Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 42 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Tickets attractie parken

    Klopt het dat men de prijzen van oa discoverycove verhoogt hebben?
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  2. Top | #172
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets attractie parken

    Discovery Cove werkt met twee seizoenen. Laag seizoen is van januari tot midden maart en van begin november tot 20 december. Hoog seizoen loopt van midden maart tot october en van 21 december tot 31 december.

    In 2009 is de prijs van het laag seizoen gelijk aan de prijs van het hoog seizoen van 2008. De prijs van het hoogseizoen is zeer waarschijnlijk dus hoger dan vorig jaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-11 om 21:46. Reden: lettertype
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #173

    Standaard Re: Tickets attractie parken

    Hallo, ik ben hier nieuw.

    Ik ga samen met mijn partner beide 36 jaar oud naar Orlando. Speciaal voor de pretparken, want ik ben een achtbaan freak. We zijn in 2007 al naar Cedar Point geweest. Daar staan namelijk 17 achtbanen in één park.

    Nu gaan we naar Disney Animal Kingdom, Seaworld, Universal Studios, Islands of Adventure en Tampa Bush Gardens.

    Wie kan mij even uitleggen hoe het met die entree kaarten zit. Typisch Amerika om zoveel verschillende soorten mogelijkheden aan te bieden.

    Wij willen gewoon elke dag één ander park doen in 10 dagen tijd. Dus 5 parken verspreid over 10 dagen. Ik lees bijvoorbeeld dat je voor Universal en Islands of Adventure één kaart kan kopen, maar dan kun je hoppen op dezelfde dag. Wij willen elk park één dag doen.

    Voor Animal Kingdom twijfel ik nog. Als we voor redelijke prijs alle vier de disney parken kunnen doen, dan doe ik dat liever, dan alleen één ticket voor Animal Kingdom.

    Is het trouwens druk in die parken als we gaan? Onze datum is van 01 juni tot en met 11 juni. We willen het weekend die daarin valt niet naar de pretparken gaan, omdat dan al die Amerikanen ook vrij zijn. Of zijn de weekenden juist beter?

    Bedankt alvast voor iedereen zijn reactie.

    Groetjes.

  4. Top | #174
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets attractie parken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cantforgetyou Bekijk Berichten
    Hallo, ik ben hier nieuw.
    Mooi, die hebben we echt graag, hoe meer zielen......Welkom op dit fijne forum voor verslingerde Floridagangers. Misschien niet de tip waar je op zit te wachten, maar wel de meest belangrijke om "alles' uit dit forum te halen is: Kijk even hoe het forum is ingedeeld. Je zult echt zien dat op al je vragen al (vaak) een antwoord is gegeven. Kan je iets niet vinden? Gebruik eerst even de zoekfunctie, bijvoorbeeld op 'disneytickets' en dan vind je een perfect overzicht met prijsvergelijking. Of je de prijs 'redelijk' vindt, is natuurlijk geheel aan jou.

    Voor informatie over de thema-parken, inclusief de verwachting van de drukte, bestaat een perfect overzicht, kijk s.v.p. eens hier. Over de mogelijheden voor entreekaarten, zit er helaas maar één ding op: lees de informatie eens op je gemakje door. Wat voor jou gunstig is, kan een ander niet bepalen. Sommigen kopen zelfs een jaarkaart, omdat ze toch regelmatig gaan......Met de Universalkaarten heb je het toch ook al aardig door? Twee parken, een ticket, 7 dagen geldig dus....eat your heart out! Je wilt ook naar Tampa en Seaworld, misschien is een flexticket wel handig, zeker als je ook een dagje naar wet & wild wilt. Maar kies je voor een combi met Aquatica, dan zijn de e-tickets die je op de site van Seaworld en Universal vindt, weer voordeliger. Voor Disneytickets geldt in z'n algemeenheid: als je maar één park bezoekt, koop je het best een ticket aan de gate. Tsja, jullie hebben een geweldige reis voor de boeg maar je zult echt zelf nog wat tijd moeten investeren. Veel plezier met de voorbereidingen van jullie vakantie.



  5. Top | #175
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België
    Berichten
    21

    Standaard Re: Tickets attractie parken

    Deze aanbieder heeft een leuk aanbod Orlando Flex Tickets. Heeft iemand met deze organisatie ervaring ? Wat vinden jullie van deze aanbieding ? http://www.ustravel.nl/Info_Florida/...iversal_Studio

  6. Top | #176
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets attractie parken

    Aanbieding is erg goedkoop. Als je ze bij Universal zelf koopt betaal je 183 euro (en daar komt nog tax bovenop)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #177
    Regelmatige Bezoeker kris65's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Lebbeke
    Berichten
    24

    Standaard Kopen van tickets thema parken Orlando

    Aangezien het weer niet voorspelbaar is, op langere termijn, denken we eraan de tickets voor de thema parken ter plaatse te kopen. Of Is reserveren via internet op voorhand goedkoper ?.
    bij disney is er een promotie van buy 3 + 3 for free, universal studio's/island of adventure op bepaalde dagen aan 30$....ect.
    alle info welkom

  8. Top | #178
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: kopen van tickets thema parken orlando

    Ik dacht dat hier ergens een topic over was
    Hier is een topic over de disney tickets
    http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112

  9. Top | #179
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    18

    Standaard Re: kopen van tickets thema parken orlando

    Kijk eens op www.americanestates.nl daar krijg je ook flinke korting in de vorm van extra dagen.Er zijn tickets bij dan betaal je maar een verschil van €3,- voor een extra dag.
    Suc6!

  10. Top | #180
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard combi ticket

    hallo allemaal...

    klein vraagje en misschien staat het antwoord al ergens...

    ik wil 5 combi tickets bestellen voor seaworld en bush gardens...

    nou kan je kiezen uit 2 verschillende tickets:
    http://commerce.4adventure.com/eStor...utmk=152462009

    de vraag is: kan ik gewoon adults at kind prices bestellen??

    snap de verhaaltjes niet precies

    alvast bedankt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •