Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 181

Onderwerp: Florida per camper / campings / Camperen/Kamperen

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

    hallo alle

    nog een vraagje

    in amerika mag je geen alcoholhoudende dranken in de wagen vervoeren in passagiersruimte, enkel in de kofferbak, als ik het goed voor heb

    maar hoe zit het voor een camper, mag er in de koelkast bevoorbeeld een fles wijn zitten, en wat als deze dan nogeens open is , wie heeft hier een antwoord op

    dat de bestuurder geen alcohol mag nuttigen weten we , maar zijn medereizigers toch, of niet

    we zijn gelegenheidsdrinkers en drinken graag 1 glas wijn bij het eten,
    wie kent de wetgeving
    dank bijvoorbaat

    paull

  2. Top | #102
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

    Er is nogal een verschil in wat in de wet staat en wat in de praktijk wel of niet wordt toegestaan. Een "open container" in de auto is niet toegestaan. Als je je afvraagt of dat in de camper mag, vraag je dan meteen af of een politieman ook die afweging gaat maken. Of je het risico wil nemen dat een politieman die afweging gaat maken!

    Ik zou persoonlijk het risico niet nemen. Gewoon niet doen. Een camper heeft meestal wel een opslagruimte die alleen van de buitenkant bereikbaar is; stop daar je (open en gesloten) flessen alcoholische drank in.

    Los van de wetgeving: heb je al gekeken wat de voorwaarden van de camperverhuur daarover zeggen? In veel gevallen stelt de camperverhuurder daar beperkingen aan, of geeft er adviezen over.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

    hoy florida kenners

    wie kan er mij helpen aan enkele tip voor een camper veilig te kunnen achter laten op een parking, of welke tips kunnen we beter volgen tijdens ons slapen snachts

    zijn er bepaalde campgrounds of ander overnachtingsplaatsen die voorkeur krijgen kwa goede veiligheid

    een tip die ik al gekregen heb is, bij het verlaten van de camper, een radio of dergelijke laten spelen, om aan te geven dat er toch iemand aanwezig zou zijn en schoenen achterlaten buiten aan de deur

    wie helpen kan alles is welkom
    paull

  4. Top | #104
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

    Wij hebben tijdens onze camperreis nog nooit een seconde nagedacht over de veiligheid van het achterlaten op een parking. De waardevolle spullen (papieren + geld) gaan zowiezo altijd mee, en voor de rest leven ze zich maar uit
    Als je ergens een boodschap moet doen, zou je, voor je eigen gevoel, een deel van het gezelschap achter kunnen laten in de camper.

    Ik denk dat het met diefstal uit auto's wat minder is dan in NL. Daar nemen ze liever de hele auto mee :lol: De geregistreerde campgrounds zijn m.i. velig genoeg, behalve die met veel vaste bewoners, misschien.
    Daar wil oom agent nog wel eens regelmatig op bezoek komen, weet ik uit ervaring.

    Tip voor Kissimmee; er zit een KOA aan de US192. Geen supercamping qua fasciliteiten, maar wel dicht bij Disney, Old Town en dergelijke.
    Ben je van plan meerdere KOA's aan te doen, neem dan een ledenpas. Dei geeft je recht op kortingen op vernachtingen en heb je er met een paar nachten al weer uit.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #105
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paull Bekijk Berichten
    en schoenen achterlaten buiten aan de deur
    Hou er wel rekening mee dat die schoenen wel eens gestolen zouden kunnen worden......... Misschien toch maar wat landmijnen rond de camper leggen?

    Bekijk het eens van een andere kant: heb je misschien liever dat ze de boel weg komen halen als je thuis bent? Dan zijn de rapen pas goed gaar!

    Als je zo angstig en achterdochtig bent, kan je je afvragen of je wel lekker van je reis kan genieten. Wat wordt de volgende ramp die kunt verzinnen? De keuze is gemaakt; jullie reizen per camper. Met alle voor- en nadelen van dien. Je hele handel kan ook uit een hotelkamer, villa, koffer of condo worden gestolen. Dat je misschien een lampje laat branden, vooruit. Maar radio's laten spelen? Lekker voor je buren op de campground.

    Wat heeft het voor zin om allerlei rampscenario's te bedenken en er dan ook nog achterlijke voorzorgsmaatregelen te bedenken? Schoenen voor de deur, dan blijft het gespuis wel uit de buurt.......#-o.

    Het topic heet " nuttige tips", dus vooruit: Gebruik je gezonde verstand, trek de deur achter je dicht en laat de boeren maar dorsen! Het is vakantie......



  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

    dat is pas gesproken

    ik zal het mijn vrouw laten lezen
    bedankt
    he

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard

    hoy camper gebruikers

    wie kan me een beetje wijs maken over het gebruik van een generator bij een camper
    wat lijkt jullie het best koop, bij de huur een dagprijs te betalen, of achteraf gewoon de uren van gebruik te laten verrekenen

    heb ik het goed voor dat de generator enkel nuttig is bij gebruikt van airco en de magnetron
    de andere elektriciteitsvoorzien kunnen we hebben van de batterij, beperkt gebruik natuurlijk
    of denken jullie hier anders over

    graag me wat inlichten
    groeten
    paull

    een koelkast werkt bij een camper op gas
    wat moet ik me daar bij voorstellen

    deze blijft automatisch door koelen, ook wanneer we de camper voor heel de dag verlaten

    hoe houden we deze operationeel
    een vraag voor de kenners

    groeten
    paull
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-05-11 om 22:12. Reden: 1+1

  8. Top | #108
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Florida per camper / campings

    Ik zou de generator per gebruikte uren afrekenen. Maar dan wel indien je op de campings full hookup neemt. Dan draait alles op de campingstroom, ook de airco.
    En dat is geen luxe in Florida.

    Een koelkast op gas draait de hele dag door, totdat de fles leeg is, natuurlijk. Ik kan me trouwens niet herinneren dat wij in de camper (is wel een tijd geleden) een koelkast op gas hadden. We hebben i.i.g. nog nooit een fles hoeven wisselen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

    Wij hebben tot nu toe altijd gewoon een open fles wijn in onze RV gehad, in de koelkast. Toen wij één keer zijn aangehouden in Utah om alles te checken, werd er niks van de fles wij gezegd. Bij mijn weten mag het gewoon (maar ik ben nog even aan het Googelen, naar officiële regelgeving hierover).

  10. Top | #110
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Nuttige tips bij campergebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paull Bekijk Berichten
    dat de bestuurder geen alcohol mag nuttigen weten we , maar zijn medereizigers toch, of niet
    In aanvulling op eerdere reacties: Niet, dus! Vergeet niet dat in de VS een zero tolerance beleid wordt gevoerd. Het gaat niet eens om nuttigen, maar om het beschikbaar hebben van alcohol in een open container. Nee is nee, niet een beetje nee.......... Soms zie je wel eens een vergeten leeg bierblikje op de achterbank van een auto liggen; nooit doen!

    Florida Law prohibits the possession of open containers of alcoholic beverages by the driver and passengers of most motor vehicles.
    An open container is defined as "any container that is immediately capable of being consumed from, or the seal of which has been broken". Open containers must be carried in a locked glove compartment, locked trunk, or other locked non-passenger area of the vehicle. The driver of a vehicle with an open container anywhere else in the vehicle, yet not in the physical control of the container, is guilty of a non-criminal moving violation and subject to a fine. A passenger found in possession of an open container of alcohol is guilty of a non-moving violation, punishable by a fine.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •