Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 181

Onderwerp: Florida per camper / campings / Camperen/Kamperen

  1. Top | #11

    Standaard

    Hoi TC,

    Ik en 3 vrienden zijn ook van plan voor een week of 3 een rondreis te gaan maken door Florida, voor zover ik begrepen heb is het trekken met een camper niet zo aanbevolen, zeker als je de wat drukkere attracties wilt gaan bezoeken.

    groeten,

    Leander

  2. Top | #12

    Standaard Camping in de buurt van Miami

    Wij zijn op zoek naar een staanplaats voor de camper in of vlakbij miami, kan iemnad hier ons aan helpen?

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    17

    Standaard Tips goede/slechte campings

    Hallo,

    Kampeerders zijn in de minderheid op dit forum, maar ik heb toch gelezen op dit forum dat er wel in Florida gekampeerd wordt. Wij gaan volgende maand 3 weken met de camper rondtrekken van Miami naar Orlando via de westkust (Crystal River - Naples) weer naar Miami. Er zijn behoorlijk veel campings te vinden, maar het is altijd leuk om te horen hoe men deze ervaren heeft. Dus als iemand goede en leuke (of slechte) ervaringen heeft op een bepaalde camping, dan hoop ik dat je deze wilt delen :razz: .

    Groeten,
    Deborah
    Laatst gewijzigd door Deborah; 03-10-06 om 21:45.

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tips goede/slechte campings

    Wij hebben in Fla nog nooit gekampeerd (waarom zou je met 1000-den hotels/motels en de schitterende villa's) maar hebben in de rest van de USA wel ervaring opgedaan. Over het algemeen zijn de Good Sam en de KOA campings altijd goed, met veel faciliteiten, zeker voor campers. Deze "keten"campings moeten namelijk aan bepaalde standaard eisen voldoen voordat ze de titel mogen voeren. En er zijn er plenty. Check out; http://www.koa.com en http://www.goodsamclub.com/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ervaring met campervakantie

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17

    Standaard Re: ervaring met campervakantie

    Vraagje:
    Wij gaan 15 dagen in maart rond trekken met een auto door Florida. Aankomst Miami dan naar Daytona motor race dan naar Disney en dan via de westkust naar beneden naar de key's en dan weer vanaf Miami terug naar huis. Het is onze bedoeling om een tentje mee te nemen om te camperen, is dat een goede keuze? Heeft iemand nog adviezen?
    Graag hoor ik jullie reactie's
    Groeten Wennie

  8. Top | #18
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: ervaring met campervakantie

    Allereerst van harte welkom op het forum.
    Je zult hier niet veel kampeerders aantreffen, kamperen is niet zo algemeen in Florida, maar best wel mogelijk.
    Als niemand anders een zinniger antwoord heeft, zou ik in ieder geval eens kijken op de website van KOA campings. Meer durf ik er niet over te zeggen.
    Eric

  9. Top | #19

    Standaard Camper of auto?

    We gaan met 2 kinderen (11 en 14) rond oud en nieuw voor het eerst naar Florida en willen behalve genieten van zee en strand ook wat zien. We hebben 10 dagen de tijd en willen schelpen zoeken, crocs zien en dolfijnen aanraken. Wat is het beste, een vaste standplaats bv bij Naples en een auto, rondtrekken met een auto en hotels zoeken of met een camper op stap. Zijn er genoeg parkeerplaatsen/campings dicht langs het strand? En hebben de campings ook een zwembad? Ik hoop op ervaringen van jullie!

    Pauline

  10. Top | #20
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: camper of auto?

    Hallo, het hangt natuurlijk ook erg van het budget af. Maar het zijn grote kinderen. M.a.w. ze kunne goed meereizen. Je hebt dan het voordeel dat je een groter gebied kunt bestrijken. Voor overnachting heb je dan wel ruime kamers nodig. Goedkoper alternatief is een leuke villa als uitvalsbasis. In ieder geval veel succes.

    Oant sjen,
    Pieter Postma

    :-\" :-\"



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •