Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 19 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 183

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Dusseldorf

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Vliegen van/naar/via Dusseldorf

    Omdat we vanaf 2008 op schiphol vliegtax moeten gaan betalen zit ik te denken om evt. vanaf dusseldorf of brussel te vliegen. Weet iemand goede site's om hierop te zoeken naar vliegtickets??
    Ik weet dat je bijvoorbeeld op vliegtickets.nl ook kan zoeken vanaf brussel of dusseldorf. Maar je hebt toch ook speciale site's vanuit Belgie of Duitsland.
    Bedankt alvast voor de antwoorden.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: vliegtickets vanaf dusseldorf of brussel

    Hoi Nicole,

    Wij gaan in juli (vanaf Dusseldorf), heb zelf de tickets bij Supersaver geboekt. Ging prima geen problemen.

    Groet Annette...

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    www.ebookers.de is ook een mogelijkheid.
    De laatste jaren 2 x vanaf dusseldorf vertrokken, perfect
    Goedkoop parkeren voor 3 weken via sparparken.

    Succes Didier

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Hou wel rekening met de kosten om naar die luchthavens toe te gaan en de extra reistijd. De extra reistijd moet wel opwegen tegen het financiele voordeel(als dat er is?).

    Zelf heb ik via Internet direct bij delta airlines geboekt en zo een voordelig ticket weten te bemachtigen, ik vlieg in Augustus/September met vrouw en kind (3Jr) via Cincinnatti naar Orlando, zodat de tussenstop iets eerder is dan als je via Atlanta vliegt en je dus eerder je benen kan strekken. Ook qua reisduur kwam dit op hetzelfde neer.

    Bij mij werkte het boeken via Internet niet omdat wij in de USA ook nog naar Buffalo vliegen, mocht dit het geval zijn kan je gewoon naar de Nederlandse Delta Airlines bellen en zij kunnen je dan doorschakelen naar Amerika zodat je wel het voordelige Internet tarief krijgt. Dit scheelde mij Euro 100 pp t.o.v. boeken bij de nederlandese Delta Airlines.


  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    In Cincinnatti overstappen (dus immigratie en douane) is een heel stuk prettiger dan het vreselijk drukke Atlanta !!!
    Eric

  6. Top | #6

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Hallo,

    ik heb vorige week geboekt op expedia.com (2 volwassenen en 2 kleine kinderen)vanaf Brussel (scheelde veel met A'dam in prijs en tijd) naar Chicago, 5 dagen later naar Orlando en terug naar brussel voor een belachelijk lage prijs. Deze vluchten kon ik ook boeken op expedia .nl, maar dan was ik toch weer een honderd euro extra kwijt. Boeken op de site ging eenvoudig.
    We vliegen trouwens met United Airlines, met goede overstaptijden in Washington en Frankfurt.
    Ik raad je wel aan goed te zoeken op verschillende dagen of evt. dagdelen, dat scheelt soms heel veel in prijs!

    Groetjes Dana

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Prijzen zijn aan stevige verhogingen blootgesteld, ik zou nu voor mijn reis die ik twee weken geleden heb geboekt al Euro 100 pp meer kwijt zijn, je ziet maar weer erg vroeg boeken loont de moeite. In januari geboekt voor vertrek Augustus/September.


  8. Top | #8
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Dat ligt er maar net aan voor welke periode, prijzen dalen een maand of 2 voor vertrek aanzienlijk wanneer het vliegtuig nog te leeg is.

    Kan me voorstellen dat Augustus niet goedkoper zal worden maar in September zouden de prijs toch echt wel kunnen dalen onder de vroegboekprijs. Je moet dan uiteraard wel heel flexibel zijn in je vertrek en aankomstdatum.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    In Cincinnatti overstappen (dus immigratie en douane) is een heel stuk prettiger dan het vreselijk drukke Atlanta !!!
    Eric

    Ik vlieg met Delta via Atlanta naar orlando. Mij is verteld dat Delta daar een eigen terminal heeft omdat het de thuisbasis is en dat het allemaal soepeltjes verloopt. Ik heb Delta gebeld met de vraag of 1 1/2 uur genoeg is om over te stappen en dat is voldoende bij geen calamiteiten uiteraard. Ligt er ook aan hoe druk en snel het gaat bij de immigrations. Ik zie wel en anders zullen we er die dag ook wel komen met nog 5 vluchten die kant op.
    Laatst gewijzigd door lindaatje; 31-01-08 om 04:56.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegtickets vanaf Dusseldorf of Brussel

    Dit moet zeker genoeg zijn in Atlanta, ben er vaak geweest en altijd is alles goed gegaan, het controle system daar is best goed opgezet en werkt efficient. En inderdaad is het de delta thuishaven!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-09 om 20:47. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •