Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Vervoer naar Port Canaveral

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: vervoer port canaveral

    2009 een cruise gemaakt. Eerste overnachting in de buurt van het vliegveld van Orlando. Volgende dag op ons gemak met de auto van het verhuur bedrijf Hertz naar Port Canaveral gereden. Daar ons auto ingeleverd bij Hertz, daarna werden wij met de shuttle naar het schip gebracht. Prima service.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    22

    Standaard Re: vervoer port canaveral

    hi bedankt voor de reactie, ik weet nog niet zeker of ik een auto wil huren, de cruise is met royal carribean, maar die hebben alleen een transfer vanuit MCO a 76$ pp retour.

    wat kan ik het beste doen?

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: vervoer port canaveral

    wij hebben voor die ene dag 75,00 euro betaald met z'n vieren voor de autohuur. Ook de cruise gemaakt met de royal carribean met de Freedom of the Seas

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: vervoer port canaveral

    Er zijn op internet genoeg shuttleservice te vinden maar die zij 80 dollar pp retour.
    Auto huren zelfs voor een dag is denk ik wel goedkoper.
    En is goed te doen ongeveer een uurtje rijden en er zitten genoeg auto verhuurbedrijven in de buurt.

    Als je nu dezelfde tijd gaat als wij kan ik je ophalen.:razz:

    Bekijk deze site eens: http://www.portcanaveralshuttleservice.com/Rates.htm
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-02-13 om 23:17. Reden: q

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    9

    Standaard shuttle service naar port canaveral

    Weet iemand misschien of vanaf de alamo locatie in cape canavaral een shuttlebus verbinding tussen de haven is?

  6. Top | #16
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: shuttle service naar port canavaral

    Ja, ze maken daarbij gebruik van de locatie van Enterprise. Zie ook het verslag van Robert-Jan..
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  7. Top | #17
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    9

    Standaard Re: shuttle service naar port canavaral

    Hoi Jan,

    Bedankt voor je antwoord.
    Heb jij misschien ook een e-mail adres van ze? Zodat ik ze kan mailen om het vast te leggen?
    Alamo in Nederland waar ik heb geboekt zegt nl dat er geen shuttle service is en op diverse sites lees ik dat dat wel is.
    En alamo zit op de locatie van enterprice, of is onderdeel daarvan? Begrijp ik dat goed?

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hoe kom ik op Port Canaveral?

    Ik heb ook contact gehad met alamo nederland en die zijn niet op de hoogte van het ophalen vd auto op de enterprise locatie. Je kan alleen boeken voor cape canaveral en dan daar met de taxi van of naar toe reizen.

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    9

    Standaard Re: Hoe kom ik op Port Canaveral?

    ik heb mail gestuurd naar enterprise en die geven per mail aan dat er een shuttle rijd

  10. Top | #20
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Hoe kom ik op Port Canaveral?

    Er rijdt echt wel een shuttle, het is ook heel dichtbij. Enterprise is een concurrerende verhuurder, maar Alamo heeft hier afspraken mee. Je kan hier een auto inleveren, en ook een auto ophalen; gehuurd via Alamo. Wij hebben beide gedaan. Ze hebben een shuttle af en aan rijden op tijdstippen dat de boten aanmeren of juist vertrekken. Ik heb via Alamo.com gehuurd en dan geeft de bevestiging netjes aan hoe alles werkt. Kijk nog maar eens op mijn weblog, zie ook link van rolindino hierboven naar mijn verslag
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •