Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 56 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #281
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicolea Bekijk Berichten
    Wat erg zeg dat zo'n toestel gewoon vertrekt...ze weten toch wie er aan boord zijn, en wie er nog door moeten naar Sanford?
    Hoe wrang dit ook is, lijkt het mij toch vrij logisch dat het vliegtuig niet op iedereen kan wachten en op tijd vertrekt. Ze worden geacht dat te doen en ook geacht op tijd aan te komen op de volgende bestemming.
    Wat het dan minder logisch maakt, en nog wranger is, is dat de vrouw van Frans wel een boardingpass uitgereikt krijgt, terwijl ze het toestel niet meer zal halen.

    Ook weer een gevalletje miscommunicatie ? Ik kan me tenminste niet indenken (maar ik was er niet bij natuurlijk ) dat de vrouw van Frans onderweg naar de gate nog even is gaan shoppen of een broodje eten
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #282

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik kan me dat ook niet voorstellen.....
    wat wel zou kunnen is dat wellicht iemand de gate niet kon vinden (weet niet in hoeverre dat mogelijk is op MIA) en eerst aan de verkeerde kant was. Maar daarvoor heb ik te weinig details en ga ervan uit dat iemand gewoon van punt naar ount is gelopen en geen extta oponthoud ergens heeft gemaakt..



  3. Top | #283
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten

    Ook weer een gevalletje miscommunicatie ? Ik kan me tenminste niet indenken (maar ik was er niet bij natuurlijk ) dat de vrouw van Frans onderweg naar de gate nog even is gaan shoppen of een broodje eten
    @gerrit,Neem van mij aan dat mijn vrouw geen tijd verspild heeft.
    Maar 1 van de redenen is dat zij eerst in de verkeerde rij (de mensen met ESTA) is gestuurd door daar aanwezig personeel.
    Ondanks dat zij duidelijk aangaf in het bezit te zijn van een USA visum.
    Maar eenmaal in de goede rij duurde het eindeloos o.a. door een regelmatig vastlopende computer.
    Maar we zullen onze schade maar op de koop toe nemen.
    We hebben het per slot van rekening zelf opgelost.
    Mijn vrouw was drie weken naar huis gegaan omdat zij voor de eerste keer Oma is geworden.
    En dat was helemaal prima uitgekiend en alles, maar dan ook alles, is zeer voorspoedig verlopen dus wij lopen letterlijk met onze hoofd in de wolken en laten ons geluk niet verstoren door een kleinigheid van een autoritje extra van Sanford naar Miami.

  4. Top | #284
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Wat een positiviteit Frans, en wat geweldig dat je vrouw Oma is geworden!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  5. Top | #285
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Frans1949, van harte gefeliciteerd met jullie kleinkind.

    En tja, wat is dan een ritje van een paar uur

  6. Top | #286
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    @Nicolea en @Anthon,wij hebben het zo ongelooflijk naar ons zin hier deze zes maanden dat wij niet uit het veld te slaan zijn door wat tegenslag. Hier een mobile home aanschaffen was voor ons de best denkbare zet die we gedaan hebben.

  7. Top | #287
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Gefeliciteerd met jullie kleinkind, pas maar op dat je geen heimwee naar Nederland krijgt

  8. Top | #288
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans1949 Bekijk Berichten
    @gerrit,Neem van mij aan dat mijn vrouw geen tijd verspild heeft.
    Dat nam ik ook zeker niet aan, Frans. Ik bedoelde dan ook miscommunicatie bij JetAir onderling. Boardingpass afgeven terwijl het vliegtuig niet meer te halen is.
    Ach, een mooie autorit is in FL geen straf, en je kon mooi even bijpraten over de nieuwe wereldburger, gefeliciteerd !
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #289
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Nog even verslagje van de terugreis: ook zaterdag vertrokken we op tijd, en landden gisteren zelfs een uur eerder, rond 11 uur.
    Al met al dus erg tevreden!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #290

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Gelukkig staat de OO-JAP weer stuk in Florida voor aanvang van de thuisreis naar België. Alle terugvluchten zijn 24 uur vertraagd.
    De vlucht naar België van vrijdagavond vertrekt nu vanavond met de OO-JAP terug naar Brussel.
    De vlucht van België naar Florida van vanmorgen vertrek vertraagd vanmiddag met een geleend toestel van Euro Atlantic airways uit Portugal (De B767-300ER CS-TFT), passagiers komen zaterdagavond in de late avond aan in Florida.
    De Vlucht naar Nederland vanuit Florida van zaterdagavond vertrekt nu zondagavond , aankomst in Amsterdam maandagmorgen en worden overgeboekt op hetzelfde toestel van Euro Atlantic Airways. Hierop is overigens geen (premium)comfortclasse aanwezig.

    Mochten er hier mensen zijn die met deze vluchten dit weekeinde vliegen en hier verdere vragen over hebben, of hulp nodig hebben bij het indienen van een claim, kunnen per PM contact met me opnemen.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •