Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 42 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard Re: Wie heeft er ervaring met het online kopen van tickets

    Bij seaword.com... geen enkel probleem...
    Vertrouwd, zeer goed én snel...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:21. Reden: full quote eruit

  2. Top | #32
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Bestellen via de door jou genoemde sites lijkt mij wel veilig, het zijn de officiële sitesvan de Anheuser Busch attractieparken. Kaarten krijg je dan thuisgestuurd, of je moet de bevestiging printen en meenemen.

    Het door jou genoemde bedrag van € 691 vind ik echter aan de hoge kant. Voor de 4-parken Flexticket (SeaWorld, Universal Studios, Islands of Adventure en Wet 'n Wild) heb ik al snel twee goedkopere alternatieven gevonden, waar ik goede ervaringen mee heb:

    (ik weet niet wat je reisgezelschap is, dus geef ik hieronder de prijzen voor resp. 2volw/2kids(3-9jr) en 4 volw(>9jr))

    **in Nederland: American Estates: 2v+2k: € 609 - 4v: € 669 (incl. €5 verzendkosten)
    **in Engeland: UnderCoverTourist: 2v+2k: $ 700/€ 570 - 4v: $ 772/€ 628 (tegen huidige koers, geen verzendkosten)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #33
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij waren via het reisbureau 435,00 euro kwijt voor de flexticket van 4 parken.
    En dat geld voor 2 volwassenen en een kind van 7 jaar!
    Is dit duur geweest dan?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Nee hoor. Via Undercover Tourist betaal je hier $543 voor. Omgerekend is dat 442 euro..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:21. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #35
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Nee hoor, da's een heel goede prijs.

    Het is altijd lastig om euro-prijzen te vergelijken met dollar-prijzen, aangezien je bij een bestelling in dollars nooit precies weet welke koers je "krijgt". Daar zit gewoon een stukje koersrisico in.
    Het verschil tussen UnderCoverTourist en jouw reisbureau is snel te verklaren door koersverschil: 1 cent koersverschil is op 500 dollar al meteen een verschil van 5 euro.

    De reden waarom ik UnderCoverTourist vaak gebruik als vergelijkings-aanbieder is vijfledig:
    • 1. Ze zijn over het algemeen laag in hun prijsstelling (is mijn ervaring)
      2. De informatie op hun website vind ik zeer goed: zakelijk, inhoudelijk goed, niet te veel fratsen (lijkt de C100 wel ...)
      3. Ze leveren de tickets zonder verzendkosten (bij verzending per gewone post)
      4. Ze hebben een voor een online-verkoper zeer goede en coulante geld-terug-regeling.

      en last but not least:

      5. Ik heb meerdere keren tickets besteld en alles is daar altijd voor 200% naar tevredenheid afgehandeld.

    Er zijn natuurlijk altijd andere, goedkopere, betere verkoopsites, ieder zijn ding.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:21. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #36
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    Ik heb tickets gekocht via undercovertourist en ben heel tevreden. Er was een probleem met mijn credit card shipping adress en die mensen hebben mij dadelijk gebeld om dit te melden. Een weekje later lagen de tickets in de bus (gratis levering).

  7. Top | #37
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    12

    Standaard Tickets voor Orlando, waar kopen?

    Hey luitjes,

    We zijn al een tijd bezig om onze Amerika vakantie voor aankomende zomer te regelen. In principe is alles al rond, geboekt en bevestigd, alleen het laatste wat nog op ons to-do lijst staat zijn de toegangskaartjes voor Disneyworld, Sea World en Universal en hier heb ik jullie hulp bij nodig. Heb net ook al rondgezocht, maar kon niet zo snel een link naar een threat vinden met dit onderwerp.

    Op internet zijn een aantal aanbieders van kaartjes te vinden, echter als je naar de prijzen gaat kijken lopen deze niet zo heel erg veel uit elkaar. De sites die ik gevonden heb zijn:
    http://www.orlandoinfo.com/tickets/
    http://www.ticketmania.com/
    http://www.officialticketcenter.com/
    http://www.greatorlandodiscounts.com
    http://www.undercovertourist.com
    Ze zijn allemaal goedkoper dan rechtstreeks bij de bron zelf kopen, maar welke is nu de beste maatschappij om zaken mee te doen? Misschien heb ik er wel een gemist en hebben jullie daar nog links van. Deze hoor ik ook graag.

    Alvast bedankt voor de info.
    Groeten,
    Twan
    Ik heb een ongelooflijke hekel aan bumperklevers! Vanochtend zat er weer eentje voor mijn auto…

  8. Top | #38
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard

    Wij hebben voor EUR 262 (volwassene) bij American Vacations een 14 daagse Ultimate Pass gekocht, deze prijs vonden wij ook best meevallen. Deze kaart staat niet op hun website, maar je kunt wel even met ze bellen. Wij vonden het prettiger om een voucher te krijgen ipv echte tickets en omdat wij zo'n goed contact hebben met AV hebben we onze tickets daar geboekt. Vele forummers hebben ook bij andere geboekt dus je zal vast van hun ook wel reacties krijgen.

    www.americanvac.nl

    Voor Seaworld hebben we een 1-dag kaart gekocht die je daar aan de balie kan omwisslen voor een 7 daaagse pass. Deze kaart hebben we gekocht met een kortingscode: pepsi ik zal je de link geven van waar te bestellen, we kregen direct een bevestiging en konden de e-tickets uitprinten. Je kunt ze daar nog steeds bestellen dus elke korting is mooi meegenomen toch?

    http://commerce.4adventure.com/store/swt_promotions.asp

    Universal slaan wij over omdat we maar 2 weken gaan en die staat dan ook voor volgend jaar op de lijst.

    Heel veel succes met het boeken van je tickstes.

    Groetjes Gwenda
    (nog 36 dagen te gaan voor onze eerste Orlando reis)

  9. Top | #39
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    12

    Standaard

    Hey hallo.

    Bedankt voor je reactie Gwenda. Helaas zijn wij "slechts" 8 dagen in Orlando, dus een 10 of 14 dagpas is in principe net iets teveel.

    We hebben het volgende schema voor ogen, echter het kan uiteraard nog wijzigen.

    17-08 aankomst in Orlando vanuit Key west. Shoppen en zwemmen
    18-08 Magic Kingdom
    19-08 Seaworld
    20-08 Animal Kingdom + Epcot
    21-08 Universal Studios
    22-08 Typhoon Lagoon of Blizzard Beach
    23-08 MGM + Epcot
    24-08 Magic Kingdom
    25-08 naar huis. (Misschien nog even naar Sea world in de ochtend)

    4 dagen Disney, 1 dag waterpark, 1 dag universal, 1 dag seaworld (met eventueel het gratis verlengen in het park voor de laatste dag). Die code van Seaworld werkt en geeft 20% korting. Perfect! Zo zoek ik er nog een paar hahaha.

    Verder ben ik nog aan het twijfelen over wat te doen met het Disney ticket. Ik weet zeker dat ik over een tijdje weer naar Florida zal gaan, dus ik wil een ticket kopen voor 10 dagen. We willen wel hoppen dit jaar dus die optie nemen we erbij, net als de non-expiration optie. Echter we gaan slechts 1 dag naar een waterpark dit jaar, en ik weet dus niet of het zin heeft om die waterpark en more optie te nemen. Sporten doen we niet, misschien gaan we 1 avondje naar Downtown disney. Loont het dan de moeite om die optie op te laten nemen in het ticket, of kunnen we beter losse kaartjes kopen?
    Ik heb een ongelooflijke hekel aan bumperklevers! Vanochtend zat er weer eentje voor mijn auto…

  10. Top | #40
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Hallo,
    Je moet even kijken wat het verschil in prijs is met en zonder waterparken. Wij hadden zonder waterparken. Met drie man kost dit net geen 100 dollar ( 2 volwassenen en 1 kind), als je naar een waterpark wilt. Weet je zeker dat je nog een keer terug gaat zou ik het er zeker bijboeken, al is het alleen maar omdat de tickets toch alsmaar duurder worden. En achteraf krijg je er meestal spijt van. Dat is mijn ervaring.
    Wij hadden achteraf alleen het geluk dat er bij onze kaartjes toch nog 1 dag gratis waterpark bij zat ( bleken nog oude kaartjes te zijn).
    Daardoor zijn we nog een keer exta naar typhoon lagoon geweest. Als ik geld erbij optel was dit nagenoeg even duur als met waterparken, en als ik goed geinformeerd ben kun je dan ook nog een keer naar pleasure Island en Disney quest. Dus dit is zeker de moeite waard.
    Wat betreft Down Town Disney, dat is helemaal gratis. Voor Pleasure Island moet je betalen. Mijn menig ga niet naar Pleasure Island maar naar Citywalk bij Universal. Alhoewel Down Town Disney Best leuk is om naar toe te gaan, maar ga je puur voor de fun en niet voor disneyshopping zou ik voor Citywalk kiezen. Na 6 uur sávonds kun je daar gratis parkeren ( hoe dit in de zomer is weet ik niet, maar ik denk dat dit wel op hun side staat) Kaarten gekocht bij AV, zij geven goede service staan je goed te woord. Volgend jaar zal ik er zeker weer boeken.


    groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 16:59. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •