Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 42 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard tickets

    Hallo

    Moet je eigenlijk duane kosten betalen als je uit het buiteland tickets besteld?
    Had ik gehoord namelijk, vond het wel vreemd.

    Groetjes Lies

  2. Top | #62
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: tickets

    Ik heb mijn tickets via undercovertourist besteld en er zat geen douna kosten of verzendkosten erbij.Binnen 10 dagen had ik de tickets in huis.

    Dennis
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 17:04. Reden: fqe

  3. Top | #63

    Standaard Re: net zo goed in nederland bestellen (american estates)

    Ik was ook bang voor invoerrechten ofzo met bestellen van tickets, maar heb gewoon de kaartjes van Mickey's Not So Scary Halloween thuisgestuurd gekregen voor de normale (internet)prijs. (+$10,- verzendkosten) Die verzendkosten maakte mij niet zoveel uit, is wel leuk om alvast wat tickets in het verjaardagscadeau te kunnen stoppen. Nog meer voorpret!!!
    Voor Sea World via die promotiecode gekocht en uitgeprint.

    Gr Chantal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 17:04. Reden: fqe

  4. Top | #64
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: tickets

    Dit is een zg. broodje aap verhaal.
    Op tickets hoef je geen import (dat is wat je bedoeld) rechten te betalen, zowieso niet omdat je ze in Amerika gaat gebruiken.
    Dus: dubbelop NEE
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 17:04. Reden: fqe

  5. Top | #65
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard tickets

    Hallo allemaal

    en weer bedankt voor jullie info!!
    Zo word er een heleboel duidelijk zeg via het forum.
    Misschien dat ik ze toch uit de usa laat komen, de dollar gaat steeds slechter staan tegeover de euro, voor ons natuurlijk heeeeeeeel goed!!
    Bedank weer
    Groetjes Lies

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    22

    Standaard Online ticket acties Universal en Bush/Seaw.

    Even een vraag. Wij gaan pas 16/8 naar Florida en nu loopt er een online actie. Zowel voor de beide Universal parken als voor BuschGardens/Seaworld, 2-park unlimided (7 consecutive days) admission, voor 85,00 dollar per persoon per combi. Eigenlijk willen we nog wachten met het bestellen van tickets. Weet iemand of deze actie tijdelijk is of het hele jaar door nog te boeken is?

    Groetjes Mirjam

  7. Top | #67
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Online ticket acties Universal en Bush/Seaw.

    Even mailen met ze. Ze reageren best snel (ik had een vraag over de credit card)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    22

    Standaard Re: Online ticket acties Universal en Bush/Seaw.

    Op aanraden van Njit, zijn de mailtjes vanmiddag verstuurd. Net al antwoord gekregen van Seaworld:
    "The Two park ticket is a promotional item, but they haven't told us when or if
    they will remove it from the web site. That ticket is not available here at the
    park for that rate
    ."
    We wachten gewoon nog even en houden de beide sites in de gaten, misschien dat ook de dollarkoers nog gunstiger wordt.
    Als ANWB-lid hebben we vorige keer onze attractietickets bij de AAA gekocht, die hebben nu soortgelijke acties (www.aaasouth.com).

    Gr Mirjam

  9. Top | #69
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard

    Ik heb via de onderstaande link kaarten gekocht ook 86 dollar voor 7 dagen en vandaag ook een mail naar Universal gestuurd waar ik het volgende antwoord op kreeg
    Hello Gwenda,
    Thank you for contacting the Universal Online Ticket Store. The 2 park unlimited passes can be used at anytime. These passes do not have an expiration date. However, the tickets are valid for 7 consecutive days, starting with the first day of use.
    If you should need additional assistance, please let us via email or you may contact an Online Ticket Store Representative at (407) 224-7840. Representatives will be available Monday through Friday 8 am to 10 pm EST and Saturday through Sunday 9 am to 8 pm EST.

    Kaiwana
    Universal Online Ticket Store
    Daarnaast kreeg ik zojuist een mail met een link voor een onderzoek waarmee ik $ 150 aan coupons kan ophalen bij de kassa om te gebruiken in het park. Coupons die je kunt besteden in de restarants, eettentjes en de winkeltjes
    In appreciation of your time, we are offering a coupon booklet worth over $150 in resort wide savings for completing the survey.
    Ik kreeg deze 2 dagen na het bestellen van de tickets. Of het er wat mee te maken heeft dat ik ook een mail heb gestuurd met een vraag over de tickets weet ik niet, al ga ik daar niet van uit want er stond duidelijk in de mail dat het ging om de kaarten die ik online had gekocht.

    Veel succes met het kopen vande kaarten en hopelijk ook op de coupon boekjes, altijd handig toch.

    Groet
    Gwenda
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-11 om 22:00. Reden: 1+1+1

  10. Top | #70
    Regelmatige Bezoeker DEETJE's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Uden
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets voor Orlando, waar kopen?

    hoi,

    Heb ff zitten dubben of ik hier al kaarten voor Disney zou bestellen of toch maat niet.Heb eigenlijk geen zin om daar in de rij te moeten gaan staan,(zonde van de tijd)dus net toch maar de knoop doorgehakt!
    Heb verschillende sites bekeken voor tickets,allemaal gehaald van dit forum.De tickets zijn besteld bij American Estates 4 dagen myw+1 dag gratis.Kosten $321 voor 2 personen.
    Dus nu wachten op de tickets (weer iets om naar uit te kijken).
    Nog 4 weekjes en dan is het eindelijk zo ver!!!
    Kan bijna niet meer wachten.....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •