Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 42 EersteEerste ... 32404142
Resultaten 411 tot 419 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #411
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: universal + Seaworld + Aquatica tickets

    veel goedkoper krijg je het niet, je kunt het Orlando Flex ticket nemen welke ongeveer even duur is maar waar je meer voor krijg.

    http://www.loveorlandotickets.ca/orlando-flex-ticket
    http://www.orlandofuntickets.com/Flex-Tickets/
    Laatst gewijzigd door mblokland; 28-07-13 om 22:48.

  2. Top | #412
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Ik heb gisteren mijn tickets voor november mogen ontvangen van attraction direct. Nu heb ik alleen een vraagje de tickets voor universal 3 parkpas staat op dat daar de naam op gedrukt moet worden en handtekening iemand daar ervaring mee? Zo ja mag deze ook gewoon geschreven worden of wat is net de bedoeling?

  3. Top | #413
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Print Name wil zeggen dat je het in HOOFDLETTERS / blokletters dient te schrijven en niet in letters aan elkaar. Een handtekening is vaak een onleesbaar iets en ze willen je naam kunnen vergelijken met een ID.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #414
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Ah super ik was het nog aan het denken maar wilde het toch zeker weten. Bedankt voor de snelle reactie. Nu nog in alle rust 13 weken aftellen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 31-07-13 om 12:16. Reden: volledige quote verwijderd. Zie http://www.floridaforum.nl/showthread.php?6406-Snelcursus-Quoten

  5. Top | #415
    Newbie Brittzmr's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Berkhout
    Berichten
    4

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Wie kent of heeft al eens tickets geboekt via de volgende website? http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
    Bijvoorbeeld combi Busch Garden, Seaworld, Aquatica en Legoland voor £99. Schijnt een grote site te zijn in the Uk.

    Ik hoor het graag!

    Groet,

    Britt

  6. Top | #416
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Hi en welkom Brittzmr,
    Er zijn meerdere forumleden die daar hun tickets hebben gekocht. Ik ook. Er is zelfs een apart onderwerp over dit bedrijf: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)
    Kijk daar maar eens voor een heleboel info! En als je aanvullende vragen hebt over deze ticketverkoper, dan kun je die daar het beste stellen.

    Succes! En veel plezier in Florida!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #417
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Net tickets besteld bij Billy Boys greatorlandodiscounts.com. Het was voor mij een beetje onduidelijk of het allemaal gelukt was dus toch maar even gebeld. Hele aardige en geduldige mevrouw aan de andere kant. Ze vertelde mij dat alles correct was binnengekomen. Gelijk bood ze me ook aan dat we de kaartjes ook daar op konden halen en dat het toch 45 dollar zou schelen. In eerste instantie sloeg ik haar aanbod af maar ben er later toch op ingegaan. We kunnen namelijk geen creditcardoverzicht of iets van een rekening voorleggen om ons adres te bevestigen. Dus we gaan voor de store pick up. Heb al gezien dat het dichtbij ons condo verhuurbedrijf zit dus dat word ook een puntje voor de 2de dag! Hele fijne service aan de telefoon en na alle aanraders via het forum om via deze site te bestellen heb ik het gedaan. Ben benieuwd hoe het daar gaat heb er in ieder geval zin in!
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!

  8. Top | #418
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Het is een hele rommelige prullaria winkel met achterin een balie voor de tickets.
    Goede service. Ik was een keer een voucher kwijt (was achter een kastje gewaaid) en kreeg gelijk een kopie.

    Als het geen extra-speciale aanbieding is kan je de tickets ook gewoon ter plekke kopen en hoef je niets te laten opsturen of vooruit te betalen.

  9. Top | #419
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Ja klopt vrienden van ons zullen ook op deze manier kaartjes kopen. Maar ik zei dan heb ik dat geld alvast uitgegeven kan ik het niet meer opmaken . Maar je krijgt dus vouchers geen echte tickets voor de parken begrijp ik? Moet je die vouchers dan omwisselen?
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •