Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 42 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #141
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Prijsverhoging tickets aan de Gate

    Gelezen op Orlandotips: De Buschparken in de regio Greater Orlando hebben de toegangsprijzen met ingang van 30 juni 2008 verhoogd.

    Het gaat om een verhoging van $2 voor Seaworld, Busch Gardens, Aquatica, Adventure Island, Discovery Cove en diverse combinatietickets. De nieuwe prijzen zien er ongeveer als volgt uit (alles inclusief tax) :

    Seaworld $74,50 voor volwassenen, $63,85 voor kinderen (tot 10). Aquatica kost nu $44,67 en Busch Gardens Tampa $72,37 volwassenen en $61,72 kids. Een combinatieticket Seaworld/Aquatica kost $101,12 voor volwassenen en $90,47 voor kids. Een combinatieticket Seaworld/Aquatica/Busch Gardens $143,72 volwassenen, $133,07 kinderen.

    De Orlando Flexticket voor Seaworld/Aquatica/Universal Studios/Islands of Adventure/Wet 'n Wild (onbeperkt 14 dagen) $250,22 volwassenen, $207,62 kinderen. De Flexticket voor deze 5 parken + Busch Gardens kost nu $298,15 volwassenen. $250,22 kids.

    Tot slot een dagje Discovery Cove + Busch Gardens of Seaworld $257,73 en Discovery Cove +Seaworld + Busch Gardens + Aquatica $305,66. Experts verwachten dat Disney en Universal het voorbeeld van Busch vrij snel deze week zullen volgen.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 02-07-08 om 18:50. Reden: lettertype standaard gemaakt



  2. Top | #142
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Beste oplossing kaarten?

    Wij verblijven 6 dagen in Orlando. In die dagen zouden we graag volgende parken bezoeken:

    Kennedy Space Center
    Universal Studios
    Discovery Cove: zwemmen met dolfijnen
    Seaworld
    Epcot Center
    Bush Gardens

    Welke tickets bestel ik best? Zijn er tickets voor meerdere van deze parken beschikbaar? Wat is de beste, of goedkoopste, oplossing?
    Mensen met ervaring, tips zijn meer dan welkom!!
    Wij gaan in april 2009. Ik weet niet of dat een drukke periode is. Bestel ik de tickets best hier, of koop ik ze daar aan?
    Bedankt.

  3. Top | #143
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Beste oplossing kaarten?

    Bij een bezoek aan Discovery Cove krijg je een bezoek aan Seaworld of Busch Gardens gratis. Zie http://www.discoverycove.com/en_promotions.aspx

    Als je ook nog naar Aquatica wil dan kun je het Ultimate pakket nemen.

    Book Early & Save
    For a limited time, save 10% off per reservation when you book at least 100 days prior to your visit. Discovery Cove has wonderful all-inclusive admission packages offering an adventure like nowhere else in the world. Choose from our dolphin-swim package, non-dolphin package, or Trainer for a Day. Each package includes unlimited admission throughout your vacation to either SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa Bay.
    For the ultimate adventure, choose the Discovery Cove Ultimate package that includes admission to SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa Bay and Aquatica - SeaWorld's Waterpark.
    Universal heeft ook een combo met Islands of Adventure. Daarmee ben je relatief goedkoop uit. Zie http://www.universalorlando.com/tickets.html
    Daar zit tegenwoordig ook Wet&Wild bij.

    Epcot kun je het beste gewoon aan de poort kopen bij Disney. Van te voren kopen wordt pas goedkoper bij 4-daagse tickets.
    KSC kun je ook van te voren online bestellen. Scheelt weer in de rij staan.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #144
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Beste oplossing kaarten?

    Kijk eens hier op de site van Seaworld, dan kun je al een deel van je wensen combineren, je moet toch even wat vergelijkingen maken tussen de verschillende sites om het voordeligste uit te zijn.

    Dus een combi met of zonder discovery cove en dan een ander park los bijvoorbeeld.

    Er zijn vaak goede aanbiedingen die alleen online gelden en dus niet bij het park zelf te koop zijn, maar je hebt nog tijd genoeg om vergelijkingen te maken.

    Gebruik de zoekfunctie maar eens en "tickets" of "orlando flex" dat helpt je op de goede weg.

    Succes

  5. Top | #145
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    3

    Standaard Vraag over tickets voor verschillende parken verspreid over Florida

    Hoe druk is het in september in Universal Studios Florida? Deze vraag met betrekking of dat we een gewoon ticket kunnen afschaffen of dat we toch een Express Plus Pass moeten aanschaffen. Ik meen dat deze in september maar $20 duurder zijn.

    En heeft iemand ook nog een goed advies voor aanschaf van de kaarten voor Disney World Magic Kingdom, Bush Garden, Kennedy Space Centre, Everglades?

  6. Top | #146
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Vraag over tickets voor verschillende parken verspreid over Florida

    in september zijn de meeste attracties een walk-on, denk niet dat een express pass nodig is, je kan dat nog altijd ter plaatse kopen moest je de wachtrijen te lang vinden.

  7. Top | #147
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    3

    Standaard Problemen met tickets themeparkticketsdirect.com

    Voor onze vakantie in Florida had ik voor ruim 1000 euro tickets besteld via www.themeparkticketsdirect.com . Ik had nergens slechte recensies gelezen, de folder op de vakantiebeurs gekregen en de website ziet er goed uit en ik had telefonisch contact gezocht om wat na te vragen.
    Na creditcardbetaling bevestiging ontvangen en melding, dat de tickets 2 weken voor ons vertrek verzonden zouden worden.
    1 Week voor ons vertrek hadden we nog niets ontvangen en heb ik gebeld. Een medewerker zou zorgen, dat de tickets met spoed verzonden zouden worden. Enkele dagen later belde hij om te vragen wanneer we precies zouden vertrekken. De tickets zouden door DHL bezorgd worden.
    Een dag voor vertrek nog niets ontvangen. Er was ook geen telefonisch contact meer te krijgen. De telefoon ging een keer over en schakelde dan over op de in-bezet-toon. HELP!
    Contact gezocht met creditcardorganisatie om betaling op "hold' te zetten. Die middag toch nog mail van eerdergenoemde medewerker met de melding, dat bezorging door DHL niet gelukt was en naar welk hotel in Florida ze de tickets konden opsturen. We hebben het adres van ons hotel in Orlando doorgegeven, waar we 8 dagen later zouden arriveren.
    Helaas zijn er daar nooit tickets voor ons bezorgd en hebben we ook niets meer van het bedrijf vernomen. De site is echter nog steeds online.
    Zijn er forumlezers die dezelfde ervaringen hebben ?????
    Of hebben wij gewoon dikke pech gehad?????
    Ik lees graag jullie reactie!!!!!!

  8. Top | #148
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Problemen met tickets themeparkticketsdirect.com

    Als ik een beetje Google zie ik bijv. Bij Tripadvisor.com dat men daar over het algemeen erg tevreden is met dat bedrijf.

    Wel heel slecht geregeld dat ze meerdere keren niet fatsoenlijk die kaarten kunnen opsturen. Dus nu mag je nog eens alles dubbelop betalen bij de parken of andere discounters?

  9. Top | #149
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    3

    Standaard Re: Problemen met tickets themeparkticketsdirect.com

    We hebben inderdaad opnieuw tickets moeten kopen.
    We hopen, dat Visa de betaling ongedaan gemaakt krijgt.

  10. Top | #150
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Problemen met tickets themeparkticketsdirect.com

    Ik heb zelf geen directe ervaringen met deze aanbieder, maar al enkele malen mijn bedenkingen geuit over de onduidelijke wijze waarop op de website staat hoe je contact met ze kunt opnemen, de engelstalige voorwaarden op een verder nerderlandstalige website etc.

    Succes met je acties om je geld terug te krijgen. Ik hoop voor je dat Visa hier actief mee omgaat.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •