Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Key West: Eurocamp

  1. Top | #11
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Ervaring met Eurocamp op Key West???

    KOA adverteerd het zelf als Sugarloaf Key / Key West. Op de website staat dat Key West 14 miles (22km) verderop ligt.
    Eurocamp is van oorsprong een Brits bedrijf en ook Britten kijken net als Amerikanen vaak niet echt op van een kilometer (of eigenlijk mile) meer of minder en vinden het ook niet erg om een stukje te reizen om ergens te komen.

    Ik heb het in elk geval aangegeven bij Keycamp (m'n zus werkt daar), die weer directe connecties heeft met Eurocamp. Hopelijk pakken ze het op, maar ik kan niets beloven Er moet dan gewoon duidelijk worden aangegeven dat het echt Sugerloaf Key betreft en niet Key West zelf. Eerlijk is eerlijk, bij zowel Eurocamp als Keycamp staat het op de website een beetje als dat het al Key West is. Maar KOA mag zelf ook wel wat duidelijker zijn met de titel voor de camping

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ervaring met Eurocamp op Key West???

    Ach, what's in a name? Dit soort praktijken zijn vrij normaal. Zo zit ik morgenavond in het Orlando Sun Resort, terwijl dat hotel toch echt in Kissimmee ligt. Een "paar" mijl verderop dus. En zo zijn er legio voorbeelden. Het blijft volgens mij gewoon een kwestie van goed opletten, adressen van accommodaties opzoeken en bekijken hoe / waar het ligt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •