Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 42 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #41
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
    Wat betreft Down Town Disney, dat is helemaal gratis.
    Voor Pleasure Island moet je betalen.
    groet, Pascal
    De toegang tot Pleasure Island is gewoon gratis, nu moet je entree betalen bij de paar Clubs die nog (over) open zijn...
    De enige club die op zeker blijft bestaan is de Adventurer Club...
    En daar betaal je overdag ook niks meer...

    Nee... op Pleasure Island is op dit moment niet veel pleasure te beleven, tenzij je van afbraakwijken houdt. :cry:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #42
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard

    Marisca, genieten zullen we zeker, nu gewoon al vakantiestress, als wij terug zijn dan gaat het voor jou heel erg hard toch?

    Horndoctor80: Ook op de site van American Vacatione en American Estates kun je kijken naar passen voor minder dagen dan wij hadden, dar staan ook de prijzen bij. www.americanvac.nl en www.americanestates.nl
    Mooi dat de code zijn werk heeft gedaan, scheeld toch weer wat dollars.

    Gwenda
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 17:00. Reden: fqe

  3. Top | #43
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    @corrus
    ok niet erbij geschreven maar dat bedoelde ik ook. Alleen erover heen wandelen is absoluut niets aan, zowat alles staat in de stijgers.
    Volgende keer zal ik vollediger zijn ops:

    groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 17:01. Reden: fqe

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard

    Is het goedkoper om hier tickets te bestellen of ligt de prijs aan het park gelijk?

  5. Top | #45
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunner
    Is het goedkoper om hier tickets te bestellen of ligt de prijs aan het park gelijk?
    Ligt er aan wat voor tickets.

    Tickets voor één dag kun je het beste gewoon aan de kassa van het park kopen. Als ze hier al in de voorverkoop te krijgen zijn ben je net zoveel (of meer) kwijt dan als je ze daar koopt. Uitzondering: SeaWorld. Als je vantevoren kaartjes besteld via hun website met koringscode "Pepsi" dan krijg je een leuke korting.

    Tickets voor meerdere dagen kun je beter vooraf kopen. En dat bespaart je dan ook de nodige $$ of €€. En vaak zijn er via online aanbieders allerlei voordelen te behalen zoals bijv. 5-daagse DisneyTickets voor de prijs van een 4-daags ticket (AE) of kids gratis bij aankoop van een volwassenen-Universal-ticket (Universal.com).

    Door op dit forum de zoekfunctie te gebruiken met termen als "tickets" of zo kun je een schat aan info bovenhalen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard

    Ik heb naar aanleiding van een post van jou gezocht en heb undercovertourist.com gevonden.

    Nu heb ik toch wat puntjes;

    1. Ik wil graag een 2daags MYW met Park Hopper boeken, dat kan daar dus niet.
    2. Een 3 daags MYW met PH is daar net zo duur als het via de officiele site te bestellen, zelfs de gate prijs is gelijk. (en dan heb ik ook rekening gehouden met de tax)

    Zitten de kortingen soms alleen als je heel veel dagen daar heen wilt ofzo? Want anders beslis ik gewoon ter plaatse bij de gate hoeveel dagen ik ergens heen wil. Ik hoef zeker geen 4 dagen of meer daar heen.

  7. Top | #47
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Je hebt gelijk: Disney-tickets worden bij de verschillende ticket-centers meestal pas vanaf meerdere dagen verkocht. En met name op de Disney-tickets zijn geen enorme kortingen te behalen: op de meeste ticket scheelt het max. $10-20, alleen de allerduurste tickets hebben tot $35 voordeel (als vergelijk heb ik dan eventjes de websites van American Vacations en de AAA South gebruikt).

    Als je de door jou genoemde flexibiliteit wilt hebben om ter plaatse te beslissen hoeveel dagen je in Disney wilt doorbrengen, dan kun je het beste daar aan de kassa je tickets kopen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #48
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard

    Ik heb vorige week mijn tickets besteld via http://www.undercovertourist.com/

    Seaworld 1 dag Kennedy space 1 dag en Universal 1 dag.
    het was alleen niet mogelijk om kaarten van wdw voor 1 dag te bestellen.
    Ik vindt het fijner als je nu de pretparken al betaalt dan kun je eigenlijk een beetje sjoemelen met je vakantie budget dan heb je nu de uitgaven en niet als je daar bent

    Effe afwachten waneer de tickets komen...

  9. Top | #49
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Bij undercover tourist heb je binnen een week gegarandeerd je tickets in de bus liggen, ook dat is een stukje voorpret.
    Eric

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard GOEDKOPE TICKETS

    Hoi Twan

    Bij de volgende site kan je vrij voordelig tickets kopen en hebben een kantoor aan de highway 192 bij old town, ze hebben ook hele voordelige tickets voor een dinershow!!

    http://www.kgstickets.com/index.html

    Als je info wilt kan je ze mailen en ze bieden vaak aan om je terug te bellen voor alles makelijker uit te zoeken.

    Groetjes Lies



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •