Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Zoals jullie al weten ga ik binnekort 12 dagen naar Florida om honkbal te kijken, veeeeeeeeel honkbal. Dan zijn er nl. een heleboel Major League teams in Florida die daar de voorbereiding op het seizoen doen en vele onderlinge wedstrijdjes spelen.

    Een aantal zaken heb ik inmiddels vastgelegd:
    1. 28 feb Met de trein van Gouda naar Schiphol. Vertrek met United, via Washington naar Orlando. Auto (EQ-klasse of groter) ophalen bij Alamo en overnachting in Kissimmee: Orlando Sun Resort by Lexington.
    2. 29 feb Naar trainingscomplex van de Braves (Disney's Wide World of Sports). Middagwedstrijd: Dodgers @ Braves. Overnachting op International Drive (Orlando) in het Four Points by Sheraton Orlando Studio City.
    3. 01 mrt Naar trainingscomplex van de Rays (St. Petersburg). Middagwedstrijd: Blue Jays @ Rays. Overnachting op International Drive (Orlando) in het Four Points by Sheraton Orlando Studio City.
    4. 02 mrt .... (waarschijnlijk pauzedagje om te shoppen in Kissimmee / Orlando). Overnachting op International Drive (Orlando) in het Four Points by Sheraton Orlando Studio City.
    5. 03 mrt Naar trainingscomplex van de Astros (Kissimmee). Middagwedstrijd: Yankees @ Astros. Overnachting op International Drive (Orlando) in het Four Points by Sheraton Orlando Studio City.
    6. 04 mrt Naar trainingscomplex van de Braves (Disney's Wide World of Sports). Middagwedstrijd: Phillies @ Braves. 's Avonds naar Orlando voor basketballwedstrijd (samen met Ta2Gerrit): Raptors @ Magic. Overnachting in Kissimmee: Orlando Sun Resort by Lexington.
    7. 05 mrt Naar trainingscomplex van de Yankees (Tampa). Middagwedstrijd: Twins @ Yankees. Overnachting in Radisson Inn Clearwater Central.
    8. 06 mrt Naar trainingscomplex van de Reds (Sarasota). Middagwedstrijd: Yankees @ Reds. Overnachting in Radisson Inn Clearwater Central.
    9. 07 mrt Naar trainingscomplex van de Reds (Sarasota). Middagwedstrijd Pirates @ Reds. Overnachting in Radisson Inn Clearwater Central.
    10. 08 mrt .... (waarschijnlijk op bezoek bij een zieke vriendin in Hudson, vlak boven Tampa) Overnachting in St. Pete Beach, 4* Tradewinds Island Grand.
    11. 09 mrt Naar trainingscomplex van de Rays (St. Petersburg). Middagwedstrijd: Reds @ Rays. 's Avonds naar Kissimmee rijden, daar overnachten: Orlando Sun Resort by Lexington.
    12. 10 mrt 's Ochtends vertrek uit Kissimmee, auto inleveren op het vliegveld in Orlando, vertrek met United, tussenstop in Washington (6 uur! Bezoek luchtvaartmuseum?) en ... ZZZzzzzzz ....
    13. 11 mrt Aankomst in Amsterdam, met de trein naar Gouda. Jetlag wegwerken. Overmorgen weer werken ... Zucht!
    Links naar mijn "bestemmingen":
    United Airlines: Klik.
    USA Reisen: Klik.
    Orlando Sun Resort by Lexington: Klik.
    Four Points by Sheraton Orlando Studio City: Klik.
    Major League Baseball: Klik.
    Spring Training: Klik. Klik.
    Orlando Magic: Klik.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-02-08 om 11:57. Reden: Schema aangepast

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Hoi hoi,

    Inderdaad heeel veel honkbal

    maar op de daagjes van geen honkbal kun je lekker veel shoppen!!

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Daagjes geen honkbal? Nee, dat gaat niet gebeuren!! De dagen die nog niet zijn ingevuld ben ik nog aan het bekijken waar ik dan heen wil. Een middagje een bezoek aan onze vrienden daar zit er wel nog in, maar voor de rest: honkbal! Er zitten in de buurt van Tampa nl. ook nog de Phillies (Vlearwater), Blue Jays (Dunedin), Pirates (Bradenton) en ook nog in Lakeland de Tigers, in Winter Haven de Indians en in Kissimmee de Astros. Zoveel keuzes en zo weinig tijd :-\":-\":-\"

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Heerlijk om te lezen.

    Je geniet er echt van dat spat van het compu-scherm af.

    Geniet ze daarzo, maar dat gaat geen problemen opleveren!!!!!

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Michael. Is het een (verslaving) hobby of is het werk?

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Michael. Is het een (verslaving) hobby of is het werk?
    Laat ik het zo zeggen: Mijn hobby is leuker dan mijn werk. Ik zou graag van m'n hobby m'n werk maken!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Okay! Het klonk namelijk als WERK:-D:-D

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Je zou kunnen overwegen om een vluchtje naar Louisville te boeken, om daar te zien hoe al die honkbalknuppels worden gemaakt bij Louisville Slugger. Ik ben daar vorige week geweest (zie mijn web-log)en het was best interessant.
    In ieder geval alvast een prettige vakantie gewenst,
    Eric

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Je zou kunnen overwegen om een vluchtje naar Louisville te boeken, ...
    Dilemma's dilemma's dilemma's ... Nee, dat doe ik maar niet, de portemonnee wordt met deze "extra" vakantie al genoeg belast. Laat ik het daarom maar even bij Florida houden. 8-[

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema Michael66: Spring Training 2008

    Ach, als je dan zo'n reisschema onder ogen krijgt ga je weer eens even praten met de vrouw [-o<.
    Dus gaan we 7 Maart naar Braves vs. Tigers in WDW \\/
    Pakken we na Magic vs. Raptors :mrgreen: voor de tweede keer een stukje cultuur mee :-\"
    En dat in één week :-D
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •