Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Reisschema robberg: Ft. Myers - Orlando - Miami - Keys - Miami

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema robberg: Ft. Myers - Orlando - Miami - Keys - Miami

    Ja hoor de reis is geboekt en we verheugen er ons nu al op. 3 augustus gaat het feest beginnen en onze vakantie ziet er als volgt uit:
    03.08.08 - 06.08.08 Fort Myers (willen dan trip naar Everglades maken)
    06.08.08 - 11.08.08 Orlando (Hopperpas incl. waterpretparken)
    11.08.08 - 13.08.08 Miami (via Cape Canaveral uiteraard)
    13.08.08 - 16.08.08 Key largo (15.08 met dolfijnen zwemmen bij Dolphin Plus)
    16.08.08 - 18.08.08 Miami

    Wij hebben nog twijfels wanneer we naar de Everglades zullen gaan: of 05 augustus, onze 2e dag in Fort Myers, of 12 of 17 augustus wanneer we in Miami zijn. Heeft iemand een suggestie van waaruit ik dit het beste kan ondernemen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-08 om 00:31.

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema de Bergies: Ft. Meyers - Orlando - Miami - Keys - Miami

    Wat wil je doen in de Everglades?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3

    Standaard Re: Reisschema de Bergies: Ft. Meyers - Orlando - Miami - Keys - Miami

    Hi Michael

    Eigenlijk wel het bekende. met zo'n propellor boot over de everglades razen, krokodillen centrum bezoeken...en als er nog meer leuke ideeën zijn dan hoor ik die uiteraard graag.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema de Bergies: Ft. Meyers - Orlando - Miami - Keys - Miami

    Ik vraag het specifiek omdat je dat soort dingen ook heel goed in Orlando kunt doen. Daar hoef je dus niet 100-en mijlen voor te rijden. Krokodillen kijken kan goed in Gatoland, airboatrides door prachtige natuurgebieden vind je met :airboat orlando en :airboat kissimmee.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema de Bergies: Ft. Meyers - Orlando - Miami - Keys - Miami

    Als jullie na afloop van je bezoek aan Key Largo richting Miami rijden, kom je in Florida City ook een Alligatorfarm tegen, die airbootrides heeft.
    Het is dan geen meter extra rijden, en je hebt tijd zat.
    Eric

  6. Top | #6

    Standaard Re: Reisschema de Bergies: Ft. Myers - Orlando - Miami - Keys - Miami

    Bedankt voor de tips. Geweldig medium toch dit forum. Ik zal eens gaan googlen naar de tips en die bespreken met de familie.

  7. Top | #7
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Reisschema de Bergies: Ft. Myers - Orlando - Miami - Keys - Miami

    Hoi,

    volgens mij is het toch toffer om de alligators in het wild te zien in the everglades en de airboat ook daar te doen... Tgeeft het toch net dat ietsje meer volgens mij!!!
    Zo een show met gators waar ze ze voederen en zo vind ik toch een beetje nep, zo een gator in het wild in een of andere beek of langs de kant van de weg of echt in de swamps in de everglades zien is toch leuker!
    Maar ieder zijn ding natuurlijk!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema de Bergies: Ft. Myers - Orlando - Miami - Keys - Miami

    Ook in de meren rondom Orlando zitten ali's , en die zijn echt niet tam.
    Daar hoef je niet voor naar de Everglades, evenals voor de airboats.
    Ach, en zo'n show tussendoor heeft ook zo zijn charmes, al hoeft dat voor mij niet echt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •