Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 56 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #41
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Op deze manier kom ik er dus niet uit,, dank voor alle input.

  2. Top | #42

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Corrus,

    Ik weet niet wat je allemaal exact bedoeld, maar ik geef juist aan hoe de regels in elkaar steken.
    Medeformummer "Verbeek" benadrukt dat nog eens dat ik het bij het juiste eind heb (mede gezien mijn werkachtergrond, en geeft de suggestie dat ik dat wellicht ook even aan Jetair kan doorgeven)

    En vervolgens ga jij er tegenin en haal je de wetgeving erbij (die ik ook allang had weergegeven)

    I really don't get it.

    Bullyleo, de wetgeving is duidelijk en geldt voor iedere airline, dus ook voor Jetair.
    Dat de klantenservice kennelijk verkeerd is ingelicht is ronduit beschamend.



  3. Top | #43

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Als ik namelijk van Corrus zijn woorden uit mag gaan dan zet ik namelijk geen voet op Amerikaanse bodem als ik in een Belgisch geregistreerd vliegtuig blijf zitten. Volgens mij bevind ik mij dan nog onder de Belgische jurisdictie en is de Federal Law (nog) niet van toepassing omdat ik mij nog op airside bevind. En dat is volgens mij niemandsland.
    Daar denkt de TSA anders over. En hun niet alleen. Of is Julio Poch soms in Niemandsland/Nederland gearresteerd? Hij zat tenslotte al in de cockpit van zijn Nederlandse toestel op airside....
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 08-08-14 om 20:14.



  4. Top | #44
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Moderator: discussie is prima maar behandel elkaar wel met respect.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Samengevat: zodra je land in Amerika dan moet je uit het toestel en door de douane en controle. Daarna kun je weer in het (zelfde) vliegtuig en je reis vervolgen naar elke ander plaats binnen de VS.

    Er er is trouwens wel een uitzondering op deze regel: bij vluchten met airlingus via Dublin kun je al in Dublin door de douane gaan en wordt de vlucht Dublin-Amerika gezien als binnenlandse vlucht. Dont ask me why maar profiteer ervan als het kan

  6. Top | #46

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Klopt, daar vindt in Dublin al de immigration en customs plaats.



  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Moderator,het respect is er echt wel hoor en ben ervan overtuigd dat dit wederzijds is.
    Zowel Corrus als b767-300er zijn overtuigd van hun gelijk.
    Maar Bullyleo ontvangt dan weer een mail van Jetairfly met tegenstrijdige info.
    Ja wie zou niet twijfelen?
    Ik woon in Zandvoorde,deelgemeente van Oostende.
    Oostende is de thuisbasis van Jetair.
    Ik zal er volgende week eens proberen langs te gaan en de situatie voorleggen met de uitleg van Corrus en b767-300er.
    Hopelijk volgt dan een rechtzetting.
    Keep you posted.

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    B767-300er: heb je een idee wanneer jetair zijn prijzen vrij geeft voor april 2015? ik twijfel sterk om de gok te wagen en te wachten t.o.v. airberlin. ik wil geen overstap doen, de customs nagelaten in Miami. thx voor de info.
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  9. Top | #49

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik verwacht ergens in okotber.



  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Daar denkt de TSA anders over. En hun niet alleen. Of is Julio Poch soms in Niemandsland/Nederland gearresteerd? Hij zat tenslotte al in de cockpit van zijn Nederlandse toestel op airside....
    wij zijn een aantal jaar geleden eens naar Mexico gevlogen met Jetait en zijn toen ook in Miami geland(om passagiers op te pikken)
    wij zijn zeker niet moeten uitstappen toen.
    Weet niet of dat onder dezelfde regeling valt maar dat is dan toch ook anders dan hier wordt gezegd ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •