Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Reisschema Da-Is: mei 2008

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    4

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Wederom allen bedankt voor jullie input.

    Inderdaad is onze keuze voor Florida gevoed door anderen. Ik heb mij inderdaad hier nog niet heel erg in verdiept zie nu ook wel in dat ik dit misschien voor volgend jaar beter kan gaan plannen.
    Als ik zo al jullie berichten lees dan gaat er inderdaad als je verstandig bent wel heel wat gezoek aan vooraf en om nu op de bonnefooi maar even lukraak dingen te gaan boeken die resulteren in oa dure tickets is inderdaad geen verstandige keuze.
    Ik ga de komende tijd hier met jullie meelezen en mij verdiepen in jullie Florida virus . Het klinkt namelijk allemaal wel héél geweldig.

    Groetjes,
    D

    ps. Egypte was puur de keuze vanwege het feit dat ik voor de oudste nog kinderkorting kon krijgen en hij nog bij ons op de kamer had mogen slapen. Tel daar de gegarandeerde zon bij op, het hebben verdiend als gezin om eens lekker uit de band te springen, te relaxen maar ook aan watersport te kunnen doen dan heb je de som uitslag van een luxe gepamperde vakantie. Maar goed als je dan aan het lijntje gehouden wordt door diverse reisbureau die je wel een voorboeking proberen te laten maken en achteraf doodleuk zeggen dat er maar 8 dagen geboekt mag worden dan vergaat het Egypte plezier flink in ons geval. Ik ben al vanaf begin november 2007 hier mee bezig en heb uiteindelijk dus nog niet kunnen boeken.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Je bent van harte welkom om lekker mee te lezen en alle tips op te lruken.
    Je gaat hier heel veel tips en adviezen tegenkomen en je zult er zeker wat aan gaan hebben.

    En als je dan volgend jaar bent geweest zul je vanaf dan ook echt met het floridavirus besmet zijn....
    Dus bereid je daar maar vast op voor.

    En laat je ons ook even weten wat je vakantie in mei gaat worden??

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker simoontje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Een goedkoop ticket vonden wij bij cheaptickets.nl.
    Wij gaan eind mei en blijven 3 weken voor 330 euro p.p. met DELTA airlines. Dat is echt super goedkoop. Op de site kun je ook nog goedkoop een huurauto regelen. Easy dus!

    Als je op avontuur wilt, ga dan naar Florida. Hotels kun je goed via Priceline of Hotelopia boeken.

    Succes ermee. :-\"

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker stefie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Hoi,
    Ik heb me ook net aangemeld, ook een beetje met dezelfde wensen gezocht naar een warme vakantiebestemming, en omdat het zo hard ging in de meivakantie via de martinair-site 5 tickets Miami geboekt. (Orlando kan niet meer met Martinair) Zowieso omdat het voor de kinderen minder zwaar is zonder overstap en qua prijs was dat op dat moment het beste.
    Nu ben ik als een gek aan het lezen en plannen. Het lijkt of je vaak gewoon hotels kunt reserveren en kosteloos annuleren, (misschien vandaar dat er best wat al vol zit !) dus ik heb ook 4 nachtjes Orlando gereserveerd. Plan is nu om aan te komen, een nachtje bij te komen en dan de snelste weg van Miami naar Orlando met huurauto daar 4 a 5 dagen en dan rustig via de kust terug, en evt. nog Miami of Keys. Plan van vandaag is om me te verdiepen in priceline.
    Ik zie het als kijken of Florida wat voor ons is en dan volgende keer beter plannen en inderdaad een huis huren. Voor verre bestemming denk ik dat dit wel goedkoper uit zal pakken dan bv. Antillen e.d. (het shoppen niet meegerekend uiteraard).

  5. Top | #15
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simoontje Bekijk Berichten
    Een goedkoop ticket vonden wij bij cheaptickets.nl.
    Wij gaan eind mei en blijven 3 weken voor 330 euro p.p. met DELTA airlines. Dat is echt super goedkoop. Op de site kun je ook nog goedkoop een huurauto regelen. Easy dus!

    Als je op avontuur wilt, ga dan naar Florida. Hotels kun je goed via Priceline of Hotelopia boeken.

    Succes ermee. :-\"

    Zoals jij al schrijft je gaat buiten de vakantie om, voor de tijd waarop mensen de meivakantie hebben (vanaf 26 april) is er bijna geen ticket meer te krijgen ga je alter dan is het geen probleem en zijn de kosten ook leuk.

    Maar jouw tip is dus helaas een niksie......

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #16
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Hi Stefie,
    Heb je al gezien dat Martinair een gratis upgrade naar de comfortclass biedt? E.e.a. is wel afhankelijk van de boekingsdatum en beschikbaarhied. Als de CC vol is, krijg je 49 euro korting. Kijk op:

    http://www.martinair.com/nl_nl/campa...overzicht.aspx

    Iedereen die vanaf 8 januari via onze website een vlucht boekt naar Miami, Havana of Curaçao ontvangt gratis een enkele reis upgrade naar Comfort Class. Een leuke meevaller voor als u toch al van plan was te boeken, of een mooie manier om kennis te maken met onze Comfort Class voor als u het nog nooit geprobeerd heeft. Wij zorgen er voor dat u uitgerust aan uw vakantie kan beginnen.

    Oeps; actie loopt voor reizen tot 25 april......
    Laatst gewijzigd door Teleton; 17-01-08 om 09:48. Reden: Te snel blij...!



  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a.m. heerkens Bekijk Berichten
    Oeps; actie loopt voor reizen tot 25 april......
    Logisch, CC is te boeken vanaf 90 dagen voor vertrek.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Wil je echt weten wat NIET helemaal top is in Mei.

    Dat zijn de miljarden LoveBugs die over Florida 2 keer per jaar vliegen en zich daar dan bevinden. Het zijn een soort vliegjes die met zijn tweetjes aan elkaar gebonden zich voortbewegen. Je hebt er weinig problemen mee, alleen jammer als je op het strand bevind en er honderden lovebugs om je heen cirkelen. Vorig jaar mei waren ze weer met zijn miljarden te vinden op Florida. In twee weken tijd, was de voorkant van mijn blauwe huurauto, helemaal zwart geworden, van de duizenden LoveBugs die ik aangereden had. Meestal zijn ze aanwezig gedurende een periode van 6 weken. Jammer genoeg vorig jaar de hele maand Mei. Hopelijk dit jaat iets later !!

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    4

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Poehie heb ik toch nog een reden om niet te balen dat ik met alles veel te laat ben begonnen (qua orienteren dan) .

    Gr.
    D

  10. Top | #20
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wat is nu echt helemaal top in 1e 2 weken van mei 2008

    Vorig jaar voor het eerst neven en nichten meegenomen naar Florida. Waren daar van 25 april tot 10 mei. Hadden ze (als ervaringsdeskundigen) voor drie dingen gewaarschuwd:

    Vervelende douane (Ik heb ze nog nooit zo hoffelijk meegemaakt)
    Love bugs (We hebben er geen een gezien)
    Plensbuien (Gelukkig 1 weatheralarm meegemaakt, anders waren we echt voor gek verklaard..!)

    We waren alleen vergeten om ze te waarschuwen voor Het Virus. Helaas voor hen zijn ze wel besmet. Ze snappen nu in ieder geval waarom oom en tante twee keer per jaar in Florida zitten.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •