Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 56 EersteEerste ... 384647484950 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #471

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Het referentiekader is natuurlijk erg smal. Dat je minder last hebt van turbulentie wil niet zeggen dat je er geen last van hebt/kan hebben.
    Dat het minder is betekend dat je evengoed zware turbulentie kan hebben. Echter met een andere machine (bv 767) had het onder exact diezelfde omstandigheden veel zwaarder geweest. Dat is wat ze bedoelen.
    Dat maakt vergelijken wat lastig. je weet namelijk niet wat het andere toestel op dat moment zou ervaren, daar zit je tenslotte niet in.

    Stel als je turbulentie kunt uitdrukken in een schaal van 1 tot 5 en je vliegt een gebied in met turbulentie 3, dan kan dat in een 787 als turbulentie 1 voelen en in een 767 als turbulentie 5. Dat wordt ebdoeld met minder last van turbulentie....



  2. Top | #472
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Jetair zou vanaf de herfstvakantie een ander schema vliegen op Florida.
    Zaterdag Brussel-Miami-Brussel.
    Dinsdag Brussel-Orlando-Brussel.
    Tijden en data kon ik nog niet terugvinden.
    Arke zal misschien ook hetzelfde doen vanuit Amsterdam?

  3. Top | #473
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Even een update.

    Zoals misschien nog herinnerd wordt hebben we we in februari wat problemen gehad met Jetairfly.
    Even in het kort.
    Mijn vrouw vloog terug vanaf Brussel naar Orlando Sanford met Jetairfly.
    In Miami moest zij, zoals gebruikelijk, het toestel uit om langs de immigratie te gaan.
    Daar waren lange rijen en door wat problemen miste zij het toestel.
    Ik ben haar toen in Maimi gaan ophalen dit terwijl ik stond te wachten in Sanford.

    Aangezien de problemen ontstonden door de immigratie was en voelde Jetairfly zich niet verantwoordelijk.
    Toch vonden zij het erg vervelend en vroegen ons wat wij als extra kosten hadden gemaakt.
    Wij hebben het zeker niet overdreven en een redelijke declaratie opgegeven.

    Zojuist hebben wij een email van Jetairfly gekregen waarin ze vertellen ons 150 euro te zullen vergoeden.

    Mag dus duidelijk zijn dat we Jetairfly dankbaar zijn en bijzonder tevreden met hun reactie.

    Jerairfly gaat dus zeer klantvriendelijk om met passagiers die in de problemen raken concludeer ik hier uit.
    Dus mag Jetairfly ook rekenen dat wij in de toekomst nog vele malen met Jetairfly zullen vliegen.
    De volgende vlucht is dan ook op 19 september van Brussel naar Miami en we kijken er naar uit.

  4. Top | #474
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Kleine verbetering de vlucht op dinsdag zou Brussel-Orlando-Miami-Brussel zijn.
    Voor zover de informatie klopt wordt deze uitgevoerd met een 767.
    Vertrektijd staat op 7h30 vanuit Brussel.
    Zal nog wel veranderen zoals gewoonlijk.

  5. Top | #475
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    vliegen met jetairfly is mij prima bevallen goeie service aan boord gratis de nieuwste films,heerlijk eten en een snack prima

  6. Top | #476
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    1

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik ben blij voor Frans dat Jetair jullie wel een passende tegemoetkoming heeft gegeven, maar helaas deel ik de mening over de klantvriendelijkheid van Jetair absoluut niet.
    Wacht al sinds 5 januari 2015 op een reactie op een ingediende klacht en claim voor de vertraging van 36 uur op vlucht jaf624 op 20 dec 2014 van sanford naar Amsterdam. meerdere malen contact gezocht maar tot op heden geen enkele reactie van Jetair!
    We hebben de klacht inmiddels uit handen gegeven. Ben wel benieuwd of er mensen zijn die wel reactie hebben gehad. Het is inmiddels een principe kwestie geworden, want dit is echt onfatsoenlijk.
    Prijzen van Jetair zijn prima, maar de service is echt beroerd....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-11-15 om 12:21. Reden: q

  7. Top | #477

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik heb namens 2 stellen hier een claim van Jetair in behandeling gehad van vertraagde vluchten in februari.
    Deze zijn allebei in april met goed gevolg afgerond. Ook hier heeft Jetair haar verantwoording genomen.

  8. Top | #478
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2015
    Locatie
    Brielle
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Goedemiddag,

    Ik heb dit hele onderwerp gelezen (duurde wel even want was zo veel) maar er staat zoveel informatie dat ik door de bomen het bos niet meer zie..
    Wij vliegen op Dinsdag 6 Oktober vanaf Brussel met vluchtnummer JAF207 naar Miami en op Vrijdag 23 Oktober vanaf Miami naar Brussel met vluchtnummer JAF508.
    Volgens mij is dit een rechtstreekse vlucht omdat Jetairfly pas vanaf November naar Orlando vliegt. Of heb ik dit nu verkeerd en vliegen we met Arkefly? En Niels kun jij zien of dit met de Dreamliner is of niet? Bij boeken heb ik dat toendertijd namelijk zien staan en nu kan ik dit nergens meer terug vinden..

    En Niels ik vind het echt super dat je zo behulpzaam bent voor iedereen! Mag nog wel eens gezegd worden

    Groetjes Charon

  9. Top | #479
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    dit is met de dreamliner wij hebben daar ook mee gevlogen prima service

  10. Top | #480

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Hallo Charon,

    Beide vluchten zijn nonstop (dus zonder overstap en tussenlanding) en worden beide uitgevoerd door een 787 dreamliner van Arke.

    Incidenteel zal er een 767-300ER ingezet worden ivm onderhoud aan de 787. Dit was eind mei het geval en zal begin september wederom het geval zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •