Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 183

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    64

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Ook wij vliegen voor de eerste keer vanaf Dusseldorf, donderdag mogen we al!

  2. Top | #172
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Wij vliegen volgende maand vanuit Düsseldorf. Omdat onze vlucht erg vroeg is (6 uur 's ochtends) nemen we geen sleep-park-fly, maar rijden in de nacht er naartoe. We gaan maar een weekje, dus de meerkosten van valet-parking zijn beperkt en we willen dat nu boeken. Er zijn diverse aanbieders van valet-parking in Düsseldorf. Heeft iemand met één van hen goede/slechte ervaringen?

  3. Top | #173
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    We zetten de auto altijd neer bij parkenflughafendus. Je kan kiezen hoe je de auto geparkeerd wil hebben. En ze brengen je snel naar het vliegveld. Ophalen gaat ook zonder problemen.
    http://brandsmaatjes5.blogspot.com/

    2016 en 2014 Florida
    2012 Rondreis Las Vegas- Los Angeles- San Francisco



  4. Top | #174
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Omdat we midden in de nacht aankomen bij het vliegveld, vinden we het prettiger om gewoon naar de terminal te rijden, daar de auto af te geven en bij terugkomst de auto weer bij de terminal te ontvangen. Voor 8 dagen kost dat ca. 50-60 euro, dus voor een mogelijke kleine besparing ga ik niet midden in de nacht op een parkeerplaats wachten op een shuttlebus, met alle extra tijd die dat ook nog kost. Maar via parkos.nl zien ik al 9 aanbieders van een dergelijke valet service en ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft.

  5. Top | #175
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Ik heb zelf in Dusseldorf al twee keer in P7 geparkeerd. Supermakkelijk direct tegen de vertrekhal aan. 2-3 minuten lopen tot aan de checkin balies. En (relatief) niet eens duur, als je vooraf boekt: €110 voor 3 weken in augustus (op dit moment).
    https://www.dus.com/nl-nl/parkeren/p...atsreservering

    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-07-16 om 14:12.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #176
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Ik heb gekeken voor P7; dat zou voor mij 80 euro kosten, dus valet parking is dan nog ca. 25% goedkoper.

  7. Top | #177
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Valet parking is misschien wel goedkoper maar je hebt geen idee wat er met je auto gebeurd.
    Er zijn zoveel negatieve verhalen over valet parking dat ik het niet meer doe.
    En maar hopen dat je auto een beetje snel na aankomst klaar staat.
    Gewoon parkeren in een garage sleutel mee, en je kan er vrij zeker van zijn dat hij er na de vakantie nog het zelfde bijstaat.
    Alleen iets stoffiger

  8. Top | #178
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Ik ben nu aan het kijken voor onze vlucht volgend jaar (augustus); vliegen vanaf Duesseldorf lijkt het meest aantrekkelijk, maar ik zie bij sommige aanbiedingen dat de terugvlucht op QDU is, ipv DUS. Dat is dus Hauptbahnhof Duesseldorf, maar hoe is dat gelegen? Moet ik dan alsnog een trein nemen om terug te keren naar DUS, waar mijn auto staat?

  9. Top | #179

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Yes. Of vanaf de luchthaven ervoor direct naar huis, maar daar staat je vervoersmiddel niet.
    Je bent niet verplicht het laatste deel te doen van je reis.

    Of. Als ik je vraag anders intrepeteer, even op google maps kijken hoe een en ander gesitueerd is.



  10. Top | #180
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Volgens Google Maps ligt het 10 km uit elkaar. Maar tenzij ze een treinonderstel monteren onder het vliegtuig, neem ik aan dat je toch gewoon op DUS landt. Gewoon bagage van de band halen op DUS, niet in de trein stappen, maar in eigen auto, is dus een optie. De heenreis is namelijk wel vanaf DUS, dus de auto staat gewoon daar geparkeerd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •