Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 54 van de 54

Onderwerp: Autohuur: Avis

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur: Avis

    Ja, ik heb rechtstreeks via avis.nl geboekt. Dit kwam op het moment van boeken het goedkoopste uit icm een kortingscode. Maar volgens mij kan je ook gewoon je reservering koppelen ondanks dat je via een tussenpersoon hebt gereserveerd. Gewoon even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Avis
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-07-16 om 23:11. Reden: q

  2. Top | #52

    Standaard Re: Autohuur: Avis

    Hoi,

    Hopelijk weet één van jullie het antwoordt op mijn vraag.
    Ik ben wat aan het rondkijken wat de verschillende huurmaatschappijen vragen voor een huurauto (midsize SUV, 19 dagen).
    Nu zag ik bij AVIS volgens mij een niet al te dure aanbieding staan, maar ik kan niet vinden wat de kosten voor een extra bestuurder zijn.

    In de FAQ lees ik het volgende:

    In all states other than California, Nevada and New York, the charge for additional drivers is $13 per day peradditional driver with a maximum charge of $65 per rental per driver. The additional driver fee in New York is $3 perday per additional driver. The additional driver fee in Nevada is $10 per day per additional driver, with a maximumcharge of $50. There is no additional driver fee in California.

    Zoals ik het lees kost het me maximaal $65? Iemand hier ervaring mee?

    Groet,
    Dennis

  3. Top | #53
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Avis

    Waar ik altijd via Alamo huurde heb ik nu bij Avis gereserveerd voor een mooi prijsje voor een week. Vond het overal zo duur! Kon alleen maar prijzen
    vinden tussen de 175 en 200 euro voor een weekje Economy in juni. (vorig jaar betaalde ik 130 dus vond dit een fikse prijsstijging...)
    Vond de code J933700 via het Alles Amerika Forum, en kon nu voor EUR 146,= boeken. Wellicht dat anderen hier ook hun voordeel mee kunnen halen?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #54
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Autohuur: Avis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dmulder77 Bekijk Berichten
    Hoi,

    Hopelijk weet één van jullie het antwoordt op mijn vraag.
    Ik ben wat aan het rondkijken wat de verschillende huurmaatschappijen vragen voor een huurauto (midsize SUV, 19 dagen).
    Nou zag ik bij AVIS volgens mij een niet al te dure aanbieding staan, maar ik kan niet vinden wat de kosten voor een extra bestuurder zijn.
    In de FAQ lees ik het volgende:

    In all states other than California, Nevada and New York, the charge for additional drivers is $13 per day peradditional driver with a maximum charge of $65 per rental per driver. The additional driver fee in New York is $3 perday per additional driver. The additional driver fee in Nevada is $10 per day per additional driver, with a maximumcharge of $50. There is no additional driver fee in California.

    Zoals ik het lees kost het me maximaal $65? Iemand hier ervaring mee?

    Groet,
    Dennis
    Volgens mij is dit correct, of het bedrag exact klopt weet ik niet (heb ook 10 of 11 dollar per dag gezien met dus max 50 of 55 dollar) maar zoiets zal het wel zijn. Als de medebestuurder je partner is (spouse) dan is dit zelfs gratis bij Avis.
    Ik weet alleen niet of je, in geval van je partner, deze moet registreren als medebestuurder want het schijnt dat ze dan de kosten voor een extra bestuurder rekenen. ALs iemand dat weet dan hoor ik het graag. (heb bij Avis een standard SUV gehuurd, 19 dagen in mei in Orlando)
    Laatst gewijzigd door sanook; 02-02-17 om 18:39.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •