Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 56 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #71
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Heb net een fijn chatgesprek gehad met arke.
    Als je de koffers van 20 kilo hebt bijgekocht dan krijg je het geld terug.
    Zoals wij 40 kilo terug dan mag dat terug mee.

    De handbagage is idd 10 kilo. Maar hun zeggen dat je daar geen last van hebt, omdat de afmetingen van arke fly ook voor ongeveer 10 kilo staan.
    (dan kennen ze mij nog niet ).

    Over het meenemen. of het niet meenemen van etenswaar wist ze niks.
    O,ja je mag geen vloeistoffen meenemen. (dat wist ze me wel te vertellen).

    Maar ik moest er van uit gaan dat alles het zelfde bleef behalve het toestel.
    Daar ga ik dan maar van uit.

  2. Top | #72
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Klopt Marjolijne van die ruimbagage. Heb zelf 10 kg bagage bijgekocht, zodat ik nu 30 kg heen en (vooral!!) terug mee mag. En dat blijft gewoon zo staan, dat kan ik ook zien in "Mijn Arke". Een deel van de kosten van dat bijboeken is verrekend in mijn boeking, omdat je bij Jetair de eerste 20 kg gratis mee mag.
    Voor mij zal het heen 6 kg handbagage zijn (Economy) en terug dan 10 (dan Comfort)
    En idd, mij kennen ze dan ook nog niet haha. Paar geurkaarsen in glas mee terug, en dat tikt lekker aan... Nu dus maar niet. Koop dan wel weer Yankee Candle in NL
    Met mijn gewone bagage kom ik dan wel uit met 6 heen en 10 terug. Denk ik... haha!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #73
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Haai
    Ik heb ook geboekt met Arke. Ik vlieg in april.
    Heenvlucht rechtstreeks met JetAIRFly en terug met Arke ( reisburo)
    Heen gelden de regels en richtlijnen van JetAirFly. Dus wel eten aan boord en wij vliegen comfort dus 30 kilo bagage mee.
    Opvallend was trouwens dat de tickets goedkoper waren toen ik ze boekte bij het fysieke reisburo. Dus echt in de winkel. Scheelde 90 euro op drie tickets.

  4. Top | #74

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Etenswaren niet meenemen is een broodje aap.

    Verder geldt: wat je boekt krijg je. Heb ej 40 kilo geboekt dan mag je 40 meenemen.
    Handbagage is altijd van de uitvoerende partij. Dat is bij elke codeshare zo.



  5. Top | #75
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Etenswaren niet meenemen is een broodje aap.
    Ze zetten het toch niet voor niets op de site bij de voorwaarden? Ik zal je na 1 november laten weten of het klopt......


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  6. Top | #76

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Jetair mag je handbagage niet onderzoeken op inhoud.
    Dit mogen alleen mensen van de beveiliging. Deze werken in opdracht van de luchthaven en niet van de Airline.
    Dat zou dus betekenen dat je op geen enkele vlucht vanaf Brussel eten mee mag nemen. Flauwekul dus.

    Ook in de arke voorwaarden staat dat je zelf meegenomen drank niet mag nuttigen aan boord. Nooit op gecontroleerd. Drank gekocht op de airport, gesealed en wel kan zo mee aan boord en kan je ook zo opdrinken.



  7. Top | #77

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten

    Ik zag eerdere berichten dat er ook op de heenweg een tussenlanding op Miami gemaakt zou worden als je naar Sanford vliegt, als ik echter onderstaande lees is dit niet zo...

    Brussel - Orlando-Sanford Orlando-Sanford - Brussel
    JAF623 JAF518
    za 01/11/2014 vr 07/11/2014
    08:00 - 14:05 15:25 - 09:20
    tussenlanding op Miami

    Dit heb ik gekopieerd uit onze reserveringsbevestiging!
    Je hebt gelijk. Ik ben er op de website www.vliegschemas.nl/jetairfly.htm onterecht vanuit gegaan dat de samenwerking met Amsterdam op de genoemde route eind oktober al startte.
    De eerste vlucht in die samenstelling is echter op 3 november en dientengevolge wordt er op 1 november op afwijkende tijden en routing gevlogen.

    Excuses voor de verwarring ontstaan door de informatie op mijn website. Zal een en ander spoedig aanpassen.



  8. Top | #78
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Heb jij al eerder met Jetairfly gevlogen b767-300er? Zo ja, dan zal ik met een gerust hart mijn boterhammetjes meenemen!


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  9. Top | #79

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Neem je Bammetjes maar mee hoor!
    Heb met alle TUI Maatschappijen gevlogen. Dus ook met JetAir.



  10. Top | #80
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Dan kan ik ook met een gerust hart mijn bammetjes meenemen
    Grappig dat het ook in de voorwaarden van Arke staat, is me nooit opgevallen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •