Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    19

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Ramada Plaza Gateway

    Wij gaan in September naar Orlando en verblijven in het Ramada Plaza Gateway Hotel and Inn. Nouja in de Inn dan, ik heb via AE gevraagd of ik mijn voorkeur kon aangeven maar zij vertelden mij dat je bij hun alleen voor de Inn kamers kan boeken. Helaas geen tower dus, ik heb namelijk veel horrorverhalen gelezen over de inn. Nu maakt het me niet uit of het oude kamers zijn ofzo. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat het schoon is en vooral VEILIG. Daar las ik ook het één en ander over, als je in zo'n Inn zit, heb je vaak kans op inbraak etc.

    Kan iemand mij geruststellen??!!

    Groetjes

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Iemand recent nog naar Ramada Plaza Gateway geweest?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molly Bekijk Berichten
    Kan iemand mij geruststellen??!!
    Mmmm, eigenlijk niet Molly,

    er kan toch altijd en overal worden ingebroken? Sinds 1986 hebben wij het nog nooit meegemaakt, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Maar als jij je niet op je gemak voelt in een Inn, waarom zou je dan voor dit hotel kiezen? Zo'n geweldige ligging heeft het niet, je moet echt een heel eind over de 192 wat in de spits geen pretje is.

    Zoek bijvoorbeeld op de site van AE (of ergens anders) voor de aardigheid eens op Hotels in Lake Buena Vista. Of kijk bijvoorbeeld eens op Extended Stay de Luxe of Marriot Village. Deze hotels hebben een gesloten corridor, misschien dat je je daar veiliger voelt.



  3. Top | #13

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Ramada Plaza Gateway Hotel and Inn, Orlando

    hallo.
    ik heb ook een vraagje,heeft er iemand ervaring met ramada plaza gateway hotel and inn?? is dit ook en beetje een centraal liggend hotel?? groetjes yolanda

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: ramada plaza gateway hotel and inn, Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruggeling Bekijk Berichten
    ...is dit ook en beetje een centraal liggend hotel??
    Hi Jolanda,
    Er zijn in de Disney omgeving een aantal locaties zoals Lake Buena Vista en International Drive waarvandaan je alle attracties gemakkelijk kunt bereiken. Ramada GH ligt aan de 192. OOk hier vind je vel hotels, restaurants en winkels.

    Misschien is het handig als je even op de site van het hotel kijkt? Daar vind je alle informatie over de ligging. Daarna kan je met Google Earth eventueel zien of de informatie klopt. In dit geval klopt de info over de ligging!
    From the moment you arrive at the Ramada Gateway Hotel in Kissimmee, Florida, you'll realize you've selected an exceptional resort. The Ramada Gateway Hotel, only one mile from the gates of Walt Disney World® Resort, is a designated Walt Disney World Good Neighbor® hotel and close to the most popular tourist attractions including SeaWorld Orlando®, Universal Orlando (sm), Gatorland, outlet shopping and first class golf courses



  5. Top | #15
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee

    Prima hotel om alleen te slapen. Wij zaten in een Inn room. Auto voor de deur. 10 minuten naar Old Town Kissimmee en 15 minuten naar de parken. Wij zijn hier 3 nachten geweest en overdag waren we naar de parken. Voor langere tijd zou ik een ander hotel nemen.

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Iemand recent nog naar Ramada Plaza Gateway geweest?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molly Bekijk Berichten
    Kan iemand mij geruststellen??!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Mmmm, eigenlijk niet Molly,
    Op zich valt het wel mee hoor, zolang je maar aan de binnenkant een kamer hebt

    Bovendien kun je vaak bij het inchecken in het hotel, upgraden naar een tower room (kost ongeveer US$ 15,- per nacht
    (zijn grote kamers trouwens met koelkast en magnetron, en hebben per kamer apart internet)
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #17
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee

    De Inn rooms hebben geen internet op de kamer. Daarvoor moet je naar de lobby.
    Wij hadden een kamer aan de buitenkant. Niets mis mee.

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee

    Net terug van onze vakantie in Orlando, 12 nachten in het Ramada Gateway Inn gezeten. Upgrade gedaan voor 10 dollar per nacht naar een torenkamer. Hotel was goed en schoon. Elke avond gratis vuurwerk van de Disney parken.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee

    Hey leuk, wist niet dat er een topic over dit hotel was. Verblijf er van 17-2 t/m 27-2, geboekt bij USA Fun Vacations.
    Wel een motelkamer, maar als dat me niet bevalt kan ik altijd nog upgraden naar een tower room. Heb paar weken geleden gemaild met het hotel over de wifi, en volgens hun heb je alleen wifi als je vlakbij de lobby een kamer hebt, en ze zouden proberen me dichtbij de lobby te plaatsen. En anders werk ik mijn blog wel bij in de lobby, vind ik ook geen probleem.

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee

    Wij hadden ook wifi in de toren kamers. De ene dag was het beter dan de andere dag. Zaten op de 6e verdieping. Het zal je zeker bevallen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •