Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 56 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #181
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Alleen buiten nadat hij de koffer heeft gehaald en langs de douane enzo is geweest.
    Ik neem dat hij rechtstreeks uit Ams komt en nog via de immigratie moet?
    Dan kan je elkaar buiten alleen treffen, maar waarschijnlijk is je vrouw dan al aan het vertrekken.

  2. Top | #182
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Hoi Frans,
    Ron en ik hebben vorig jaar hetzelfde gehad. Ik vertrok en hij kwam aan, we konden elkaar alleen even bellen want ik was natuurlijk al door de douane...... Ik ben bang dat het dus niet gaat lukken!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-15 om 23:44. Reden: q


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  3. Top | #183

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Niet mogelijk idd.



  4. Top | #184
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik was er al bang voor, maar misschien zien ze elkaar van een afstand door glas of zo.

  5. Top | #185

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik heb afgelopen week het genoegen gehad om met JetAirFly te mogen vliegen naar Miami met een tussenstop op Brussel. We begonnen met een vertraging van 90 min. Toen we ruim op tijd na het inchecken zaten te wachten op het boarden kwamen er nog ruim 45 min. bij. Aan boord viel de beenruimte bij de comfortclass positief mee. Eerst een korte vlucht naar Brussel en ook daar weer flink wachten. 2,5 uur na gepland vertrek vertrokken we dan echt. We hadden sinds het inchecken niets meer gedronken dus toen we anderhalf uur na vertrek een glas champagne kregen was deze meer dan welkom. De service aan boord was prima. De i-pad, champagne, glaasje wijn bij een prima maaltijd en een lekker likeurtje bij de koffie. Verder heb je recht op 30 kg bagage en je krijgt een tasje met tandenborstel, sokken etc. Het feit dat we comfortclass vlogen voor slechts 40 euro extra per enkeltje maakte het lange wachten zeker goed. Ook zaten we vooraan in het vliegtuig, waardoor we sneller door de douane waren. Mijn hemel dat is echt doffe ellende daar. Megarijen en mega lange wachttijden. De terugvlucht had helaas ook ruim twee uur vertraging maar door de rugwind kwamen we gelukkig maar een half uur na geplande aankomsttijd aan. De service aan boord was terug ondanks de comfortclass wat minder. De vertragingen zijn zeker niet leuk maar de lage ticketprijs en de comfortclass maken een hoop goed.

  6. Top | #186
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Hallo Dolfijn,

    Goed om te lezen dat de service aan boord prima was (wij vliegen in maart met Jetairfly), maar wel balen van de vertraging hoor. Ik vraag me af of dat nou aan de maatschappij ligt of aan de luchthaven.

  7. Top | #187
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Het ligt waarschijnlijk aan de maatschappij. Wij vlogen van AMS naar Orlando
    Zowel heen als terug 2 uur vertraging.
    Service in comfort is zeker ok, economy een stuk minder.

  8. Top | #188

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Er kunnen zoveel reden aan vertragingen ten grondslag liggen.
    Op dit moment waait het bijvoorbeeld enorm hard boven de oceaan. Dit zorgt ervoor dat vluchten vanuit Europa naar de VS zo 45-60 minuten extra over een vlucht doen.

    Een kist die te laat binnenkomt moet dan ook weer wachte. Op een vrije gate ondat deze reeds is ingenomen door een andere machine en dan gaat het maar door.

    Ook afhandeling heeft er invloed op en zo zijn er nog tal van andere factoren te bedenken welke van invloed zijn op de daadwerkelijke vertrektijd van een machine. En dan heb ik het nog niet eens over technische problemen....



  9. Top | #189
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Fijn te lezen dat de vluchten op zich bevielen. Vertrek zelf over 3 weken. Hou de vluchten een beetje in de gaten, en zie helaas bijna elke week wel een vertraging...
    Heen vlieg ik Economy en terug Comfort. Ben benieuwd
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #190
    Regelmatige Bezoeker thelatinworld's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    39

    Standaard Handbagage Jetairfly verhoogd naar 10 kg!

    Goed nieuws!

    Voortaan mag je op alle vluchten van Jetairfly (met
    JAF-vluchtnummer) 10 kg handbagage meenemen i.p.v. 6 kg
    Florida vluchtschema's en links
    www.vluchtschemas.nl/vluchtschemasflorida.html



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •