Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 123

Onderwerp: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

  1. Top | #111
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    @Calypso, Ik heb dus mijn Magicband al binnen, weliswaar via een Amerikaans adres maar wel op mijn oude annualpass.
    Dat klopt als je ene Amerikaans adres gebruikt werkt dit maar dat was de vraag niet. Via een Nederlands adres lukt dit niet
    en zul je dus zoals eerder gezegd naar Downtown of een park meten gaan om deze te krijgen.

  2. Top | #112
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    @Calypso, het ging mij meer om dat er bij jou gemeld wordt dat je een NIEUWE annual pass moet hebben.

    Dat ze de magicbands niet de hele wereld rondsturen dat begrijp ik.

  3. Top | #113
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    @Frans1949, gewoon naar Downtown Disney gaan en direct naast Team Micky zit een desk van Disney waar je van alles kan regelen en dus ook je annualpass. Ik denk overigens niet dat ze er zo moeilijk over zullen doen.

    @Calypso, Ik heb dus mijn Magicband al binnen, weliswaar via een Amerikaans adres maar wel op mijn oude annualpass.
    @ Anthon, bedankt voor je reactie, ik ga daar zeker langs.

  4. Top | #114
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Dus....

    Ik heb nog maar net 3 jaarpassen besteld. Wij gaan in april naar Florida. Dan pas zal bij ons eerste bezoek onze jaarpas geactiveerd worden.
    Ik kan wel 30 dagen op voorhand mijn fastpasses vastleggen.

    Als ik het goed begrijp: krijg je normaal bij je jaarpas een magic band? Omdat wij in Belgie wonen worden ze niet internationaal verzonden en kunnen we die daar pas ophalen?
    Maar dan zijn onze gegevens niet gelinkt aan de Magic Band omdat we deze niet kunnen personaliseren?
    En kunnen we eigenlijk niets doen met die gratis magic band...
    Klopt dit??

  5. Top | #115
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    De magic band moet je wel eerst aanvragen via je Disney account (als je de jaarkaarten eerst aan je account gelinkt hebt). De Magic band kan idd niet naar een Belgisch adres worden verstuurd. Als ik goed begrijp wat er op de Disney site staat, kan je de Magic band niet ophalen in WDW. Dus heb je geen USA-adres dan kan je niet vooraf een Magic band aanvragen. Je kan er volgens mij wel een kopen als je in WDW bent en dan je jaarkaart op laten zetten (ter plekke) MAAR dat weet ik niet zeker! Ook zonder Magic band kan je gebruik maken van de fastpass+. Je gebruikt dan gewoon je jaarkaart zelf (het plastic pasje). Ook voor korting voor de jaarkaarthouders gebruik je de jaarkaart zelf ipv de Magic band. Het personaliseren van de band is niet meer dan je naam er op laten zetten (aan de binnenkant) en een kleur uitzoeken. Houdt er rekening mee dat als je korting wil krijgen of de kaart voor bv parkeren gebruikt, ze altijd naar je foto ID kunnen vragen (mijn ervaring is dat ze dat de ene keer wel doen en de andere keer niet). De Magic band vond ik vooral heel handig, je doet hem in de ochtend om en je kan er alles mee regelen zonder iedere keer in een tas oid te hoeven graaien. Maar je kan ip ook prima zonder Magic band.

  6. Top | #116
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Oud topic even omhoog schoppen. We zitten er over te denken om in januari naar Orlando te gaan puur voor Disney. In de zomer komen we dan ook nog in Orlando na een rondreis.
    Omdat we dan 2x Disneytickets moeten aanschaffen is het goedkoper om een Platinum (+) Pass te kopen. Deze koop je gewoon op https://disneyworld.disney.go.com/pa...pass/purchase/ neem ik aan?
    Verder nog zaken waar ik rekening moet houden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #117
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Wij nemen altijd een weekday select pass, niet in het weekend en rond de feestdagen te gebruiken, wel met gratis oarkeren, we betaalde rond 284 dollar p.p. afgelopen jaar. Dit kan alleen als je een florida resident bent, dus een huis hebben en dit kunnen aantonen.

  8. Top | #118
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterwoudje Bekijk Berichten
    Wij nemen altijd een weekday select pass, niet in het weekend en rond de feestdagen te gebruiken, wel met gratis oarkeren, we betaalde rond 284 dollar p.p. afgelopen jaar. Dit kan alleen als je een florida resident bent, dus een huis hebben en dit kunnen aantonen.


    Inderdaad alleen voor Florida residents.
    Maar er zit tegenwoordig inderdaad ook gratis parkeren bij.
    Scheelt je dan toch $20 per bezoek.
    Wij betaalde dit jaar $486,60 voor twee personen inclusief (243,30 p.p.)

  9. Top | #119
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Dank voor de reacties maar hier kan ik als Nederlander zonder huis in Florida nog niet zoveel mee
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #120
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Dank voor de reacties maar hier kan ik als Nederlander zonder huis in Florida nog niet zoveel mee

    Kom je toch bij ons logeren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •