Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Hotelervaring: Enclave Suites Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Hotelervaring: Enclave Suites Orlando

    Dit is een hotel/appartementen complex wat zeker de moeite waard is.
    Minpuntje is dat de keuken en de badkamer een kleine opknapbeurt nodig hebben. Maar voor de rest is het voor gezinnen een prima uitvalbasis naar alle parken in Orlando.\\/:razz::idea::lol:
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Hoi Albert, een beetje laat misschien want ik heb inmiddels al geboekt. Bij gebrek beschikbaarheid Fairfield Inn (of te dure beschikbaarheid...) zijn we overstag gegaan voor de Enclave. We zijn er al vaak langs gereden en het ziet er (van de buitenkant) altijd wel aardig uit.
    Vraagje, heb jij er in een 1 kamer of 3 kamer suite gezeten? Wij hebben nl de 1 kamer geboekt. En is het zwembad een beetje te doen?
    Alvast bedankt voor je antwoord!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Als ik dit zo lees, ik moet nog alles behalve de vliegreis boeken voor mijn reis van 01 t/m 14 oktober naar florida.

    Wordt dit een probleem met het vinden van hotels?

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Over het algemeen niet hoor, dit is de eerste keer in 8 jaar dat ik niet in een hotel kan zitten van mijn eerste keuze. En dat alleen omdat ik 46 euro een mooie prijs vind en 139 dollar ietwat minder... Meeste hotels boeken we dan ook via internet alleen blijven de hotels van de Marriott village, LBV in de hotelplan gids voordeliger. Maar helaas dit jaar geen plek meer....

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Wij hebben twee weken geleden ook in The Enclave gezeten voor 6 nachten. Wij zaten in gebouw 1 en had een zeer mooi en ruim
    1-kamerapp. (kamer 1214) met een keuken met magnetron, kookplaat en afwasmachine. Niks op aan te merken! Echter, vrienden van ons verbleven in gebouw 3 en zij hadden een wat verouderde kamer en als je naar de keukenkastjes keek, vielen ze al bijna uit elkaar en de koelkast zag er heel vies uit. Ligt er dus maar net aan in welk gebouw je zit....... Het zwembad was prima. Je hebt er trouwens twee. Je wordt alleen wel gek van de vele Engelsen die er 's morgens vroeg hun handdoekje al neerleggen en vervolgens 's middags eens een keer op komen dagen. Ik weet niet of jullie ook ontbijt erbij hebben, want dat stelt weinig voor. Een appel, een bekertje jus d'orange en een muffin. Voor $ 4 extra kun je gebruik maken van het buffet.

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Heel erg bedankt voor je reactie en waarschuwing. We zullen zeker proberen om in gebouw 1 te komen. En nee, we hebben geen ontbijt. Zo te lezen is dat ook niet echt erg. En denk dat we toch liever naar de IHOP of zo gaan ;-)

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker bejavenlo's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    37

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nikkie1974 Bekijk Berichten
    Je hebt er trouwens twee. Je wordt alleen wel gek van de vele Engelsen die er 's morgens vroeg hun handdoekje al neerleggen en vervolgens 's middags eens een keer op komen dagen.
    ben ik zo mee klaar alle handdoekken op een bed en dan is weer alles vrij.
    Is namelijk ook de hobby van de Duitsers altijd en ik heb er een gruwelijke hekel aan.:---)

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bejavenlo Bekijk Berichten
    ben ik zo mee klaar alle handdoekken op een bed en dan is weer alles vrij.
    Is namelijk ook de hobby van de Duitsers altijd en ik heb er een gruwelijke hekel aan.:---)
    Groot gelijk Anders moeten ze maar een stoel met hun naam erop huren...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Hahahaha, ik wilde de Duitsers niet noemen. Wist niet zeker hoe dat zou vallen...

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: The Enclave Suites

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk Berichten
    Hoi Albert, een beetje laat misschien want ik heb inmiddels al geboekt. Bij gebrek beschikbaarheid Fairfield Inn (of te dure beschikbaarheid...) zijn we overstag gegaan voor de Enclave. We zijn er al vaak langs gereden en het ziet er (van de buitenkant) altijd wel aardig uit.
    Vraagje, heb jij er in een 1 kamer of 3 kamer suite gezeten? Wij hebben nl de 1 kamer geboekt. En is het zwembad een beetje te doen?
    Alvast bedankt voor je antwoord!
    Sorry voor mijn late reactie, las je stukje net. Wij zaten in gebouw 3 en hadden een 1 kamer suite (kamer 3311). Zoals je ook al in mijn stukje kon lezen vond ik wel dat de keuken en de badkamer een opknapbeurt konden gebruiken. Maar dat neemt niet weg dat de rest prima verzorgd was en als er een probleem was loste men dat zeer snel op.
    Een opmerking : je kan via de tv ook internet gebruiken. Doe dit niet want het werkt voor geen meter. Hebben het geprobeert en na een klacht van mij hoefde ik de kosten niet te betalen. ($10,- per 24 uur)
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •