Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 42 EersteEerste ... 263435363738 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #351
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Tickets kopen bij de handelaren

    Nee, klinkt ook erg lullig als je dat erbij zet maar er lezen mensen mee die waarschijnlijk zelf wel ergens aandelen hebben en melding maken van een link die je plaatst. Wat ik ook op dit forum post, het is puur om mensen die afreizen naar Florida op weg te helpen. Je moet een leuke hobby hebben, nietwaar!

  2. Top | #352
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tickets kopen bij de handelaren

    Mee eens :grin:

  3. Top | #353
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    21

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    De 3e week van oktober zitten wij in Orlando en willen graag Universal studios, Island of Adventures, wet&wild en kennedy space center bezoeken.
    Ik heb al een beetje zitten zoeken en volgens mij kom ik via de site van universal zelf het goedkoopst uit. De '3day single park ticket' komt op 135 euro uit. Volgens mij is dit een redelijke prijs of zijn er betere opties.
    Wat raden jullie aan voor een ticket voor KSC. Van te voren kopen of daar terplekke. En dan welke kaartje, want je hebt een heleboel verschillende zag ik.

  4. Top | #354
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Tickets kopen bij de handelaren

    Ik zou het ook niet aandurven om te kopen, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen te aantrekkelijk is om te laten lopen. Overigens hebben wij wel andersom gedaan, onze 'loze' (=niet gebruikte) dag verkocht aan zo'n handelaar naast de Publix. Kregen we nog iets van $20 per kaartje voor. Slechts 1 van ons had moest een vingerafdruk maken, dus dit gebeurt zeker niet 100%

  5. Top | #355
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Tickets binnen via attractionticketdirect.ie. Wat een snelle service. Een ieder nog bedankt voor de tip.
    marijke8

  6. Top | #356
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Purmerend, The Netherlands
    Berichten
    120

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Vandaag de tickets ontvangen van attractionparktickets.de. Prima service. APT.de had de beste tickets voor onze wensen. We kunnen nu gaan aftellen voor de parken.

  7. Top | #357
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    ik heb ook even hulp nodig.
    Wij willen de volgende parken aandoen in de vakantie
    animal kingdom
    magic kingdom
    epcot
    sea world
    discovery cove
    bush garden
    blizzard beach
    evt aquatica

    als ik via discovery cove boek krijg ik sea world en aquatica erbij en voor 20 dollar extra busch garden
    voor de overige parken wil ik tzt via undercover tickets gaan boeken maar welke is dan het beste Zelf dacht ik aan de
    [TABLE="class: tcktstbl"]
    [TR="class: rowout"]
    [TD="class: rt open md crsr, width: 835, colspan: 3"]Disney's 14-Day Ultimate Ticket (2012)
    Add ticket to cart to view latest prices (changes daily)

    ik heb het idee dat deze voor ons het voordeligst is.. kan volgens mij bij deze 14 daagse pas unlimited naar binnen incl hoppen. ( oke deze is geldig voor 2012 maar kan ik hopelijk tzt voor 2013 kopen)
    Als ik een 4 daagse pas huur ( incl waterpark en hoppen) ben ik volgens mij meer kwijt toch???
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-07-12 om 18:35.

  8. Top | #358
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    14 dagen Disney Ultimate kost €292 via ATD. Je hebt een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore + Hopper nodig. Die kost bij American Estates €290. Een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore kost €246.
    Als je perse wilt Hoppen dan is het dus een leuke aanbieding. Maar Hoppen wordt in het algemeen voor een eerste bezoek afgeraden. Om van het ene naar het andere park te komen ben je minimaal een uur kwijt.

    Voor 2013 staat er een prijs van €320 voor de 14-daagse Ultimate tickets. Dan is het verschil met een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore een stuk groter.
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-07-12 om 19:04.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #359
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    dan is er idd wel weer een verschil.. maar zullen de drie daagse passen ook niet weer duurder worden.. ik dacht zelf.. voor die paar extra dollas kan je een keer kiezen om bijv savonds terug te gaan om vuurwerk te gaan bekijken vandaar dat ik aan hoppen dacht.. of bush garden laten varen ( kost ook 20 dollar meer en voor die 30 dollar die ik dan nu evt meer betaal kan ik gaan en staan waar ik wil

  10. Top | #360
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets voor diverse attractieparken

    Die afweging moet je toch voor jezelf maken
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •