Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 181

Onderwerp: Florida per camper / campings / Camperen/Kamperen

  1. Top | #161
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Wij hebben 17 jaar geleden rondreis gemaakt per camper. WAs echt een super vakantie. Van te voren een route gemaakt, maar langer gebleven waar we het fijn vonden en gauw verder waar we het minder vonden. We hadden toen nog geen kinderen. Keken waar een koa camping was en gingen daar dan heen. Altijd supercampings gehad.Zelf zou ik met kinderen liever in hotel ,of bungalow gaan vanwege beperkte ruimte camper.Camper was wel luxe.

  2. Top | #162
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    @Sandra007 Let wel op dat met 5 volwassen je toch al een flinke camper moet huren. Dit is puur om voldoende ruimte te hebben zodat iedereen normaal kan slapen. Daarnaast is het verbruik van een camper ook niet gering. Ik vraag me af of het dan niet goedkoper is om met hotelkamers te werken. Je kan dan ook denken aan bijvoorbeeld suite hotels waar je 2 slaapkamers hebt en een slaapbank. Vaak hebben deze hotels ook een keukentje waar je kan koken. Denk bijvoorbeeld aan Extended Stays, Hyatt place, Comfort Suites, etc.

    Ga maar eens Googlelen en je zal genoeg vinden.
    Laatst gewijzigd door Ebelix; 19-05-14 om 15:10. Reden: Verkeerde naam gebruikt van het forumlid waarop ik antwoord.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #163
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Kirchlindach, Zwitserland
    Berichten
    9

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    @Ebelix; Misschien is mijn antwoord niet duidelijk geschreven maar wij hebben geen camper gehuurd. We hadden op onze rondreis altijd twee hotelkamers.

  4. Top | #164
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    @AnneCh Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de verkeerde naam gepakt. Ik heb het in het orginele bericht aangepast. Sorry voor de verwarring.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #165
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Kirchlindach, Zwitserland
    Berichten
    9

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    No problem

  6. Top | #166
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Ik vraag me af of zelf koken echt goedkoper is.. Ik vind boodschappen en dan doel ik op " echt eten" erg duur in Florida.
    onsje ham 6 dollar.. Ik gluur ook vaak mee bij de walmart en een karretje, met naar mijn mening niks bijzonders kost al snel 400 usd.. Maar ik kan me vergissen, wij zijn maar met 2 en San heb je niks aan alle mega verpakkingen.. Ben overigens wel benieuwd naar de uitkomst van de vraag.. Want campsides zijn ook best prijzig kan ik me herinneren.. Maar voor ons is bijna alles duurder dan een hotel...ik heb motels bezocht van 15 euro per nacht.. En ook dit jaar betaal ik voor 17 nachten hotel 731€ Voor ons 2.. Daar heb ik nog geen villa voor gezien....
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  7. Top | #167
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Wij hebben een aantal jaren terug een camperreis gemaakt, door een deel van de USA en als afsluiter een week in Orlando.
    De camping (we hadden niet een hele dure) was volgens mij iets van 50-60 dollar per nacht.
    Hierbij komt dan ook nog je camperkosten.
    Ook hadden wij de laatste week nog een auto er bij gehuurd.
    Hotels zijn vaak goedkoper.
    En wij waren met 3 volwassenen en 1 kind in een 30ft camper, en dat was al vrij vol, vooral bij slecht weer.
    Als iemand voorin 's nachts zijn teen bewoog, ging het achterin ook schommelen...!!

    Zoek anders hotels uit met 1 of 2 slaapkamers, het is even zoeken maar ze zijn er vaak wel.

  8. Top | #168

    Standaard Camperen

    Hoi, wij gaan weer voor drie weken in oktober naar Florida, en doordat we naar The Dry Tortugas gaan en daar willen overnachten is het idee ontstaan om dit keer wat vaker in de tent te gaan slapen ipv hotels. Heb zo hier en daar rond gekeken en de plaatsen zijn ook wel erg mooi om te overnachten. Heeft iemand er ervaring mee???

  9. Top | #169
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Camperen

    Misschien een wat gedateerde update maar ik heb een aantal malen gekampeerd met een tent in Florida jaren geleden.
    Maar ik vind het nog steeds een aanrader.
    Mooie plekken vind ik het Ocala National Park
    Het Apalachicola National Park.
    En, als je zo ver NW komt, zeker een aanrader kamperen bij Fort Pickens.
    Dat is op Gulf Island National Sea shore nabij Pensacola.
    Ik ben hier nog geweest in 2012 en 2013. Aanrader!

    En oktober is, denk ik, heel goed te doen.
    Eerder vond ik het te warm om te kamperen.

  10. Top | #170

    Standaard Re: Camperen

    Super dank je wel voor je reactie, we gaan zoiezo op de dry tortugas overnachten en sanibel heeft ook een mooie camping. Nog tips, we hebben een high peak koepel tent en verder zijn we niet van plan eten te gaan koken of zo. hoe zijn de voorzieningen op een camping???



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •