Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Verkeersboete in Florida (Orlando)

  1. Top | #21
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: snelheidsovertreding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brumpy Bekijk Berichten
    Ik zit op het moment nog in Florida waar ik zonet een overtreding heb gedaan door te snel te rijden.
    Nu mijn vraag is wat als ik die niet betaal?
    De politieagent heeft zelf mijn internationaal paspoort niet gehad hij heeft mijn adres opgeschreven dat is al.

    iemand ervaringen?
    Het blijft een moeilijke vraag, tevens bepalend voor mij zou zijn, is het veel geld, wil ik zonder problemen in Florida of de Verenigde Staten terugkomen.
    Ik neem ook aan dat je een huur auto bestuurd, als dat zo is is het dus geen probleem voor ze om je rijbewijs gegevens te achterhalen.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Verkeersboete in Florida (Orlando)

    idd ik had een huurwagen en die is ondertussen al terug gebracht dus ik zie daar geen enkel problee.

    Ik zou niet weten hoe ze mij gaan herkennen als ik ooit terug aankom in Florida, maar ik ben niet zeker dus daarom mijn vraag

  3. Top | #23
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Verkeersboete in Florida (Orlando)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brumpy Bekijk Berichten
    idd ik had een huurwagen en die is ondertussen al terug gebracht dus ik zie daar geen enkel problee.
    Volgens mij zit daar juist wel het "probleem" (en dat bedoelde Marcelg volgens mij ook). Aan de hand van de huurauto kunnen ze je gegevens achterhalen want de verhuurder heeft je gegevens.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #24
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Verkeersboete in Florida (Orlando)

    Precies wat ik bedoelde.
    Nu bevind je jezelf dus in een gokspelletje en het resultaat zul je alleen uitvinden als je ooit weer een overtreding maakt.

    In Florida en vele andere staten,
    Heb je een onbetaalde bekeuring en wordt je hier op betrapt wordt je gearresteerd (ga je de bak in) je zult naar een rechtszaak moeten, je kunt eventueel tussendoor vrij zijn, ligt helemaal aan de vastgestelde bond. (dit is een geld bedrag wat moet garanderen dat je voor court verschijnt)
    Denk dus niet dat je nu even snel je bekeuring betaald, dat wordt niet geaccepteerd.

    Persoonlijk denk ik dat een geval wat jij nu hebt een veel groter probleem kan opleveren dan al dat gedoe over die groene kaartjes (I94) niet ingeleverd.
    Je hebt zelf de keuze en kunt voor jezelf vaststellen of het bedrag het waard is ten opzichte van de risico's.

  5. Top | #25
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: snelheidsovertreding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brumpy Bekijk Berichten
    Ik zit op het moment nog in Florida waar ik zonet een overtreding heb gedaan door te snel te rijden.
    Nu mijn vraag is wat als ik die niet betaal?
    De politieagent heeft zelf mijn internationaal paspoort niet gehad hij heeft mijn adres opgeschreven dat is al.

    iemand ervaringen?
    Waarom niet gewoon de bekeuring betalen of doe je dit in Nederland ook...een verkeersovertreding maken en vervolgens niet betalen? Jij maakt toch de keuze om te hard te rijden, dan moet je ook de consequenties aanvaarden. Maar dat is mijn mening!

  6. Top | #26
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Verkeersboete in Florida (Orlando)

    Ik zou de bekeuring ook gewoon netjes betalen.
    Niet betalen wordt later echt balen hoor.
    Dan wordt je gezien als een potentieel gevaar voor de samenleving doordat je de regels niet naleeft.
    Misschien wel helemaal niet overdreven, maar wanneer je de realiteitseries van de politie daar bekijkt, bijv. Cops zou je al moeten weten ze niet makkelijk zijn.
    Ze kunnen je toch traceren, of wil je niet meer naar de USA?

  7. Top | #27
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Verkeersboete in Florida (Orlando)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    In Florida en vele andere staten,
    Heb je een onbetaalde bekeuring en wordt je hier op betrapt wordt je gearresteerd (ga je de bak in) je zult naar een rechtszaak moeten, je kunt eventueel tussendoor vrij zijn, ligt helemaal aan de vastgestelde bond. (dit is een geld bedrag wat moet garanderen dat je voor court verschijnt)
    Denk dus niet dat je nu even snel je bekeuring betaald, dat wordt niet geaccepteerd.
    En mocht je dan die rechtzaak niet (willen) bijwonen, volgt er een fikse celstraf.
    Een verre kennis van mij heeft dit meegemaakt. Is ook niet verschenen en kan nu bij terugkomst in de US (wat hij dus niet meer van plan is) eerst een drietal maanden in een gesubsidieerd edoch getralied hotel verblijven.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #28
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Verkeersboete in Florida (Orlando)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    En mocht je dan die rechtzaak niet (willen) bijwonen, volgt er een fikse celstraf.
    Een verre kennis van mij heeft dit meegemaakt. Is ook niet verschenen en kan nu bij terugkomst in de US (wat hij dus niet meer van plan is) eerst een drietal maanden in een gesubsidieerd edoch getralied hotel verblijven.
    Klopt en het is nu niet meer alleen de politie die je wil oppakken, maar als je kunt dan ook met Bounty hunters te maken krijgen.
    Ik denk dat je gang van justitie niet moet onderschatten, vergelijk het zeker niet met Nederland.

  9. Top | #29
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Verkeersboete in Florida (Orlando)

    Slik, krijg je te maken met www.dogthebountyhunter.com/
    Die wil je niet tegenkomen, wel handig als je zonder sigaretten zit.
    Nee doe me dan maar de bounty hunter Max Cherry uit Jackie Brown. www.imdb.com/title/tt0119396/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •