Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 56 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #311

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Ik weet niet of dit structureel genoeg is....

    Het zoveelste in korte tijd’, zegt Ralph Pais van Claim It, het juridische kantoor dat passagiers bijstaat om een compensatie te krijgen in geval van vertragingen. ‘Dat vliegtuig alleen was in de voorbije drie maanden al goed voor elf zware vertragingen.’
    Ik persoonlijk vind van niet (let op, om discussie te voorkomen, dit is slechts mijn mening), en wel om drie redenen

    1) omdat er niet bijstaat hoeveel "gevolgvertragingen" het zijn. Het 24h te laat terugkomen van deze machine op deze vlucht kan ook gevolgen hebben voor de vluchten erna. Deze zijn, neem ik aan, ook meegeteld
    2) Uitgaande van 5 retourtjes per week en de genoemde 3 maanden (is 13 weken) kom ik op 5x2x13 is 130 vluchten. 11 vluchten daarvan is een kleine 8,5%.
    3) de uitspraak is niet objectief, maar van iemand die er belang bij heeft, voortvloeiend uit zijn bedrijf, dit soort uitspraken te doen.

    Ik persoonlijk vind iets structureel als iets met de merendeel van de vluchten zou plaatsvinden. 8,5% vind ik persoonlijk niet het merendeel.

    Overigens vind ik het wel bovengemiddeld van wat je in de luchtvaart mag verwachten, laat daar geen misverstand over bestaan En laat ik daarbij ook zeggen dat ik blij ben dat JetAirFly afstand gaat nemen van dit toestel (het gaat per maart 2015 naar het Duitse Thomas Cook Airlines/Condor) en dat het voor elle betrokken passagiers heel vervelend is. Het is niet voor niets dat ik ze middels dit forum op de hoogte probeer te houden van de ontwikkelingen van de beide vluchten dit weekeinde.

    Terug naar de afbeelding van de afwijzingsbrief. Hiermee hoopt JAF alleen maar dat het "procederen" stopt, en zou de ontvanger van de brief ook willen adviseren gewoon door te gaan, al dan niet middels een advocaat, commerciële instelling of wat dan ook, en haal desnoods de toezichthouder erbij, In Nederland ILenT, In Belgie weet ik even niet, om je recht te halen. Mijn ervaring leert dat de aanhouder in dit soort gevallen wint.



  2. Top | #312

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rotarynette Bekijk Berichten
    Na 25 minuten nog niemand aan de lijn van jetair.
    Waar kunnen wij de juiste tijd zien van vertrek Sanford?
    Op de site tot 9.00uur te zien.
    Weten we hoe laat aanwezig te zijn voor de incheck.
    Bizar voor de mensen op Miami!
    Blij met dit forum, zonder dit wisten we helemaal niks.
    Hoop voor de mensen die naar Sanford zijn gegaan wel een overnachting hebben gekregen.
    Ik heb deze tijden uit niet vrij toegankelijke systemen.

    Voor de inchecktijden adviseer ik je contact op te nemen met JetAir of met de Airport, hoe vervelend dit ook moge klinken. De informatie op de luchthaven blijft leidend!
    Ik wil daar geen uitspraken over doen, want als mijn uitspraak fout is dan midden jullie je vlucht door mij. Dit blijft de verantwoording van de Airline. Sorry!



  3. Top | #313
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Jetair gesproken en zegt vertrek vandaag om 17.30u.

  4. Top | #314

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Blij dat je ze gesproken hebt! Nu maar hopen dat ie dan ook gaat...

    blij dat de informatie die ik geef dus ook juist is.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 22-02-15 om 12:33.



  5. Top | #315
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Beste 767-300er,

    Ik zie dat jij vertelt dat de OO-JAP er per maart 2015 uit gaat. Wij vliegen op 13 maart van Amsterdam naar Sanford om 09.15 (hopen we ) met vluchtnr JAF517. Weet jij of dat met de OO-JAP is? (Ook omdat je Minneke wist te vertellen dat zij NIET met de OO-JAP vliegt).

    groet, Inge

  6. Top | #316

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Beste Inge,

    Je vliegt op die datum met een Arke B767-300ER. wel onder JAF vluchtnummer
    Dit zal de PHOYI of de PHOYJ zijn waarbij de PHOYI nu gepland staat.

    Groeten Niels



  7. Top | #317

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    UPDATE 22-02-2015 16.25 uur, :

    Changes: 3 HOURS MORE DELAY FOR FLIGHT JAF518 TO BRUSSELS

    Departures from Miami International Airport:

    JAF 518 to Brussels, 76W OO-JAP, will depart 02.00PM this afternoon from gate F19. Expected Arrival at Brussels Airport on 23-02-2015 04.05AM

    JAF 624 to Amsterdam, 763 CS-TFT, will depart 03.00PM this afternoon from gate F17. Expected Arrival at Amsterdam Airport Schiphol on 23-02-2015 08.15AM
    JAF 623 to Sanford, 763 CS-TFT, will depart 03.00PM this afternoon from gate F17, Expected Arrival at Sanford international Airport on 22-02-2015 04.15PM

    Departures from Sanford International Airport:
    JAF 624 to Amsterdam, CS-TFT. will depart 05.45PM this afternoon from gate 5. Expected Arrival at Amsterdam Airport Schiphol on 23-02-2015 08.15AM

    This times are not officially confirmed yet! Please monitor the displays at the airport of departure to make sure you are at the gate on-time!
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 22-02-15 om 16:57.



  8. Top | #318
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik ben blij met jouw antwoord, Niels! Hartelijk dank. Ben altijd al een klein beetje bang om te vliegen en om nu te weten dat het vliegtuig waarmee we gaan telkens met panne aan de grond staat doet mijn zenuwen geen goed.
    Is het dus zo dat vanaf Schiphol altijd een Arke-machine voor Jetairfly vliegt?

  9. Top | #319

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inge1981 Bekijk Berichten
    Ik ben blij met jouw antwoord, Niels! Hartelijk dank. Ben altijd al een klein beetje bang om te vliegen en om nu te weten dat het vliegtuig waarmee we gaan telkens met panne aan de grond staat doet mijn zenuwen geen goed.
    Is het dus zo dat vanaf Schiphol altijd een Arke-machine voor Jetairfly vliegt?
    Nee, Vanaf Schiphol vliegt ook de JAF machine.... Tot en emt 2 maart. Daarna neemt een Arke machine het over en gaat de JAF machine de vloot van JetAirFly verlaten.



  10. Top | #320
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ongelofelijk dit...het houd niet op met de problemen.
    Ik geloof dat wij nog geluk gehad hebben met een hotelovernachting in miami. verder lijkt het een kopie van vorige maand.
    Tip voor de gedupeerde, schakel je rechtsbijstandverzekering in...zij namen mijn claim over en ik had binnen 2 dagen geld op mn rekening staan.
    veel sterkte voor de betrokkenen...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •