Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 56 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #371
    Regelmatige Bezoeker jabo's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    30

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    @ b767-300er Bedankt voor deze info. Het klopt dat het op de website van Arke anders staat vermeld. Ik heb geen bezwaar tegen de rechtstreekse vlucht. :-)

  2. Top | #372
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    utrechtse heuvelrug
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Super vlucht gehad vrijdag. Half uur later vertrokken maar een half uur eerder aangekomen.
    6 march vacation florida 10 days together with my sweety!!

  3. Top | #373

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riesenlisa Bekijk Berichten
    Super vlucht gehad vrijdag. Half uur later vertrokken maar een half uur eerder aangekomen.
    Jouwe was dan ook met ArkeFly



  4. Top | #374
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    utrechtse heuvelrug
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    JAF0517 stonden wel bij jetairfly
    6 march vacation florida 10 days together with my sweety!!

  5. Top | #375
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Hoi

    Ik vlieg 17 april naar Orlando Sanford met Jet air. Ik zit op stoel 6 en ik reis met een kind. Ik vroeg me af of er bij deze stoelen een stroomaansluiting zit. Dit vanwege het opladen van de tablet waarvan ik vermoed hem heeeeeel hard nodig te hebben :-)

  6. Top | #376

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riesenlisa Bekijk Berichten
    JAF0517 stonden wel bij jetairfly
    Klopt, maar zoals ik hier al eerder heb vermeld is deze vlucht uitgevoerd door ArkeFly. De PHOYJ wel te verstaan....



  7. Top | #377

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Isonline Bekijk Berichten
    Hoi

    Ik vlieg 17 april naar Orlando Sanford met Jet air. Ik zit op stoel 6 en ik reis met een kind. Ik vroeg me af of er bij deze stoelen een stroomaansluiting zit. Dit vanwege het opladen van de tablet waarvan ik vermoed hem heeeeeel hard nodig te hebben :-)
    Welke klasse reist u?
    In Premium en Star is 230V aanwezig, In comfort en economy is deze service niet aanwezig.



  8. Top | #378
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Claudia Isonline Bekijk Berichten
    Hoi

    Ik vlieg 17 april naar Orlando Sanford met Jet air. Ik zit op stoel 6 en ik reis met een kind. Ik vroeg me af of er bij deze stoelen een stroomaansluiting zit. Dit vanwege het opladen van de tablet waarvan ik vermoed hem heeeeeel hard nodig te hebben :-)
    Hoi!
    Omdat wij zelf ook altijd het oplaadprobleem onderweg hebben zijn wij overgegaan tot de aanschaf van mobiele oplaadapparatuur, het werkt super en de accu redt het absoluut tot de plaats van bestemming. Meestal zijn er namelijk geen oplaadpunten in het gemiddelde vliegtuig dus dat is voor ons echt de oplossing!
    Hopelijk kun je hier iets mee. Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  9. Top | #379
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Beste Sniper

    Je kan bij lange vluchten een claim indienen als de aankomstvertraging meer dan 4 uren bedraagt.
    Zover ik het kan zien heeft Jetair, door het inzetten van een bus, juist voorkomen dat de vertraging groter werd dan 4 uur (als de oorspronkelijke route gevlogen zou worden zou je namelijk nog later op plaats van bestemming zijn geweest)
    Op basis van de EU regelgeving 261/2004 heb je bij vluchten van minder dan 4 uur vertraging op lange afstanden geen recht op compensatie.

    deze regelgeving is er juist om ervoor te zorgen dat airlines alles doen wat in hun mogelijkheden ligt om vertragingen te verkorten. Juist door het inzetten van een bus is die vertraging verkort.
    Okay, bedankt. Bovenstaande info was mij onbekend. Jammer.

    Kan iemand mij ook eventueel wat info geven over onze vlucht van vanavond 23:20 lokale tijd. Het gaat om JAF 122 naar Brussel/Amsterdam?


    Thanx!
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  10. Top | #380

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Vucht is op tijd vertrokken vanaf Amsterdam en staat nu op Brussel gereed voor vertrek.
    Vlucht wordt, zoals gezegd, uitgevoerd door ArkeFly. Machine PHOYJ.
    zover ik het nu kan zien zijn er geen bijzonderheden te melden.
    Goede thuisreis!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •