Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 56 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #411
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    @ Nicolea: Ik kan je verzekeren dat het voor een kind van 5 heel wat verschil maakt of je om 21.20 uur vliegt of om 03.00 uur, want dat werd het uiteindelijk.

    @b767: Dank voor je reactie die zaterdag. Inderdaad werd in het vliegtuig door de gezagvoerder gemeld dat eea te maken had met de stroomstoring.

  2. Top | #412
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    @Inge....ik heb ook kinderen....maar je neemt ze zelf mee op reis toch ;-). Hoop dat je kunt terugkijken op een fijne vakantie!
    Laatst gewijzigd door nicolea; 31-03-15 om 17:26.
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  3. Top | #413

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inge1981 Bekijk Berichten
    @ Nicolea: Ik kan je verzekeren dat het voor een kind van 5 heel wat verschil maakt of je om 21.20 uur vliegt of om 03.00 uur, want dat werd het uiteindelijk. .
    Gelukkig was de retourvlucht binnen de 7 uren en viel de binnenkomende vertraging (relatief gezien) enorm mee. Slechts 2h45m ten opzichte van de aankomsttijd op ticket. En daar gaat het tenslotte om.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inge1981 Bekijk Berichten
    @b767: Dank voor je reactie die zaterdag. Inderdaad werd in het vliegtuig door de gezagvoerder gemeld dat eea te maken had met de stroomstoring.
    Graag gedaan, ik houd jullie graag op de hoogte.



  4. Top | #414
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    9

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    @sniper, wij hebben ook op de vlucht gezeten waarmee we met de bus naar Brussel zijn gegaan. Wij hadden de tickets bij het reisbureau geboekt. Bij het bureau had ik onze vertraging aangegeven en zij zijn aan het nakijken of we wellicht recht hebben op een vergoeding. Ze hebben nog niet geantwoord, maar mochten we ergens recht op hebben dan laat ik het weten.

  5. Top | #415
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Wij vliegen in september ook met JetAirFly. Vond de prijzen erg goed voor een directe vlucht. Nu hopen dat ik voor de terugreis comfort class kan boeken.

  6. Top | #416
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ann1 Bekijk Berichten
    @sniper, wij hebben ook op de vlucht gezeten waarmee we met de bus naar Brussel zijn gegaan. Wij hadden de tickets bij het reisbureau geboekt. Bij het bureau had ik onze vertraging aangegeven en zij zijn aan het nakijken of we wellicht recht hebben op een vergoeding. Ze hebben nog niet geantwoord, maar mochten we ergens recht op hebben dan laat ik het weten.
    Ik heb een claim ingedient bij http://www.euclaim.nl/vlucht-vertraagd/jetairfly

    Volgens Euclaim krijgen we 300 euro p.p. terug. Daar gaat 29% af plus zo`n 100 euro administratiekosten. Dan houden we nog 750 euro over.

    Mvg Allard
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  7. Top | #417
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Wij hadden 2 uur vertraging en toen gaf eu claim ook aan dat we 300 euro pp konden terug krijgen.
    Maar na verder lezen staat toch echt overal na 3/4 uur vertraging.
    Dus hebben we dit niet gedaan.
    Dus ik ben erg benieuwd naar jou uitkomst.

  8. Top | #418
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Bovendien had de klant bij een schemawijziging van langer dan 4 uur kostenloos kunnen annuleren.
    Maar in plaats daarvan heeft deze toch gevlogen (weliswaar te laat), maar wél gevlogen!
    Dus zal het heel erg moeilijk worden.
    Annuleren? Dus ook gelijk alle 4 hotels, huurauto, tickets voor attractieparken, booteis naar Key West enz. enz. ?? Welja, waarom niet!?
    Het klinkt misschien hufterig maar ik heb betaald voor deze reis dus het is de verantwoording van de luchtvaartmaatschappij dat ik ook op de plaats van bestemming kom. Ik heb verder geen boodschap aan het hoe en waarom. Er was geen sprake van overmacht. We zijn 3.5 uur te laat geland dus volgens de regels hebben de passagiers dus wettelijk recht op een schadevergoeding. Lijkt me logisch, toch?
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  9. Top | #419
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Nogmaals:

    Citaat:

    Heb ik ook recht op een vergoeding?

    Komt u door de vertraging drie uur of later aan op uw eindbestemming? Dan hebt u recht op een vergoeding. Dat heeft het Europese Hof van Justitie bepaald. Hoe hoog de vergoeding is, is afhankelijk van de afstand die u vliegt. Hieronder leest u welk bedrag u kan krijgen:


    • EUR 250 per passagier voor alle vluchten tot en met 1500 kilometer;
    • EUR 400 per passagier voor alle vluchten binnen de Europese Unie van meer dan 1500 km. En voor vluchten van of naar een land buiten de Europese Unie die tussen 1500 en 3500 km lang zijn.
    • EUR 600 per passagier voor alle vluchten van of naar een land buiten de Europese Unie van meer dan 3500 km. Komt u minder dan vier uur later aan op uw eindbestemming? Dan mag de luchtvaartmaatschappij u 300 euro betalen.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  10. Top | #420
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Goed om te weten.

    Ik baal een beetje van de gemengde informatie en non-informatie die Jetairfly geeft met betrekking tot het upgraden van je boeking en/of een extra bagagestuk bij te boeken. De prijzen en informatie op "mijn boeking" kloppen kennelijk niet, net zoals de informatie die te vinden is bij de veelgestelde vragen.

    Ik had een dame aan de telefoon die me een prijs noemde over een upgrade naar economy plus, kosten waren 150€ per enkele vlucht en je zou dan 10 kg meer bagage mee mogen nemen. Die informatie vind ik nergens anders terug. Grrrr!

    Iemand hier ervaring mee? Het gaat om de vluchten die met de dreamliner uitgevoerd worden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •