Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: Even voorstellen: Karinn

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hoi Jenny,

    We gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen (6+7 jaar).

    Voor Discovery Cove en Seaworld hebben we de tickets al betaald.

    Verder willen we nog naar de Disneyparken: Magic Kingdom, Animal Kingdom, Hollywood Studios en de 2 waterparken. We hebben dan nog 3 dagen over om zelf in te vullen met shoppen, zonnen of wat rondhangen.

    Wij hebben een villa en een auto gehuurd.

    Karinn

  2. Top | #12

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hoi Karinn en Ingrid,

    dat is gezellig! :-)
    Hebben jullie de stoelnummers ook al? (Wij wel, maar dan moet ik het even opzoeken).

    Wij willen in ieder geval graag naar SeaWorld, de studio's (Nickelodeon :roll: ) en Magic Kingdom. Ook waarschijnlijk naar de Nasa.
    Verder vinden we het ook leuk om te genieten van de dingen die op ons pad komen. Al begrijp ik dat het misschien praktischer is om alles al vast te leggen... We hebben ook een auto gehuurd en hebben al een kaart van Amerika op onze TomTom8-)

    Wij vliegen 11 mei terug en landen dan op 12 mei hier 's ochtends om 7 uur.

    Groetjes,
    Jenny

  3. Top | #13
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Wij hebben nog geen tickets ontvangen en weten dus ook nog geen stoel nummers of kan ik die ook zonder tickets ergens opzoeken?

    ingrid

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Wij hebben nog geen tickets ontvangen en weten dus ook nog geen stoel nummers of kan ik die ook zonder tickets ergens opzoeken?
    Kun je opvragen bij je reisorganisatie of online-boekingsbureau. Gewoon even bellen of mailen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hallo Karinn en Jenny,

    Nog meer (bijna) bekenden die in dit vliegtuig stappen. Ons gezin (zoons van 18 en 12 en dochter van 16) gaan ook met deze vlucht. Overstappen in Washington en daarna door naar Miami. Bij de terugvlucht zien we elkaar dan weer (UA 1475 op 11 mei).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 09:32. Reden: full quote eruit

  6. Top | #16

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hoi Ienelien,

    leuk, zo steeds meer "bekenden" in het vliegtuig! En dan nog wel twee keer! :-)

    Blijven jullie alleen in Miami?

    Groetjes,
    Jenny

  7. Top | #17
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Denk dat ik maar ga omboeken voor een echte Floridaforum vlucht (zal heel gezellig worden denk ik...)...ik vlieg ook 28 april maar dan met Northwest...das jammer.....

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hoi Jenny,
    Nee, we zijn daar 3 nachten. Dan 2 nachten op Key West, 2 nachten in Naples en de laatste 6 dagen in een villa in Davenport, Orlando. En dan moeten we helaas weer terug. Vorig jaar voor het eerst in Florida geweest, maar het is ons zó goed bevallen dat we weer hebben geboekt (het bekende Florida virus).
    En deze moeke is maar wat blij dat de kinders ook nog mee wilden !! Ze krijgen toch van lieverlee de leeftijd dat ze steeds meer loskomen van pa en moe.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 09:32. Reden: full quote eruit

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Ha Ienelien,

    Wij gaan diverse disneyparken, Seaworld en discovery cove bezoeken in Orlando. Dus ik heb me alleen daar op georienteerd.

    Ik ben erg nieuwsgierig wat jullie plannen in Miami, Naples en Key West zijn.

    Karinn
    8-)

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hoi Karinn,

    In Miami zullen vooral veel auto's worden gespot. De jongens zijn helemaal gek van snelle, flitsende wagens.
    En op Ocean Drive rijden er genoeg ! Het Holocaust monument wil ik ook graag bezoeken. En misschien maken we nog een rondvaart (de bekende mooie huizen) in Fort Lauderdale.
    Key West vind ik heel erg gezellig. Echt zo'n braderiesfeertje. Hemingway staat ook op het lijstje.
    Vanuit Naples gaan we de Everglades in (naar mijn zin vorig jaar veel te weinig van gezien). Misschien Shark Valley.
    De laatste week hebben we gepland om naar Seaworld, IOA en Universal Studio's te gaan. Wellicht dat we ook nog één of twee Disneyparken pakken. Vorig jaar zijn we in DC geweest. In één woord: GEWELDIG.
    Groetjes van Ien



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •