Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Sarasota

  1. Top | #31
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Sarasota of Bradenton??

    Het winkelcentrum in Bradenton heet: DeSoto Square Mall
    De plaatsbepaling op de kaart is bij benadering.
    303 301 Boulevard WestBradenton, FL 34205

    In Myakka state park zijn we twee keer geweest. De eerste keer hebben we een airboat tour gemaakt. De tweede keer hebben we een wandeling gemaakt.
    Hier vind je meer info: http://www.myakkariver.org/index.php

    Er zijn diverse mogelijkheden tot picknicken bij stranden (picknicktafels). Over BBQ' en weet ik niet veel. Ik heb het mensen wel zien doen, maar of het legaal is...geen idee
    Toen we in Bradenton zaten reden we Cortez Road helemaal uit en gingen we aan het einde naar links. Dat strand vonden we erg prettig. In Sarasota zijn we naar Siesta Key geweest en het strand bij Turtle Beach Road. Ook zijn we wel eens doorgereden naar Nokomis Beach.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-01-14 om 22:02. Reden: q
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  2. Top | #32
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Sarasota of Bradenton??

    Je kunt bij veel stranden iets eten, vaak staat er een eettentje bij (of anders is die meestal heel dichtbij), zie bv. Siesta Key Beach, Holmes Beach op Anna Maria Island en Venice Beach. Ook zijn op veel plekken mogelijkheden voor een BBQ; de barbeques zijn vaak al aanwezig, samen met bankjes en tafeltjes. Je hoeft dan alleen nog maar houtskool, vlees en wat je verder wilt eten mee te nemen. Je ziet vaak dat de Amerikanen hier volop gebruik van maken en dat ziet er heel gezellig uit.

    Links waar je ziet welk strand welke faciliteiten heeft (concessions betekent vaak dat je er iets kunt eten; grills geven aan dat hier BBQs zijn):
    https://www.scgov.net/beaches/Pages/default.aspx
    http://www.mymanatee.org/home/govern...n/beaches.html

  3. Top | #33
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Sarasota of Bradenton??

    Dank je wel Elstars! We zijn nl zelf ook van plan een keer te BBQen op het strand, dit deden ze nl ook bij Bahia Honda State Park en dat zag er zo gezellig uit!
    Jullie nog heel veel plezier, het ziet er weer grandioos uit op de blog, wat een temperaturen!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  4. Top | #34
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Sarasota of Bradenton??

    Elstars@ ah zo'n site zocht ik ook bedankt! misschien gaan wij ook eens BBQ' en is wel leuk natuurlijk!
    Esther@ Wij blijven vooral langs de kust. Wij zijn 2x in Disney geweest, maar het trekt ons niet zo. Nouja....ik kan het nog wel uithouden maar mijn vriend houdt niet van pretparken Maar als ik eerlijk ben verblijf ik liever een dag in een winkelcentrum, dan in Disney hihi
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #35
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Sarasota of Bradenton??

    Wij zijn ook geen pretpark fanaten, maar meer strand mensen en shoppen ben ik ook niet vies van!
    Het plan is om vanuit Bradenton DE stranden van de westkust te ontdekken icm de luxe van een villa.
    Het rondtrekken was leuk vorig jaar, maar we zijn toch liever op 1/2 plekken en van daaruit te gaan rondrijden.
    We twijfelen nog om 1 overnachting in de buurt van Honeymoon Island te boeken om daar ook nog even te kijken, maar ik denk dat ons programma al weer te vol wordt. Waarschijnlijk beslissen we dit pas ter plekke....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  6. Top | #36
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

  7. Top | #37
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Amish in Sarasota

    Na het kijken van de tv serie Breaking Amisch was ik ook van plan om naar Sarasota te gaan.
    Ik ben erg benieuwd. In het noorden van Amerika ook al door de amish communitie gereden.
    Ik wist helemaal niet dat er ook zo veel in Florida verblijven.

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    39

    Standaard Re: Amish in Sarasota

    Ook wij waren even bij de Amish in Sarasota, vergeleken bij de gemeenschap die we in Pennsylvania gezien hebben was het hier veel minder wat aantal betreft en ook wat verlichter. We kwamen ze ook op het strand tegen, niet in badkleding, dat niet!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-02-14 om 13:44. Reden: q

  9. Top | #39
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Amish in Sarasota

    Om meer informatie te krijgen kan je de website Amish America bezoeken, tevens zijn er boeken te koop over de geschiedenis van de Amish.

    Florida,( Sarasota ) is als voor zo veel Amerikanen hun adres om de winter door te brengen.

    Groetjes Henke.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    42

    Standaard Re: Sarasota of Bradenton??

    Hoi Esther,

    Leuke plek waar je zit. Wij zaten jarenlang op de Old Grove Circle in Bradenton. Nu gaan we voor het tweede jaar naar de Sabal Harbour Drive in Bradenton. Op nog geen 3 miles van de plaats vandaan waar jullie zitten.
    Op de hoek van 53rd Ave E en de 301 zit een Super XL Walmart. Makkelijk voor je inkopen en contant geld pinnen zonder extra kosten.

    In een ander topic gaf ik al een aantal uitstapjes voor Bradenton en omgeving (link naar topic). Ik heb er nog één bij gezet voor de kinderen: survival in de boomtoppen! Niet echt goedkoop maar wel reuzeleuk om een keer gedaan te hebben. - Treeumph! Adventure Course, survival in de boomtoppen, 21703 75th Ave E, Bradenton,FL 34202 (27.406544,-82.319209)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •