Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Even voorstellen: Weasel

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Belgie,Steenokkerzeel
    Berichten
    10

    Standaard Even voorstellen: Weasel

    Na jaren ervan gedroomd te hebben is het voor ons ook zo ver, op 9 maart vertrekken we voor 10 dagen richting Kissimmee waar we een huis gehuurd hebben. We hebben ons laten vertellen dat we dan redelijk centraal liggen rond de parken en shopping malls. Dus nu volop de reisverhalen lezen en er dan de beste parken en malls uitkiezen. Wel een beetje bezorgt of het met ons 2.5 jarig oud dochtertje Lotte gaat lukken. Dus tips zijn welkom \\/

    Groetjes en tot binnenkort

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Hoi,
    Dromen zijn om uit te komen, en voor jullie is het dan eindelijk zo ver.

    Dat je een villa hebt gehuurd? TOP!!! Je hebt dan lekker de ruimte en kunt dan ook goed je rust pakken. En reken maar dat je die rust nodig hebt, met alle vermoeienissen, indrukken en kilometers ie je lopend zult afleggen in de attractieparken..

    Met je dochter van 2,5 jaar zou ik vooral de dagen niet te lang maken. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat de parken afstruinen is het perfecte scenario voor GEEN leuke vakantie. Doe liever wat korter de parken en neem 's middags wat rust en afkoeling in je villa, of zoek een mall op.

    En kijk nog maar eens goed rond op dit forum. Er zijn diverse topics te vinden met allerlei tip voor Flrida-reizen met kleine(re) kids.

    Veel plezier!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker stippie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Gemert, Brabant
    Berichten
    49

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Mooi dat je droom uit kan komen.
    Ik weet wat je bedoelt, ik heb deze zelf 5 jaar geleden uit laten komen en ben toen met mijn vrouw en 2 zoontjes (toen 3 en 4) af gereisd naar Orlando (nu ben ik eigenlijk nog niet van die droom af dus ik moet nog een keertje gaan:lol
    Ook wij hadden een villa gehuurd, maar dan in Haines City.
    Ik ben achteraf blij dat ik voor een villa gekozen heb en niet voor een hotel, want de vrijheid die je dan hebt is groter dan in een hotel vooral als die 2 weer eens aan het ruzie maken waren.
    In de parken kun je strollers huren, waarin dat kleintje lekker haar middagdutje kan doen.
    Op dat moment kunnen jullie ook even tot rust komen.
    Voor de kleine is er in ieder geval ook genoeg te beleven en te bekijken.


    Alvast veel voorpret op dit forum, er staan genoeg tips op om een onvergetelijke vakantie te plannen.

    8-)
    ****WARNING: When you visit Florida,do not leave your room and keep your curtains closed.When you not do so, you catch the Florida virus en there's no cure for it!!!****



  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Hoi Weasel,

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen straks als jullie terug komen.
    (daar wil jij het nu vast nog niet over hebben )
    Misschien hebben jullie dan nog wat tips, waar wij in Mei wat aan hebben.
    Wij gaan dan nl met 2 kinderen, waarvan de jongste dan ook 2,5 jaar is.

    Overigens hebben ook wij, juist voor de rust, een villa gehuurd bij Kissimmee (Terra Verde Resort).
    Lekker met eigen zwembad, alle ruimte, thema slaapkamers en een gamesroom.
    Want zoals Michael66 al zegt, vermoed ik dat we geen lange dagen kunnen maken op de parken.
    Daarom willen wij een "hopper" pas. Zodat je bv in de ochtend een park kan doen, dan even bijkomen thuis bij de Villa. En dan bv in de avond nog de lichtshow kan gaan bekijken.

    Maar nogmaals, ben straks benieuwd naar hoe het jullie vergaan is, en hoop nog op wat handige tips!

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Belgie,Steenokkerzeel
    Berichten
    10

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Zal ik zeker doen Eliza70, ben namelijk ook van plan een reisverhaal online te zetten, dus kan je daar mss wat tips uithalen. Het idee van een "hopper" pas ben ik ook aan het bekijken lijkt me wel iets dat je moet hebben. In grote lijnen denken we 4 parken te doen en op de dagen er tussen te gaan shoppen. Nu nog uitvinden welke parken de meest leuke zijn. Disney zit er zeker bij. Is een waterpark te doen in maart? Nog eens bekijken.

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weasel Bekijk Berichten
    Nu nog uitvinden welke parken de meest leuke zijn. Disney zit er zeker bij.
    Welk(e) Disney-park(en) bedoel je? Er zijn er nl. vier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Belgie,Steenokkerzeel
    Berichten
    10

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Heb even gekeken op het forum en we denken de 7 daagse hopper in combinatie met de waterparken te nemen prijs kwam voordeliger uit dan een 4 daagse. Wat zou jouw keuze zijn uit de disney en waterparken als je er 4 mocht kiezen met 1 waterpark inbegrepen.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Wat zou jouw keuze zijn uit de disney en waterparken als je er 4 mocht kiezen met 1 waterpark inbegrepen.
    Dat soort vragen valt niet te beantwoorden, dat is namelijk voor iedereen verschillend.
    Waar hou je van, ben je al eens in DLP geweest enz.
    Het beste kun je gewoon etr plaatse aan de hand van de foldertjes die in de hotels liggen beslissen wat je beslist niet wil missen.
    Trouwens, met de hopperfuctie heb je de theoretische mogelijkheid meerdere parken op een dag te doen, aan de andere kant heb je per park eigenlijk meer dan één dag nodig.
    Moeilijk he?
    Eric

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Belgie,Steenokkerzeel
    Berichten
    10

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Vandaag onze 7 daagse hopper passen ontvangen \\/. Bij Ticketmania verloopt alles supervlot, op amper een week tijd hebben we onze tickets. We hebben dan ook besloten om onze eerste keer Florida te beperken tot de Disney parken ( zijn er tenslotte al 4) en wss ook de waterparken (hangt een beetje af van de temp.) . Animal Kingdom en Magic Kingdom steken er bij mij nog een beetje bovenuit vanwege de rollercoasters maar epcot ziet er ook wel de moeite uit. Kan echt niet wachten om te vertrekken. Shoppen komt er ook zeker bij kijken, Florida mall en de Outlets zoals Prime en Orlando Premium [-o<, zalig zoals de dollar nu staat.
    Ik hoop dat ik niets vergeten ben en denk wel dat onze 10 dagen gevuld zullen raken. Moesten jullie nog tips hebben over goede restaurants laat maar horen dan. Sizzler en ponderosa steakhouse zien er al niet slecht uit. En s'avonds als de kindjes slapen en de dames aan het zwembad zitten , geraak ik en mijn maat mss nog wel tot bij hooters ops:.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Weasel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weasel Bekijk Berichten
    Moesten jullie nog tips hebben over goede restaurants laat maar horen dan.
    Misschien kun je dit topic http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1334
    eens doorlezen, er staan genoeg tips in ;-)
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •