Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 41 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 401

Onderwerp: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

  1. Top | #91
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    20

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    hai langs de weg bij tittusville, super plekjes daar, doorheen rijden dus, langs de waterkant, perfect, afstand 5 km schat ik, zelf gezien in maart 2009, groet

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Misschien even in bericht 75 klikken?
    Daar staat dus helemaal niks in over de launch van 7 augustus....en dat was juist mijn vraag. Hoe kom ik te weten wanneer die tickets in de voorverkoop gaan en waar kan ik die dan vinden?

  3. Top | #93
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Op de website van KSC, gewoon bij de tickets.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #94
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Dat updaten ze als zij daar zin in hebben. Als er nog niets op de site staat is er nog niets te koop, staat er niets op de site voor een launche op korte termijn dan zijn alle tickets uitverkocht.

    Het beste kun je je op de site aanmelden voor de nieuwsbrief, daar staan de aankondigingen voor de verkoop van tickets in.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #95
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Heb zelf al diverse lancering meegemaakt en telkens was er (lichte) bewolking boven KSC. Diegene die de dure tickets hebben gekocht konden de shuttle alleen zien tot aan het wolkendek. Wij staat altijd aan de A1A in het Kennedy Park (net ten zuiden van de aansluiten met de SR50) en zien altijd nog de shuttle boven de wolken uitkomen en blijven hem zien totdat hij totaal uitzicht is.
    Mijn tip is dan ook: koop geen dure tickets maar zoek een plaats in de omgeving.

    Kijk hier voor de video van de lancering in 2007: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6809

    Walter

  6. Top | #96
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Wij staat altijd aan de A1A in het Kennedy Park (net ten zuiden van de aansluiten met de SR50) en zien altijd nog de shuttle boven de wolken uitkomen en blijven hem zien totdat hij totaal uitzicht is.
    Walter
    Walter,
    Bedoel je deze plek ??
    <http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=KennedyPark+S r+50+florida&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.973385, 9.84375&ie=UTF8&cd=1&ll=28.555124,-80.767193&spn=0.11203,0.153809&z=13>

    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  7. Top | #97
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Toch zeker wel minimaal 4 uur, maar beter is nog eerder. Toen wij in 2007 gingen waren wij 4,5 uur voor lancering en toen waren wij 1 van de laatste die nog op de parkeerplaats konden staan.


  8. Top | #98

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Hoi Familie Zomerdijk,
    Ik heb net zelf kaarten gereserveerd voor de lancering van 11 juli à $38,- p/st.
    http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx
    Je mag dan vanaf het visitors complex kijken, en verder heb je de hele dag toegang tot het park.
    Ik weet niet of je d'r wat aan hebt, maar ik dacht ik laat het maar even weten.
    Groeten Ingrid Storm
    (in Florida van 6 t/m 24 juli)

  9. Top | #99
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    Hebben besloten na het zien van het filmpje van FloridaVerslaafde om ruimschoots van tevoren ongeveer op die plek stelling te nemen. Heb e.e.a. bekeken via Google Earth. Vanaf het visitorscomplex is het ongeveer hemelsbreed 13 km tot het platform en vanaf eerder genoemde locatie 19 km.
    Je hebt wel toegang tot het visitorcomplex maar kunt niet naar de hal van de Saturnusraket, platvormtoren, hal met info over ruimtestation, enz. Dat willen we toch ook nog gaan bekijken. Gaan dus in de week vooraf aan de lancering zeker KSC ook nog bezoeken.
    Vanaf het visitorscomplex heb je volgens mij ook geen directe view op het platform.
    In ieder geval bedankt voor alle informatie!!!

  10. Top | #100
    Regelmatige Bezoeker Donny's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Re: Lancering(en) vanaf Kennedy Space Center

    wij zijn 10 juli in Miami hoe ver is dat rijden naar Kennedy Space Center en is het waard om met 2 kindern 4 en 6 jaar naar de lancering te gaan kijken op 11 juli van de Endeavour gr donny



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •