Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Key Largo: Koraalrif

  1. Top | #11
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Key Largo: Koraalrif

    Wij zijn afgelopen jaar ook wezen snorkelen bij Key Largo. Was erg mooi. Ik weet niet meer precies hoeveel we betaald hebben, maar volgens mij was het iets van ongeveer tussen de $25,- en $30,-pp. Achter het Holliday inn ligt een soort straatje aan het water waat veel verschillende boten vertrekken naar de riffen. Wij hebben de dag ervoor gewoon een gebeld en afgesproken. Ging allemaal prima. Je kunt kiezen of je naar één of verschillende duiklokaties wilt gaan. Ze zoeken dan een of meerdere plekken uit die dan geschikt zijn. Wij waren er op een dag dat de zee behoorlijk wild was. Op de boot viel het eigenlijk wel mee, terwijl ik anders al zeeziek ben als ik met een pond een rivier moet oversteken. Als je in het water ligt merk je trouwens weinig meer van de ruwe zee. Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar als je in de zomer gaat kan het wel handig zijn om de ochtendboot te nemen in verband met eventueel onweer in de middag. Je kunt dan namelijk niet snorkelen. Ik zou mijn ouders trouwens lekker mee laten snorkelen. Mensen van alle leeftijden zie je met de boten mee gaan om van al het moois onder water te genieten. Wijzelf en onze kids (toen 9 en 13) vonden het erg mooi en voor herhaling vatbaar.

  2. Top | #12
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Key Largo: Koraalrif

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Op de boot viel het eigenlijk wel mee, terwijl ik anders al zeeziek ben als ik met een pond een rivier moet oversteken.
    Paling of suiker ? :lol::lol::lol::lol::lol: Sorry hoor, ik kon het niet laten

    Maak je één D-T foutje, krijg je dat :-$
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #13
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Key Largo: Koraalrif

    ja, inderdaadtdtd, het schaamroodtdt staat me op de kaken. Laat het dan maar een pondtdt paling zijn, past beter bij de zee dan een pondtdtje suiker.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •