Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee

  1. Top | #1

    Standaard Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee

    We vertrekken 30 sept a.s. voor een weekje naar orlando en logeren in hotel Ramada Plaza & Inn Gateway, is er iemand die hier aleens eerder heeft gelogeerd en wat zijn de ervaringen ??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 15:05. Reden: Vraag ingekort

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    Wij zijn er geweest van 24 februari, 2 weken. Het beviel ons prima, maar let wel wij sliepen niet in de Inn, maar in het hotel.
    Ruime kamers en geen problemen gehad. Het personeel is gemiddeld vriendelijk, niet overdreven. Het winkeltje is zoals zoveel winkeltjes.
    Je hebt 2 zwembaden, 1 onverwarmd en die het verste naar achteren en 1 verwarmd. Handdoeken zijn altijd aanwezig voor bij het zwembad.
    Er is een deli, daar kan je goedkoop pizza eten en hebben nog meer kleine hapjes. Handig als je in het zwembad ligt.
    De dames van de schoonmaak komen de ene dag vroeg en de andere dag laat. Let hierop als je handdoeken nodig hebt als je tussentijds nog een keer wil douchen.
    In de omgeving zijn veel winkeltjes, eethuisjes (waaronder een aantal buffets die geweldig zijn onze favo was Golden Corral) je hebt Denny's IHOP en nog veel meer.
    Een paar minuten van het hotel naar rechts is een bushalte daar kan je goedkoop mee reizen als je geen auto hebt. Gaat de hele Hgw 192 af. Er zijn boekjes (overal te krijg) waar alle haltes in staan.
    Wat leuk is vonden wij de Fleamarket, je hebt er twee.
    Old Town, tegenover de weg over is een hele goeie Italiaan, let op : Heineken is er heel duur.
    Wal*Mart
    Dit is allemaal met de bus te doen, maar met een auto nog gemakkelijker.
    Het hotel heeft een shuttle naar de Disneyparken, scheelt een hoop aan parkeergeld, maar wel ben je gebonden aan tijd.
    Tip : ontbijt niet in het hotel, valt behoorlijk tegen.

    Kijk ook eens op mijn weblog (hieronder) daar staan heel veel foto's op van de omgeving. Mocht je nog wat willen weten, vraag maar.

    Vast veel plezier.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    36

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Ramada Plaza Gateway

    Via USAfunvacations heb ik een offerte laten maken. Die zag er goed uit. Zij hebben Ramada Plaza Gateway als hotel genoemd. Nu had ik dat zelf ook gevonden en het leek me wel een goede keuze. Totdat ik gisteravond de amerikaanse site tripadvisor doorlas. Daar stonden zo'n 50 recensies, de helft heel positief en de andere helft vreselijk negatief.
    En nu twijfel ik toch: is dit wel zo'n goede keuze? Wie heeft er ervaring mee?

  4. Top | #4
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Ramada Plaza Gateway

    Volgens mij zal het wel mee vallen met dit hotel.
    Is de kamer niet goed, vraag je toch een andere.
    Ik heb in ieder geval in fl nog geen slecht hotel gehad.
    Wij boeken meestal niet het duurste hotel, daar we toch alleen s'nachts daar slapen.
    De hele dag ben je toch onderweg.


    Wat betreft het advies dat mensen geven, heb ik soms mijn twijfels
    Volgens mij zetten mensen sneller en negatief advies op internet dan een goed advies.
    Of deze meningen dan ook objectief zijn betwijfel ik.

    Kijk eens in de zoekfunctie.
    Geef daar eens ramada gateway in, hier staan en paar berichtjes.
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 23-09-06 om 11:07.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    36

    Standaard Re: gezocht: hotelervaring Ramada plaza gateway hotel

    Ik kreeg de tip om dit hotel in de zoekfunctie op te zoeken. Dan kom je ook bij mijn vraag die ik een tijd geleden gesteld heb naar dit hotel.

    Ik heb in ieder geval geboekt en verblijf ruim 2 weken hier in augustus. Het lijkt me een stuk relaxter om op 1 plaats te blijven dan om elke keer te verkassen. Het hotel ligt centraal dus alles is goed te bereiken. Vanuit hier gaan we ook op dagtochten naar Tampa en KSC. Met een auto allemaal goed te doen.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Ramada Gateway Hotel ~ Orlando

    Vraagje voor degene die in het hotel zijn geweest, moesten jullie ter plekke nog extra kosten betalen? Belasting of fee?

    Groetjes Molly

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Ramada Gateway Hotel ~ Orlando

    Neen, geen resort fee of andere dingen...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 15:28. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #8
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Ramada Gateway Hotel ~ Orlando

    Wij hebben ervaring met de Ramada Plaza & Inn Gateway. Verleden jaar hebben wij er een maand gezeten en het is uitstekend bevallen. De kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk en de tuin en zwembaden zijn geweldig !! Je heb gratis draadloos internet, een game room, restaurant (daar niet gegeten), souvenierwinkeltje en een grote balie waar ze je met van alles kunnen helpen op het gebied van tickets en alle andere toeristische dingen.
    Op de kamer is een koelkastje en een koffiezet apparaat waarvoor je elke dag koffie krijgt. Kortom echt waar voor je geld.
    Dit hotel heeft sinds verleden jaar een nieuw management en dat is te merken. Heb pas gehoord dat het onder het oude management zeer slecht was maar inmiddels zijn alle kamers opgeknapt en voorzien van allemaal nieuwe meubelen.
    Hier vindt je onze foto's van het hotel:http://picasaweb.google.com/FloridaV.../RamadaGateway
    Ook dit jaar gaan we er weer heen. Een goed en goedkoop hotel. Wij boeken bij Hotelplan en betalen €17 p.p.p.n.

    Walter

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Ramada Gateway Hotel ~ Orlando

    Ik ben nog wat aan het rondzien voor mijn reis.
    en mijn oog viel ook op dit hotel.
    Maar nu zit ik nog met een vraagje!

    Hebben ze hier bus transfers naar busch gardens?
    Zou dit park zeer graag bezoeken en het zou het enige park zijn dat ik dan maar zou doen met de auto aangezien al de rest ook met shuttles kan.

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Ramada Gateway Hotel ~ Orlando

    Zie hier: https://secure.mearstransportation.c...schGardens.asp
    Ze hebben een beperkt aantal plekken waar je op kunt stappen.



    IMPORTANT INFORMATION
    • The fare for round trip transportation is only $10.00 per person (payable at the Busch Gardens Service Desk once you arrive). Transportation is complimentary with the purchase of the five park Orlando Flex Ticket.
    • Passengers are responsible for transportation to and from the designated pickup and dropoff locations in and around the Orlando area. Mears Taxi services are available at a minimal charge by calling (407) 422-2222.
    • Arrival time at Busch Gardens is subject to change: could be as late as 11:30 a.m.
    • Departure time from Busch Gardens�6 p.m. everyday; except during peak holiday periods and Summer Nights; then 7 p.m.
    • # of stops for each shuttle are not determined until day of trip. Your shuttle could potentially have a maximum of 3 stops on the route.
    • For additional information please call 1-800-221-1339.

    Ik denk niet dat het hotel een eigen shuttle heeft. Maar meestal kunnen ze wel een shuttle voor je regelen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 26-03-08 om 10:52.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •