Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 19 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 183

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

  1. Top | #71
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin (+vh LTU)

    @Tile

    Het is heel wat relaxer vertrekken ;-) Ontbijtje nemen we dan wel op de luchthaven.

    Veel plezier in ieder geval!

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin (+vh LTU)

    @r.teeuwsen: Bedankt voor de tip!
    Ik denk dat wij dit komende zomer ook gaan proberen.
    P23 kan ik niet meer reserveren en de andere parkeerplaatsen zijn verder weg of een stuk duurder (P7). En die valet-service lijkt me wel heel fijn!

  3. Top | #73
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin (+vh LTU)

    @Dutchcruisers: Daar krijg je geen spijt van, het klinkt decadent om Valet Parking te doen, maar het is zo relaxed en nog goedkoper ook ;-)

  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin (+vh LTU)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    http://parkenflughafendus.de/index.p...l&section=home

    Kijk hier eens... Wij hebben dat afgelopen zomer gedaan, je rijdt naar de vertrekhal, de medewerker neemt je auto mee en parkeert deze in een bewaakte garage. Na terugkomst even bellen, 5 minuten later wordt je auto voorgereden bij de aankomsthal. Mooier is er niet... Je loopt zo de vertrekhal in zonder treintje, slepen met je koffers, gewoon trolly pakken en naar de incheckbalie lopen....
    8 dagen buiten parkeren voor 39 euro...
    Greetz, Remco
    Valet Parking is alleen beschikbaar bij overdekt parkeren, dus het wordt ietsje meer...

  5. Top | #75
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin (+vh LTU)

    Is er geen speciale topic over, volgens mij heeft dit nu niets meer met Air Berlin te maken.

    <<Moderator Michael66: Juist. En daarom heb ik alle berichten die met parkeren op DUS te maken hebben vanuit het Air Berlin topic naar het Dusseldorf topic verplaatst.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-11-11 om 16:37. Reden: Zie opmerking

  6. Top | #76
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Wij hebben gereserveerd voor P23 en overnachten bij Van der Valk Als ik nu de verhalen over de valet parking lees begin ik een beetje spijt te krijgen. Wat heerlijk decadent en makkelijk ;D
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #77
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Nou inderdaad, ik zat afgelopen zomer ook te twijfelen, maar een Hotel overnachting voor 4 personen (2 kamers) was veel meer dan 100 euro, en als we terug kwamen moest ik op eigen gelegenheid naar van der Valk zien te komen.... Ik kwam toen die Valet parking tegen en heb die geboekt, meteen de auto laten wassen en uitzuigen, kreeg hem werkelijk waar tip top terug! Ideaal... en ik was nog minder dan 120 euro kwijt voor 22 dagen ;-) incl. het wasprogramma! We landen om iets voor 7 uur in de ochtend, reden om half acht weg vanaf de vertrekhal en om half tien waren we weer thuis in Purmerend (200 km) >> een aanrader dus!
    Dit jaar hebben we de mazzel dat we 'goedkope' Air Lingus tickets hebben vanaf Amsterdam ;-) dus laten we Air Berlin even links liggen....
    Laatst gewijzigd door r.teeuwsen; 11-11-11 om 16:07. Reden: aanvulling

  8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Evergem
    Berichten
    15

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Wij zijn ook aan het zoeken wat we op vertrekdag zouden doen, vlucht vertrekt maar rond 13u maar vermits we ook eerst 2,5 uur moeten rijden en ruim vooraf moeten ter plaatse zijn gaan we een sleep & fly arrangement zoeken...
    Dat is minder vermoeiend en minder stress, ook al omdat we niet op het spitsuur moeten rijden. Ik heb toch al enkele sites gevonden met mooie aanbiedingen. Je kan in een Novotel of Holiday Inn Express boeken voor ongeveer 120 euro (kamer 2volw. + 2 kinderen) inclusief ontbijt, parking en shuttle heen / terug naar luchthaven. Dat is ongeveer 30 euro meer dan 3 weken lang parkeren op de luchthaven zelf...
    Zie voorbeeld http://www.hotels-and-parking-at-the...esseldorf.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-02-12 om 20:01. Reden: fqe

  9. Top | #79
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    @christiand
    En wat doe je dan als je terugkomt?
    In je blog meen ik te zien dat je om 08.45 uur op Dusseldorf staat, bagage, douane en met de shuttle naar je auto.
    Lange reis, slecht geslapen en voor je het weet sta je pas om 11 a 12.00 uur bij de auto.
    Dan heb je er zo'n pakweg 33 uur opzitten, rij je dan zo naar huis?

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 06-02-12 om 16:05.

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Evergem
    Berichten
    15

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Heel goede vraag, daar zijn we nog niet helemaal uit, mogelijk nemen we dan ook een kamer. Zou ik liefst het moment zelf beslissen naargelang hoeveel slaap/rust op de terugvlucht maar dan is de prijs in het hotel wss een pak hoger. Even een powernap nemen in een Etap hotel is misschien ook nog een optie.

    Ik weet wel niet hoe je aan de 33u komt... we zijn 15u30 onderweg, tel daar nog ongeveer 4u30 bij voor vertrek en 2u na aankomst en ik tel 22u wat ook nog de moeite is maar toch geen 33u.

    PS de prijzen in mijn vorige post blijken meestal exclusief btw te zijn, naargelang het hotel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-02-12 om 00:10. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •