Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Nieuws] Spiderman figuren weg uit Universal Studios

  1. Top | #1
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard [Nieuws] Spiderman figuren weg uit Universal Studios

    Onderstaande doorgekregen van mijn zoon die op het rollercoasterforum actief is.

    FLORIDA & CALIFORNIË(VS) • 06-01-2008 • Klokslag twaalf uur in de nacht van 31 december op 1 januari verdween de stripfiguur Spiderman uit UNIVERSAL STUDIOS. Het contract dat het filmpark had met licentiehouder Marvel Comics liep af en dus moesten Spiderman en zijn vrienden Spiderwoman en de Hulk het veld ruimen. In het afgelopen jaren zijn al veel verwijzingen naar de spinnenman uit het park verdwenen, ten gunste van tekenfilmhelden als SpongeBob en Shrek.

    In plaats van het character Spiderman gaan nu de Simpsons en Scooby-Doo met de gasten op de foto. Het verlopen van het contract met Marvel heeft alleen betrekking op de studioparken van Universal. Islands of Adventure in Florida, dat ook tot het Universal-concern behoort, wordt niet geraakt door de contractbeëindiging. In dat park behoort The Amazing Adventures of Spiderman tot de populairste attracties en lopen in het themagebied Super Hero Island diverse stripfiguren van Marvel Comics rond.

    Dus die oude foto's worden geld waard

    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Spiderman weg uit Universal Studios

    Ach, ik vind the Simpsons veel leuker!

    Als Spider-man, de attractie, maar niet weggaat, vind ik alles goed.

  3. Top | #3
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Spiderman weg uit Universal Studios

    Op de website staan de beide attracties nog en hebben nog steeds dezelfde naam in ieder geval.
    Raar dat het ene park wel wordt geraakt hierdoor en het andere niet.


  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Spiderman weg uit Universal Studios

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    Op de website staan de beide attracties nog en hebben nog steeds dezelfde naam in ieder geval.
    Raar dat het ene park wel wordt geraakt hierdoor en het andere niet.

    Dat stond ook in het genoemde persbericht:

    In plaats van het character Spiderman gaan nu de Simpsons en Scooby-Doo met de gasten op de foto. Het verlopen van het contract met Marvel heeft alleen betrekking op de studioparken van Universal. Islands of Adventure in Florida, dat ook tot het Universal-concern behoort, wordt niet geraakt door de contractbeëindiging. In dat park behoort The Amazing Adventures of Spiderman tot de populairste attracties en lopen in het themagebied Super Hero Island diverse stripfiguren van Marvel Comics rond.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Spiderman figuren weg uit Universal Studios

    Dat had ik ook gelezen Gerrit vandaar mijn vraag waarom het ene park wel en het andere park niet geraakt wordt hierdoor. Ik reageerde op Marjol die hoopte dat de Spidermanattractie niet zou weggaan.

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Spiderman figuren weg uit Universal Studios

    Ach so.... Ik denk dat ze in het ene park nog fors verdienen op de attractie (IOA) en bij het andere park een betere sponsor gevonden hebben ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •