Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 42 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #211
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Combinatietickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amavageo Bekijk Berichten
    Hoe kunnen we dit qua kaartjes combineren??? En waar aan te schaffen?
    Vele wegen leiden naar Rome. De combi van Njit is er één, en prima. Afhankelijk van de keuze van de themaparken en zwembaden kan je ook naar een flexticket kijken, verkrijgbaar o.a. op de site van Seaworld:



    FIVE of the world's most incredible theme parks — one amazing value!
    • Enjoy SeaWorld, Aquatica, Universal Studios, Islands of Adventure and Wet 'n Wild at your leisure.
    • Our unique Length of Stay Benefit* allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge.
    • Free Admission to CityWalk.
    • Pay for parking only once if you visit more than one park on the same day.
    Ook verkrijgbaar in combinatie met Busch Gardens......SIX of the wolrld most incredible theme parks...... ! En er zijn ook package deals op dezelfde site in combinatie met overnachtingen (drie dagen betalen, vijf halen) Ik zou overigens nog wel eens bedenken of het verstandig is om zoveel parken in zo'n korte tijd met twee kleintjes te 'doen', zeker als daar ook nog Oud & Nieuw in zit.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 07-10-09 om 10:02. Reden: Tikvautje



  2. Top | #212
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Combinatietickets

    Ik lees hier even mee en weet in ieder geval dat we een Orlando flexticket nemen met busch gardens erbij want die parken gaan we zeker doen.

    Maar over Disney zijn we nog niet uit , nou ja Animal kingdom wel maar de andere parken waarschijnlijk niet en als Disney pas na 4 dagen rendabel word op een meerdaagse kaart is het dan misschien toch handiger om voor Disney gewoon normaal de entree te betalen?

  3. Top | #213
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Combinatietickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    is het dan misschien toch handiger om voor Disney gewoon normaal de entree te betalen?
    Klopt! Afhankelijk van je plannen voor de komende jaren zou je nog een kaart met de 'No expiration' optie kunnen overwegen. Maar met de tickets blijft het toch een kwestie van goed wikken en wegen....ik kan me wel voorstellen dat sommigen door de bomen 't bos niet meer zien.



  4. Top | #214

    Standaard Re: Combinatietickets

    Hallo,

    Mijn vriend en ik willen de volgende parken bezoeken:
    - Walt Disney Magic Kingdom Park
    - Universal Studio's
    - Seaworld
    - Kennedy Space Center
    (of mis ik echt nog een heel belangrijk park, deze leken ons namelijk het leukst)

    Zover ik hier op het forum heb gelezen zijn hiervoor geen combi-tickets.
    Hoe kunnen we dan toch zo voordelig mogelijk aan kaaren komen?
    Deze allemaal los ter plaatse boeken/kopen?

    Groeten,
    Carissa

  5. Top | #215
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Combinatietickets

    Als het allemaal ééndagskaarten gaan worden kun je die ook aan de kassa kopen.
    Scheelt nagenoeg niets met de internetaanbieders, of er moet een speciale actie zijn.

    Mocht die er zijn, geef het dan even door; kunnen we er allemaal van profiteren.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #216
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Combinatietickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carissaenrobert Bekijk Berichten
    Hoe kunnen we dan toch zo voordelig mogelijk aan kaaren komen?
    Deze allemaal los ter plaatse boeken/kopen?
    Misschien een kleine aanvulling op het vorige antwoord: Voor de Disneytickets is dat antwoord voor 100 % van toepassing. Ook bij KSC maakt het volgens mij niet uit of je de tickets vooraf koopt of aan de poort.

    Voor Seaworld en Universal is er met de e-ticket wat meer voordeel te behalen. E-tickets voor Seaworld zijn 10 dollar (ex tax) voordeliger als je ze vooraf koopt. Voor Universal (één park) heb je vijf dollar voordeel. Mocht je beide parken van Universal willen bezoeken, dan levert een e-ticket 25 dollar voordeel op. Lees voor je tickets koopt, altijd eerst de voorwaarden.

    Verder vroeg je of je belangrijke parken in je lijstje mist. Wat belangrijk en/of leuk is, blijft altijd moeilijk. Maar als je slechts één van de vier parken van Walt Disney World bezoekt, mis je drie 'leuke' parken. En eigenlijk mag je de waterparken ook niet missen.........



  7. Top | #217
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    32

    Standaard Re: Combo Universal Studios & Seaworld

    Heeft er iemand ervaring met deze site?
    http://www.attraction-tickets-direct.co.uk
    Worden de kaarten opgestuurd naar België of Nederland en zo ja, hoe lang duurt dit?

  8. Top | #218
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Combo Universal Studios & Seaworld

    Ik denk niet dat ze naar Belgie verzenden, want als je het bestelproces gedeeltelijk doorloopt moet je een 'county' invullen en verder geen land, dus geen 'country'.

    Kijk nou gewoon eens hier. Volgens mij goede aanbiedingen en ze versturen ook naar NL en Belgie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-02-10 om 19:28. Reden: full quote eruit

  9. Top | #219
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Combo Universal Studios & Seaworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door figarooke Bekijk Berichten
    Worden de kaarten opgestuurd naar België of Nederland en zo ja, hoe lang duurt dit?
    Lees even hun voorwaarden:
    Attraction Tickets Direct hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause. We do have an office in Dublin for ROI customers. See www.attractionticketsdirect.ie



  10. Top | #220
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Dendermonde - België
    Berichten
    27

    Standaard prijzen parken

    Hallo iedereen

    Op onze Floridareis begin Juli gaan we volgende parken bezoeken.
    -Sea World
    -Universal Studios
    -Kennedy Space Center

    Heeft iemand een idee van de inkomprijzen?
    We gaan onze tickets ter plaatse aankopen.
    Zijn er soms combitickets bvb voor Universal en Sea World voor 2 dagen ?

    Bedankt


    Erik



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •