Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 19 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 181

Onderwerp: Florida per camper / campings / Camperen/Kamperen

  1. Top | #151
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Hotels, villa of camper met 2 kleine kids?

    Het is zeker te doen qua afstanden, ziet er mooi uit.
    Love to Travel

  2. Top | #152
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Hotels, villa of camper met 2 kleine kids?

    In 2009 hebben wij een rond reis gemaakt met de camper en eindigde in Orlando.
    Vergeet niet dat campings in Orlando en omgeving best duur zijn.
    We stonden op de camping in Orlando en waren volgens mij bijna 70 dollar per nacht kwijt.
    En daar komt dan nog de camper kosten bij.

    En als je een beetje rond kijkt kan je in Orlando voor 50 dollar al in een goed hotel zitten.

    Wat wij erg vonden tegenvallen dat je altijd die camper mee moest nemen.
    Wij hadden de laatste week in Orlando ook een auto erbij gehuurd.

    Dit jaar gaan we met 2 kinderen van 3 en 7, en hebben nu een villa gehuurd.
    We hebben ook een aantal nachten een hotel, maar dat wordt er wel een met een apart slaap en woongedeelte.
    Als de kids op bed liggen wil ik ook nog even wat vrijheid.

  3. Top | #153
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotels, villa of camper met 2 kleine kids?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjolijne Bekijk Berichten
    We hebben ook een aantal nachten een hotel, maar dat wordt er wel een met een apart slaap en woongedeelte.
    Als de kids op bed liggen wil ik ook nog even wat vrijheid.
    Welk hotel is dat dan als ik vragen mag? Misschien is het ook iets voor ons.

  4. Top | #154
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Hotels, villa of camper met 2 kleine kids?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innoveda Bekijk Berichten
    Welk hotel is dat dan als ik vragen mag? Misschien is het ook iets voor ons.
    In Orlando hebben we een villa.
    We vliegen naar Atlanta daar hebben we 2 dagen een hotel en 1 nacht verblijven we in Daytona beach.
    Dus daar heb je niet zoveel aan.

    Maar je kan zoeken op een suite of een condo.
    Soms hebben hotels ook 1 of 2 bedroom kamers.
    Ook kan je zoeken op kinderkamers, die hebben dan vaak een aparte kinderslaapkamer.
    Ik ben nog steeds geen goede hotel zoek website (euh ja expedia, booking enzo) tegen gekomen waar je dit kan selecteren.
    Via Hotwire.com kan je het wel (tegenwoordig gedeeltelijk) selecteren.

  5. Top | #155

    Standaard Re: camper reis en -huur in Florida

    Hallo Florida liefhebbers,

    Wij willen in 2015 met onze 3 kinderen (dan 16, 16 en 29) naar Florida. We wilden eigenlijk van hotel naar hotel gaan maar nu hoorden we dat je in een hotelkamer maar met 4 personen mag verblijven dat houdt in dat wij iedere keer 2 kamers moeten boeken dat wordt een dure aangelegenheid.

    Het nadeel van hotels, leek ons ook dat je iedere avond uit eten "moet", dat is ook duur en in een camper kan je je eigen maaltijd bereiden. Ook lijkt het mij fijn dat als je op een camping aankomt de boys ff lekker kunnen zwemmen en een hotel met zwembad is weer duurder of heb ik dat niet goed?

    Ook lees ik dat het erg warm is, is er airco in ieder hotel of moet je daar goed op letten?

    Kortom allemaal vragen waarvan ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen. Bedankt alvast voor je moeite!

    Met vriendelijke groet
    Sandra

  6. Top | #156
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Lekker villa met zwembad huren, auto erbij en uitstapjes maken naar alle bezienswaardigheden in de regio !
    Gegarandeerd succes!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  7. Top | #157
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    In tegenstelling tot andere staten in Amerika, is het rondreizen met een camper in Florida minder in trek. Het aanbod van hotels is zoveel dat de prijs ook vaak gunstiger is volgens mij (ook met zwembad) dan rondreizen met een camper. Dat is ook nog aan de behoorlijke kant hoor. Misschien nog een andere optie is een villa huren, qua prijs als je met meer gaat valt dat ontzettend mee. Kijk eens op de site van Homeaway bijvoorbeeld.

  8. Top | #158
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Kirchlindach, Zwitserland
    Berichten
    9

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Wij zijn ook met z'n vijven (kinderen; 17,20,23) en hebben afgelopen april een rondreis door Florida gemaakt. We hadden 6 nachten een villa in Clermont en verder altijd twee hotelkamers. Ik vond het als ouders van 'oudere' kinderen wel prettig om een hotelkamer voor 'ons' te hebben. Bijna elk hotel heeft een zwembad en airco is standaard. We hadden hotels met inclusief ontbijt. We hebben niet meer als §150,- per dag voor het eten uitgegeven. (doorsnee gerekend)

  9. Top | #159
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Wij hebben ook al eens met wel maar 1 kind in een hotel verbleven maar hadden er bij het boeken wel op gelet dat we een kamer met magnetron en ijskast reserveerden. Er zijn heel veel verschillende magnetron maaltijden te koop daarbij een lekkere salade en klaar was het avondeten.

  10. Top | #160

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Bluedolph1n, we willen rondreizen dus op een plek blijven is niet echt een optie. AnneCH, het is ook lekker om je prive te hebben maar wij hadden het idee dat het dan toch veel duurder werd dan reizen met een camper (niet alleen door het eten dus ;-) ). En Marita, handig inderdaad om daar op te letten, ik zou er niet aan gedacht hebben om een kamer met magnetron en ijskast te reserveren. Bedankt voor jullie reacties en tips!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •