Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Statistieken van het Florida Forum

  1. Top | #11
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Statistieken van het Florida Forum

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel Bekijk Berichten
    6 minuten klinkt niet veel, maar vergeet niet dat hier ook alle mensen bij zitten die nog geen 5 seconden blijven. Ik heb begrepen dat bij Internetstatistieken die 6 minuten best wel lang is. Idem geldt eigenlijk voor de 8 pagina's.
    Ik betrok het ook op mezelf :mrgreen:
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Statistieken van het Florida Forum

    Die toename van bezoekers aan het forum is de afgelopen maanden heel duidelijk merkbaar geweest. Volgens mij waren voordeen de maanden oktober/november/december meestal behoorlijk rustig op het forum, 2007 was wat mij betreft daar behoorlijk afwijkend van. Of wijzen de statistieken anders uit?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: Statistieken van het Florida Forum

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Die toename van bezoekers aan het forum is de afgelopen maanden heel duidelijk merkbaar geweest. Volgens mij waren voordeen de maanden oktober/november/december meestal behoorlijk rustig op het forum, 2007 was wat mij betreft daar behoorlijk afwijkend van. Of wijzen de statistieken anders uit?
    Klopt! Die maanden zijn altijd relatief rustig geweest maar nu juist niet. Ik vermoed dat het e.e.a. te maken heeft met een wijziging van Google waardoor het forum hoger in de rankings is komen te staan en daardoor ook meer bezoekers heeft gekregen.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Statistieken van het Florida Forum

    Zal ook wel de invoed van de lage dollar zijn.
    Overigens valt me ook altijd op, dat het tijdens de vakantiebeurs heel druk is.
    Eric

  5. Top | #15
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Statistieken van het Florida Forum

    Ik denk ook dat het komt omdat meer mensen richting de VS gaan...nou ik moet zeggen persoonlijk heb ik altijd veel aan het forum gehad...en buiten dat is het wel gezellig ook ha ha ha ha ha ha ha

  6. Top | #16
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    2

    Standaard Re: Statistieken van het Florida Forum

    Ik ben hier ook nog niet zo heel lang. Maar merk wel dat het hier heel verslavend is, en dat het gemiddelde van 6 minuten en 8 bladzijde door mij zeker overschreden word.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Re: Statistieken van het Florida Forum

    dat klop wat kitty1960 zegt ik zit elke dag wel wat te lezen van tips reis verslagen en meer . en als je dan leest dat er eigenlijk heel veel mensen in de mei vacantie naar florida gaan dan is het nog leuker om te lezen hoe hetdaar is.en dan zit ikzo rustig 10 min bezig op het forum.
    maar in iedergeval ik vind et erg leuk dat et forum er is

  8. Top | #18
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard FloridaForum.nl statistieken 2008

    Hallo allemaal,

    Ook dit jaar weer wat statistieken. Voor het gemak heb ik hieronder mijn berichtje van een jaar geleden ge-quote, zodat je makkelijk kan vergelijken.

    Het aantal bezoeken is dit jaar gestegen met 71% van 254.000 naar 436.500 en het aantal pageviews is toegenomen met 61% van 2.100.000 naar 3.300.000. Ook het aantal nieuwe leden is flink toegenomen, met zo'n 45%.

    Overigens komen de meeste bezoekers via Google. Het populairste deel van het Florida Forum is "Florida Algemeen" gevolgd door het reisverslagenforum.

    Het gaat dus eigenlijk nog beter dan het jaar ervoor. Of we dat dit jaar ook kunnen waarmaken moeten we nog even zien. Ik zou verwachten dat de groei wat minder is vanwege de economische crisis (mensen zullen ws. minder op vakantie gaan en hebben dan ook minder te zoeken op het forum). Maar dit is een beetje koffiedik kijken, dus afwachten maar. Voor nu: gefeliciteerd en bedankt!

    Daniel

    Hallo allemaal,

    Nu het nieuwe jaar is begonnen leek het ons een goed idee om wat statistieken over het afgelopen jaar met jullie te delen.

    Het aantal bezoekers is gestegen met 47% van 173.000 naar 254.000 en het aantal pageviews is toegenomen met 41% van 1.500.000 naar 2.100.000. Kortom, het wordt, zoals jullie ws. ook al gemerkt hebben, steeds drukker op het forum!

    Nog een paar weetjes: er worden per bezoeker zo'n 8 pagina's bekeken en een gemiddelde bezoeker verblijft ruim 6 minuten op het forum.

    Laten we hopen dat het komende jaar een net zo goed jaar wordt als 2007 maar dan met nog meer leden, gezelligheid, Florida-tips en -reisinformatie!!

    Daniel

  9. Top | #19
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: FloridaForum.nl statistieken 2008

    Leuk zeg, gefeliciteerd aan iedereen die hieraan mee heeft geholpen!

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: FloridaForum.nl statistieken 2008

    Graag gedaan! ;-) (ik heb aan alle statistieken mn bijdrage 'geleverd'!)

    Maar idd proficiat aan een ieder van dit forum! (natúúrlijk aan de moderators die dit forum zo overzichtelijk en up-to-date houden! Maar ook zéker aan de 'vaste' leden die iedereen met raad en daad bijstaan! Zonder jullie bijdragen zou dit forum niet zo populair zijn/blijven!=D>=D>Dank daarvoor)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •