Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Even voorstellen: Karinn

  1. Top | #21

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    We vliegen met een ander vliegtuig!?

    Hebben jullie wel bericht gehad dat er met een ander vliegtuig gevlogen wordt naar Washington? Doordat ik gisteren mijn stoelnummers opzocht zag ik dat de Boeing 777 veranderd was in een 767-300. Nu blijkt dat de stoelnummers ook pas bekend worden op Schiphol.

    Ik heb het nagevraagd bij USAFunVacations en kreeg vrijwel direct antwoord terug over deze wijziging en het nieuwe vluchtschema.

    Wat hebben jullie gehoord?

    Groetjes,
    Jenny

  2. Top | #22
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Ha Jenny,

    Een tijdje geleden heb ik ook de stoelnummers opgezocht via de site van United en toen zag ik dat het vliegtuigtype gewijzigd was. We hebben ook via Usafun geboekt maar niets van hen gehoord inzake de wijziging, zal wel niet zo spannend zijn.

    Op de lange vlucht hebben we ook nog geen stoelnummers, maar op de korte tussenvlucht (washington-orlando) wel. We zitten dan overigens op die vluchten niet met zn zessen bij elkaar (ergens vier stoelen en ergens 2 stoelen) terwijl onze gezinssamenstelling uit 2x 3 personen bestaat. Hopelijk zitten we op de lange vluchten wel met eigen gezin bij elkaar.

    Groeten,

    Karinn
    :-\"

  3. Top | #23

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hoi Karinn,

    volgens USAfun, hadden we we door het systeem automatisch op de hoogte gebracht moeten worden. Dat is dus niet gebeurt, dus nu kregen we nieuwe vluchtgegevens van hen.

    Het is volgens mij de bedoeling om vroeg in te checken, zodat je nog enige invloed op de plaatsen kunt uitoefenen. Ik hoop eigenlijk dat we 2x2 plaatsen bij het raam krijgen, dat is leuker met de kinderen.

    Groetjes,
    Jenny

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hoi Jenny,

    Ja, wij proberen ook zo vroeg mogelijk in te checken, met ons vele anderen ben ik bang. We zullen het allemaal wel zien!

    Het aftellen is begonnen en ik heb er reuzeveel zin in. Ik snuffel ook dagelijks dit forum af op zoek naar nuttige tips.

    Karinn

  5. Top | #25

    Standaard Re: Even voorstellen: Karinn

    Hey Karinn,

    jaaa, wij beginnen nu ook actief te worden. Maandag ga ik achter de paspoorten aan!

    Ik ben best bang dat ik bepaalde zaken helemaal vergeet. Ben ook niet zo ervaren op gebied van vliegen, dus ben best bang dat ik daar ineens met de verkeerde papieren sta of zo:-?

    Groetjes,
    Jenny



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •