Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 183

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

  1. Top | #11
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Om de vliegtax te omzijlen en omdat het toch goedkoper is vliegen wij met United/Lufthansa vanaf Brussel via Washington naar Orlando en terug wij hebben dit via Expedia.nl geboekt.

    Dennis

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Hoi Nicole,
    wij vliegen al jaren vanaf Duitsland en als je dat eenmaal gedaan hebt wil je niet meer anders!
    Nu woon ik toevallig aan de grenskant maar ik weet zeker dat ik ook voorkeur voor Duitsland zou hebben als ik in het Westen woonachtig zou zijn geweest. De voordelen:
    * stukken goedkoper parkeren (!);
    * relaxed inchecken;
    * bij lange na niet de drukte van Schiphol;
    * goedkopere brandstof (tank zo weer vullen in Duitsland :wink.

    Ook scheelt het soms enorm in prijzen wat vliegtickets betreft. Zelf heb ik jarenlang op een reisburo gewerkt waar we zowel de Nederlandse als de Duitse markt bedienden. Mijn ervaring is dat Duitsland veelal stukken goedkoper is. In ieder geval de moeite waard om te checken!

    Handige sites zijn:
    www.lowcostairlines.nl
    www.ltu.de
    www.airberlin.com (Europa)
    www.reiseexperten.de

    Eventuele vakantie- en reiservaringen vind je in Nederland (voor velen wellicht bekend) op www.zoover.nl en voor de Duitse recensies www.holidaycheck.de

    Heel veel succes!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-09 om 19:47. Reden: full quote eruit
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  3. Top | #13
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Ik heb op 01.02 mijn reis geboekt. (periode okt) Op het reisbureau is er zeker 1½ uur gezocht naar de beste èn goedkoopste vlucht. Daar ik in België woon, waren Brussel en Düsseldorf ook een optie. Wat bleek, Amsterdam was het goedkoopst €280 + €281tax(ook de vliegtax)pp Maatschappy : Delta
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-09 om 19:48. Reden: full quote eruit

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Vliegen via/vanuit Dusseldorf

    Wij zijn voor volgend jaar aan het plannen om naar Japan te gaan in april.
    Veel pretparken (Tokyo Disney, DisneySea, Universal) maar uiteraard ook wat cultuur.

    Nu zijn we alvast aan het kijken naar vliegtickets. Vroeg boeken is meestal ook goedkoop vliegen. We zijn aan het kijken naar vluchten vanaf Schiphol maar die zijn vaak belachelijk vroeg (7 uur 's morgens vertrekken). Een alternatief zou kunnen zijn om de nacht ervoor te slapen en de auto daar ook te parkeren. Maar ik weet de kosten daar niet exact van.

    Een alternatief zou kunnen zijn om vanaf Dusseldorf te vliegen. De vluchten zijn daar wat later en parkeren is volgens mij ook een stuk goedkoper dan Schiphol Smartparking. En de vluchten zijn 100 euro goedkoper. Maar ik heb geen idee hoe de weg naar Dusseldorf is qua files. Dus dat zou dan wel een onzekerheid voor ons zijn. Bestaat daar ook zoiets als een Van de Valk A4 met slapen + parkeren?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Ervaringen met Dusseldorf

    Volgens mij heeft Holiday Inn sleep park en fly vaak op Ebay staan.

    http://www.channels.nl/61915-nl.html
    Hier kan het volgens mij ook.

    Vanaf de Duitse grens is de snelweg prima. Nauwelijks tot geen file's behalve als Duitsland een vrije dag heeft zoals 1 mei.
    Dan wil half het Rheinland naar het outletcenter in Roermond en is het een totale gekte
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaringen met Dusseldorf

    Zijn wel leuke prijzen. Kost nu 78 euro per kamer en dan mag je er 3 weken staan.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ervaringen met Dusseldorf

    In Moers (25km van Dusseldorf) zit een Vd Valk! Misschien hebben die wel een arrangementje.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaringen met Dusseldorf

    Ik denk niet dat die met een Shuttle naar het vliegveld gaan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Ervaringen met Dusseldorf

    Wij vliegen dit jaar ook vanaf Dusseldorf en slapen de nacht voor de reis in het relaxa dusseldorf-ratingen. Prijs voor een 2pk 78,- totaal incl 21 dagen parkeren. Ik kan je na 1 aug vertellen hoe het ons daar beviel.:razz:
    De luchthaven van DUS heeft Ratingen. Als je googlet op "Dusseldorf Ratingen park sleep and fly" komt er een heleboel uitrollen. Er zitten een aantal hotels in de buurt die ook shuttle service aanbieden.

    Monique

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaringen met Dusseldorf

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniqueo Bekijk Berichten
    Wij vliegen dit jaar ook vanaf Dusseldorf en slapen de nacht voor de reis in het relaxa dusseldorf-ratingen. Prijs voor een 2pk 78,- totaal incl 21 dagen parkeren.
    Die kreeg ik inderdaad een paar post naar boven ook als tip. Ziet er qua prijs zeker niet slecht uit..

    Nu gaan we waarschijnlijk 22 dagen. Zou dat een probleem zijn? En wat bedoelen ze hier mee?
    This offer is only valid for Holiday guests, which start- and arrival is the Düsseldorf Airport and is only bookable in connection with a package tour. The vacation documents must be submitted on arrival.
    Wij boeken altijd alles zelf (vluchten + hotels apart) en geen pakket-reis. Scheelt geld en vinden we ook leuk om te doen. Zouden ze daar moeilijk over doen?

    Edit: heb ze maar gewoon een mailtje gestuurd met bovenstaande vragen. Net zo makkelijk
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-09 om 19:49.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •