Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Dream Squad - Year of a Million Dreams

  1. Top | #11
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Van het bestaan wist ik al wel af. Mickey99 heeft ook zo'n dreampass gekregen, als ik me niet vergis. Ik heb de eerste dagen in Disney veel om mee heen gekeken, maar nergens een dreamteam zien rondlopen...

    Maar aangezien ze the year of a million dreams hebben verlengd, maken we dit jaar opnieuw kans. En dit jaar lopen we met "Just Married" buttons, wellicht heeft dat nog effect

    Ik ga jullie verslag even lezen!

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Van het bestaan wist ik al wel af. Mickey99 heeft ook zo'n dreampass gekregen, als ik me niet vergis. Ik heb de eerste dagen in Disney veel om mee heen gekeken, maar nergens een dreamteam zien rondlopen...

    Maar aangezien ze the year of a million dreams hebben verlengd, maken we dit jaar opnieuw kans. En dit jaar lopen we met "Just Married" buttons, wellicht heeft dat nog effect
    Klopt, wij hebben in april ook zo'n pas "gewonnen" met dezelfde hartelijke felicitaties. Wij hadden hem in de Studio's gekregen en vonden het ook erg bijzonder en leuk!

    Marjol, jullie zullen met die "Just Married" buttons ook veel reacties krijgen, altijd leuk toch?
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #13
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Klopt, wij hebben in april ook zo'n pas "gewonnen" met dezelfde hartelijke felicitaties. Wij hadden hem in de Studio's gekregen en vonden het ook erg bijzonder en leuk!

    Marjol, jullie zullen met die "Just Married" buttons ook veel reacties krijgen, altijd leuk toch?
    Op zich wel ja, hoewel ik ook weer niet ál te graag in de belangstelling sta. Ach, als ik er genoeg van heb, doe ik die button wel weer af

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Op zich wel ja, hoewel ik ook weer niet ál te graag in de belangstelling sta. Ach, als ik er genoeg van heb, doe ik die button wel weer af
    Hahaha het is ook niet zo erg dat je er gek van wordt hoor. Meer van; felictaties in de winkeltjes en/of in de wachtrij van attrakties enz. en als je er genoeg van hebt doe je hem inderdaad gewoon af

    Leuk verslag trouwens mattrob! Veel plezier verder!!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #15
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Inderdaad een heel leuk verslag! Altijd leuk om iets te lezen over Discovery Cove

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Wij hebben een keer een set "Year of a Million Dreams" pins met lanyard gewonnen. Erg leuk!

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Disney Dreams Giveaway & Disney Dream Squad

    Net een paar dagen terug van Orlando, en nog een beetje aan 't acclimatiseren (lees: heb heimwee en wil al graag terug ). Ik zag hier eerder al een topic over de Disney Dreams Giveaway tijdens the Year of a Million Dreams. Ik heb in die topic en een aantal reisverslagen ook gelezen dat sommigen een Dream Fastpass hebben gekregen. Ik vraag me af of er mensen zijn die ook nog andere prijzen hebben gewonnen? Die lijst van prijzen is echt wel gigantisch

    http://disneyparks.disney.go.com/dis...wayRules08Page

    In principe kom je als Nederlander of Belg hier niet voor in aanmerking, maar blijkbaar kijken ze voor de Dream Fastpass en die speciale pins (naam even kwijt) niet zo nauw. Toch vraag ik me af of er iemand van het forum hier ooit iets anders heeft gewonnen?

    En nog even iets: Op een avond kwamen wij in Magic Kingdom een groepje cast members tegen (Disney Dream Squad?) die vroegen of ze met ons op de foto mochten, ze zochten nl. mensen die hetzelfde gekleed waren en wilden daarmee op de foto. Ik was een beetje verbouwereerd over die vraag (ten eerste:we hadden al niet dezelfde kleding aan, wel alledrie een (weliswaar verschillende) turkooise T-shirt, maargoed...) Omdat ze zagen dat ik verbaasd was over die vraag, lieten ze me hun Disney-id zien, mij goed, ermee op de foto dan maar... Maar achteraf vroeg ik me af waarom ze dit eigenlijk deden. Ze moeten toch IETS met die foto's doen? :-k Iemand een idee?

    Moderator Michael66:
    Bericht toegevoegd aan bestaand topic over The year of Million Dreams
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-08-08 om 22:26.

  8. Top | #18
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Special Park Dream Time event in Magic Kingdom® Park prizes available: Each prize consists of: on the day prize is awarded, attendance by winners at a Special Park Dream Time event in the Magic Kingdom® Park, during which select attractions in the Magic Kingdom® Park will stay open for an additional hour after scheduled closing time



    Wij wonnen deze ! Je kreeg een keycord met een pasje er aan en na sluitingstijd kon je een uur lang zonder wachten in alle attracties. Het leukset was eigenlijk dat het zo rustig was en dat er een special dance event was met allerlei characters. Mijn zoon en dochter hebben met knabbel en babbel gedanst en met pluto de polonaise. Allerlei zomerhits werden gedraaid en het was echt heel speciaal. Bij de uitgang stonden mickey en minnie op het station en zwaaiden echt naar ons heel persoonlijk. Dat was ook heel leuk......
    Bij de uitgang van Winnie the pooh in het winkeltje stonden ze deze uit te delen. Volgens mij aan zo'n 30 mensen en toen stopten ze er weer mee.
    In mijn weblog (zie onderstaande link kun je het verslag lezen en foto's zien).

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Hey! dat lijkt me ook wel leuk, zo'n uurtje het park voor je alleen en een private party, super! Ik heb je reisverslag ook gelezen, pfff, ik krijg meteen weer zin om terug te gaan! =P~ Heb heimwee, erg hè!

    Nog iemand iets anders gewonnen?

  10. Top | #20
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Dream Squad - Year of a Million Dreams

    Ja, vorig jaar hebben wij ook pinnen gewonnen,

    Dit jaar wilden wij inchecken in de Wilderness Lodge en werd er heel geheimzinnig gedaan. We kregen blauwe key's to the world waar we mee op de regency floor konden en we kregen een suite. Toen we vroegen waarom we dit allemaal kregen, kregen we alleen te horen dat het "Magic" was. Ik denk dat dit ook te maken heeft met het jaar van de Million Dreams. Ze geven namelijk ook suites weg.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •