Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 19 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 181

Onderwerp: Florida per camper / campings / Camperen/Kamperen

  1. Top | #81

    Standaard camperreis door florida

    Wie o wie heeft goede tips over het reizen door florida in januari= Wij denken eraan om te gaan met camper maar begrijpen dat dat niet perse gemakkelijker is dan motels. Wel zijn we met twee kleine kindjes van 4 en 2 jaar.

    Iemand ervaring hierin? Verder zou ik graag enkele bijzondere tips willen krijgen van de er zoal te doen-beleven en zien is buiten de bekende atracties.

    Mandy

  2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Met een camper door Florida?

    @mandyB

    Wij hebben geen ervaring met een camper in Florida, wel met verblijven in januari, afgelopen jaar erg koud geweest, 's avonds heel vroeg donker, veel campings zijn bezet met snowbirds die daar dan maanden staan, niet te vergelijken met campings in de andere staten die wij bezocht hebben.
    Wij zouden zelf niet met een camper Florida bezoeken.

    Groetjes Henke.

  3. Top | #83
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Met een camper door Florida?

    Persoonlijk zou ik het niet doen, het aanbod van hotels in Florida is uitstekend. Een groot nadeel van een camper is dat de campground altijd ver van de bezienswaardigheden is. Zeker op de Keys. In vergelijking met de westkust van Amerika zie je ook relatief weinig campers in Florida. Zeker als je in de omgeving van Orlando gaat zitten zou ik een poolhome adviseren, dan heb je gewoon een lekker thuis komen aan het einde van de dag.

    Maar nogmaals dit is mijn mening!!!!

    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  4. Top | #84

    Standaard Kwaliteit vast bed camper

    Weet iemand hoe de kwaliteit van het vaste bed is in een camper. (Moturis R25) bv: binnenvering of een stuk schuimrubber op een harde bodem.
    Graag reaktie

  5. Top | #85
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Kwaliteit vast bed camper

    Meestal zijn dit matrassen met schuimrubbervulling.
    Dit geldt trouwens in de regel bij alle huurcampers...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #86
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Kwaliteit vast bed camper

    Hoi,wij hadden een camper van Cruise America ook met vast bed,dat lag op een lattenbodem,gewoon een schuimmatras in een soort plastick hoes(afwasbaar),het lag wel redelijk.

  7. Top | #87
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    4

    Standaard Campings Reserveren???

    Hallo,

    Wij gaan in april 8dagen naar florida.
    We huren daar 7dagen een camper 25feet, maar nu is mijn vraag of ik de campings moet reserveren in deze perioden?

    2jaar terug hebben we 4weken aan de westkust rond gereisd en toen waren er eigenlijk overal plaatsen genoeg en dat was in september.

    Alvast bedankt voor de reacties.
    Ryan

    <<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over campers en campings.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-02-11 om 11:30.

  8. Top | #88
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Campings Reserveren???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houbs Bekijk Berichten
    Wij gaan in april 8dagen naar florida.
    nu is mijn vraag of ik de campings moet reserveren in deze perioden?
    Misschien is het beter als je de exacte data noemt, april heeft 30 dagen, het is de hele maand redelijk druk maar tegen de Pasen hangen ze met de bekende, beroemde en beruchte bruine benen buiten.

    Daarnaast is 'de campings' ook een breed begrip. Florida is best groot en het maakt m.i. nogal een verschil of je een camping rond Ormond Beach of Sebring of op Key West bezoekt.

    Verder is de drukte natuurlijk ook afhankelijk van de lokale activiteiten. Je zou voor je stopplaatsen natuurlijk ook even kunnen googelen om te zien of er iets speciaals te doen is.



  9. Top | #89
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    4

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Wij gaan van 30 maart tot en met 8april.

    Maar omdat ze eigenlijk al vanaf april niet meer het hoog seizoen noemen dacht ik dat het qua drukte misschien wel mee zou vallen.

    Zover ik nu kan zien zijn op de meeste rv campings nog plaats genoeg, en kan tegen die tijd nog altijd een paar dagen van te voren reserveren.

    Greetzz

  10. Top | #90
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard Nuttige tips bij campergebruik

    dag alle

    zijn er onder jullie ook mensen die ervaring hebben bij het gebruik van een camper
    daar het voor ons de eerste keer is dat we zoiets huren zij wij een beetje onervaren en kunnen wel wat tips gebruiken
    we hebben een c30 gehuurd voor twee gezinnen met totaal 4 volwassene en 3 kinderen
    we maken enkel een trip door florida en dit voor 24 dagen
    graag wat nuttige tip, kwa gebruikscomfort , noodzakelijke dingen, verplichtingen en andere
    alles kan ons helpen

    bedankt alvast
    paull



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •