Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: [Hotel] Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Kissimmee

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard [Hotel] Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Kissimmee

    Wie kent dit hotel : Seralago Hotel & Suites Main Gate East

    Heeft hier al iemand ooit gelogeerd, en zoja kan je me een indruk geven van het hotel.

    Thanks

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Seralago Hotel & Suites Main Gate East

    Nee niet geweest maar vorig jaar wel heel vaak langs gereden en het ziet er wel heel leuk uit vond ik.

    Nicole

  3. Top | #3
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Seralago Hotel & Suites Main Gate East

    Ook wij zijn er vaak langs gereden. Ziet er leuk uit. Ik heb van te voren ook overwogen om daar te gaan overnachten.

    Maar ben verslaafd geraakt aan het priceline bieden:wink: En daar spaar je toch veel geld mee, en waar kun je dat voor gebruiken.....

    ieder geval, lijkt mij geen slechte keuze. Vooral als je sávonds nog even iets wil drinken. Old Town is op loopafstand. Daar hangt een heel apart sfeertje.

    Bijna recht tegenover het hotel, ligt een Pandorosa, en nog heel veel andere vreetschuren. En een ander voordeel is dat het vrij centraal ligt t.o.v. de parken, zowel Disney als alle andere. O ja er ligt ook nog een Wallmat in de buurt. Vakantie kan dan al niet meer kapot:lol:

    Greetz,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 09:09. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #4
    Newbie bianca68's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    wilnis
    Berichten
    4

    Standaard Re: Seralago Hotel & Suites Main Gate East

    goede morgen,

    je zult inmiddels wel geweest zijn in het seralogo hotel op de 192, maar ik vond het een prima hotel, zelf ben ik er 2 jaar geleden geweest, en ik ga 19okt 2007 er weer heen.
    gr. bianca

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    8

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Orlando

    Hallo,

    Heeft er iemand ervaring met het Seralago hotel?
    Goede en slechte ervaringen zou ik graag willen horen.

    Groetjes
    D

  6. Top | #6
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Orlando

    Nog nooit geslapen, wel vaak langs gereden.
    Ziet er van afstand leuk uit.
    Ander pluspunt = ligt gunstig t.ov. vd parken.
    Tevens ligt het bijna op loopafstand van oldtown en vele restaurantjes zoals pondarosa etc.

    Wij hebben er ook vaak aan gedacht om dit hotel een keer te boeken.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-01-08 om 15:26.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Orlando

    Is iemand hier (ondertussen) al geweest? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen...

  8. Top | #8

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Kissimmee

    Hallo wij zijn in de zomer van 2009 in het seralago hotel geweest en ons is het goed bevallen, Het is geen 5sterren hotel, maar het is schoon en de bedden zijn goed (dat was voor ons het belangrijkste). Er zitten 2 zwembaden bij. een Barretje en een klein restaurantje/winkeltje waar je van alles kunt halen. (wij hebben in het restaurantje de lekkerste hamburgers ooit gegeten). Wij kwamen er om 3 uur snachts aan en het ontvangst was buitengewoon goed, Kregen direct de sleutel en de papierwinkel kwam de ochtend erop wel. Parkeren kan je voor je deur. Alles zit dichtbij. Disney 5min, Seaworld en universal studio's ongeveer 30min. Wij boeken hem voor zomer 2010 weer.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Kissimmee

    Wij hebben afgelopen 14 dagen in het Seralago Hotel geslapen; een prima stekje! Elke dag bedden opgemaakt, schone handdoeken, zeepjes etc. Mensen zijn zeer behulpzaam. Wij hadden een 2 kamer appartement met 2 bedden in de slaapkamer en een opklapbed in de huiskamer, een keuken met koffiezetter, magnetron en koelkast. Helaas geen keuken inventaris dus eerst maar plastic borden en bestek gekocht. De ligging is zeer centraal. De appartemeten zijn misschien iets gedateerd maar alles is schoon en heel. Wat mij betreft zeker een aanrader!

  10. Top | #10
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Kissimmee

    **schop dit onderwerp even naar boven

    iemand ondertussen recente ervaringen...

    vind de ervaringen erg wisselend op internet, de een kraakt het voledig af, de ander prijst het de hemel in

    hotels.com heeft momenteel een hele aantrekkelijke aanbieding voor dit hotel, dus ben erg nieuwschierig
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 26-11-11 om 13:28.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •