Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Reisschema Eddie: Miami-Orlando 2005

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin71
    Ja, ik ben tot nu toe ook vele accomdaties tegengekomen die vele malen goedkoper zijn... voor die 200 wil ik er minstens een 4 gangen-diner bij! Haha :lol:
    Voor een 4-gangen diner ga je naar het verkeerde land hoor....
    Houd het maar op 1,5 gang bij TGI Friday's en je kunt al geen pap meer zeggen...
    Eric

    Ohja.. ops:
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    Het is op dit moment altijd wel ergens in Amerika Springbreak en dat trekt dan meestal naar Florida toe. We hebben echt 1 dag rondgereden tot 21:00 uur en toen een Motel gevonden helemaal achteraf (wat waren we blij met NeverLost). En die prijzen kloppen toch echt. In Naples ben ik in een hotel gaan vragen en zij zaten vol. Toen verwees ze me door naar een hotel dat $ 500,00 per nacht kost. Ben maar gelijk doorgereden en bij het volgende motel gevraagd. Die stuureden me door naar St. Petersburg om daar verder te kijken. Heel regio Naples zat vol.
    Het adres in Clearwater Beach is: Ritz Resort Motel, 355 So. Gulfview Boulevard, Clearwater Beach, Florida 33767. Tel: (727) 441-9905 fax 461-2199. Het zijn Poolse eigenaren. Vraag naar een appartement op de begane grond.
    En voor de rest is Priceline idd een goede optie. Wij hadden alleen in Miami geboekt en in Orlando, en zouden verder onderweg wel verder zien. En dat viel dus een beetje tegen. Volgende keer toch Naples zien en dan vooraf via Priceline boeken.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Thanks Beppie, die info neem ik graag mee!
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik had geen idee , dat tijdens springbreak ook die kant van florida zo vol zou zitten. Ik dacht dat de meeste jeugd meer door de oostkust werd aangetrokken.
    Het is natuurlijk wel zo, dat in Naples en omgeving nou eenmaal niet zoveel goedkope accomodatie zit, en bij grote drukte zal het dus gauw vol zitten.
    Maar in de zomerperiode kun je gerust op de bonnefooi gaan, afgelopen juni sliepen we nog voor $ 75,00, en ik had het idee, dat we de enige gasten in het hotel waren die nacht.
    Groeten, Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •