Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Rosalin

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Even voorstellen: Rosalin

    Hoi iedereen, al tijden lees ik van alles over WDW op dit forum en het heeft me ontzettend veel geleerd!! Nu gaan mijn 2 dochters en ik eind feb. voor de 3e keer naar orlando en deze keer wordt het buiten het shoppen ook wdw. We gaan 12 dg en heb tot nu toe alleen nog mr de tickets geboekt.ops: Dus ik dacht; ik ga nu actief vragen stellen op dit superforum want er moet natuurlijk nog meer geboekt worden...wdw hotel en tickets en ga mr door.:-oDus er zullen nog wel wat vragen volgen.
    groeten rosalin

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: even voorstellen een groot fan van dit forum

    Welkom op het forum,
    Geef je wensen door en we kijken hoe we je kunnen helpen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Re: even voorstellen een groot fan van dit forum

    He cool dat gaat snel :-D, ons eerste dilemma waar gaan we logeren...natuurlijk een paar dagen in een wdw resort maar welk en waar te boeken.. er wordt zoveel geschreven over de value resorts dat ik daar nu niet meer zeker van ben. misschien toch mr wat meer uitgeven en upgraden. blijft natuurlijk nog de vraag:roll: waar kunnen we het beste boeken.
    okee om meet te beginnen dus ik ben bebieuwd wat jullie adviseren.
    groet rosalin

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Rosalin

    Welkom op dit leuke forum

    Het leuke van dit forum is dat er o.a. een zoekfunctie zit en dat je zo al veel info kunt vinden. Voor wat betreft een Disney resort; daar zijn al best veel topics over te vinden. Je zult voor jezelf moeten beslissen wat je wilt. De value-resort zijn best oke qua sfeer en aankleding alleen niet "luxe". Als je meer luxe wilt kun je het beste een moderate of nog luxer een deluxe resort boeken. Wij hebben tot nu toe gebruik gemaakt van de value resort en moderate.

    Alleen de laatste keer waren wij niet zo tevreden over een value resort (All Star Sport) maar dat lag meer aan de periode dat we er waren dan aan het resort zelf. Wij zaten midden in Spring Break en er waren in die periode ook Grad Nights (veel uitgelaten en luidruchtige scholieren). Van de value resorts zou ik Pop Century aanbevelen (is het nieuwst en ligt heel centraal in WDW) en van de moderate zijn er ook een paar erg leuk. Kijk hier eens voor de prijzen.

    Voor wat betreft Disney tickets; hier heeft Michael66 een heel mooi programmaatje gemaakt wat je hier kunt vinden:http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112

    In ieder geval succes met je voorbereidingen!

    Groetjes,
    Sonja
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 17-01-08 om 17:44.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •