Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 123

Onderwerp: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

  1. Top | #81
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Volgens mij is de koppeling idd al gemaakt. Ik dacht dat je geen "lege" magicbands kan bestellen.

  2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Er is in ieder geval een mogelijkheid om je MagicBand te koppelen aan je account, dit doe je door het invullen van je 10 nummerige ID code van je MagicBand via mydisneyexperience. Dus ik weet niet of Disney ze al direct koppelt. Je kan ze nu wel alleen bestellen als je een verblijf in een Disney resort hebt of annual passholder bent.

  3. Top | #83
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Ik neem aan dat er wel een handleiding meegeleverd wordt bij de magicbands.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #84
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard

    Jazeker als het goed is krijg je een USB stick (in de doen van de scan-palen) waar een how to video op staat.

    Vandaag nog beter nieuws
    faspass reserveringen komen ook beschikbaar voor daggasten vanaf 31 maart as
    Magicbands ook
    http://m.wdwmagic.com/other/mymagicp...-next-week.htm
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-03-14 om 05:09. Reden: 1+1
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Ik snap het nog niet helemaal geloof ik, van de magic bands. Wij gaan in de meivakantie naar Orlando. ZItten eerst een paar dagen in Universal(hotel), daarna gaan we een week in een villa en dan doen we ook al Disney aan. Na de villa zitten we nog bijna een week in de Yachtclub.
    Omdat we in de yachtclub zitten kunnen we een magic band aanvragen? Wordt die dan bezorgd bij the Yachtclub of hebben ze die daar al automatisch voor ons? Die dagen voor de yachtclub kan je dan denk ik nog niet koppelen aan je magic band? Moet me nog maar een beetje verder in gaan lezen geloof ik....................

  6. Top | #86
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    De dagen voor de Yachtclub kun je hem nog niet krijgen.
    (als je eerder naar Disney toegaat. Zal ik het zeker even navragen bij je hotel)
    Maar de magicband van tijdens de Yachtclub is meer dan een entreekaart en fastpass houder. Het is ook je hotelkamer sleutel en je kunt er mee betalen in de parken.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  7. Top | #87
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Angelina, als je inlogt op de disney site en je reservering ophaalt (als je dat nog niet gedaan hebt) dan kun je zelf een magic bandkleur uitzoeken. Als je dat vooraf niet doet, liggen ze klaar bij het inchecken maar dan zijn ze gewoon grijs. Iedere resort gast krijgt iig een magic band.

  8. Top | #88
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Disney tickets: Annual Pass (jaarkaarten)

    Oké, dank jullie. Zal morgen even checken. Mijn man lijkt het niks. Nu neemt hij alle pasjes in van iedereen en straks houdt iedereen zijn eigen band natuurlijk. Hij is bang dat de kinderen hem verliezen maar mij lijkt dat je ze niet zo snel kan kwijt raken..... Maar nu moet hij wel tijdens de yachtclubdagen

  9. Top | #89
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard jaarpas en fastpass+

    Hallo,

    Aangezien wij in 2015 2 keer naar Florida gaan ( whoohoo) , zijn we even aan het bekijken of het voordeliger is om een jaarpas aan te schaffen.

    Nu zit ik alleen met het volgende...

    Ik heb begrepen dat je een jaarpas niet buiten de USA kan aanschaffen, je moet hem dus daar aankopen.

    Wil dat dan zeggen dat er geen optie is om 30 dagen op voorhand je fastpass+ attracties te regelen?
    Als we dit pas kunnen doen bij aankomst is Florida ben ik bang dat de meeste fastpassen al weg zijn of nog enkel beschikbaar zijn later op de dag...
    En aangezien we met pasen gaan zal het toch nodig zijn om dit 30 dagen op voorhand te doen.

    Weet er iemand hoe dit zit?

    Groetjes

  10. Top | #90
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: jaarpas en fastpass+

    Je kan gewoon vanuit NL al je jaarpas bestellen bij Disney, geen probleem. Je kan dan vragen naar de gegevens zodat je hem al kan gebruiken om je fastpassen te regelen.

    Voorheen ging je eerste jaarpas pas in bij het ophalen van de pas maar of dat nog steeds zo is weet ik niet aangezien ik hem jaarlijks verleng.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •