Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 229

Onderwerp: Hotel gezocht: Key West

  1. Top | #11
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Key West is zeker duur! Een paar jaar geleden hebben wij er overnacht voor zo'n $90 per nacht en dat vonden we ook al aan de prijs. Priceline is idd een optie; zie hiervoor de FAQ in het FAQs forum...

    Je kan ook nog even veder zoeken bij Expedia.nl of Hotelopia.nl.

    Succes!

    Daniel

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Re: Duur!

    Inderdaad, Priceline.
    Wij hadden vorig jaar 1 overnachting in het Doubletree hotel voor 80 dollar per kamer.
    Als je voor een mindere klasse hotel gaat, kom je ongetwijfeld nog veel goedkoper uit.
    Je kunt altijd een gokje wagen.

    Succes.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 03:09. Reden: full quote eruit
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    17

    Standaard

    2 Jaar geleden ben ik in Hotel Pegasus in hartje Key West geweest, dit was echt een koopie met een coupon. We hadden van te voren gebeld en op goed geluk gereserveerd voor de nacht.

    Vorig jaar dacht ik dit te herhalen, maar dat ging mooi niet door! Tijdens Springbreak betaalde je meer dan 90 dollar.

    Het blijft dus zoeken voor een goedkope plek of genoegen nemen met wat duurder (of buiten Key West....)

    Succes

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Duur!

    Hallo,
    Hangt er van af wanneer je gaat.
    Ik ben er een paar jaar geleden in september geweest en heb toen op een van de andere keys (ik weet niet meer waar) via een information/tourist office langs de weg gereserveerd. In een guesthouse (Amelia House?) een kamer met keuken en zitgedeelte met bankstel en tv voor zo'n $ 75 inclusief ontbijt en Tax. Was het waard, maar Key West is nu eenmaal schreeuwend duur en puur toeristisch.
    Toch is het het waard een keer mee te maken: Zonsondergang, glassbottomboat en het nachtleven (Sloppy Joe's enz.), maar je moet daar naturlijk van houden.
    Je kan inderdaad ook overwegen om op een hogere Key te verblijven, maar dat is niet veel goedkoper. Ik heb wat jaren daarvoor in een Howard Johnson op, ik geloof, Marathon Key gezeten en daar was het ook de helft duurder dan in een vergelijkbare HJ op het vast land.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 03:09. Reden: full quote eruit

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Aangezien Key West afgelegen ligt is accomodatie duur in tegenstelling tot het 'vaste land', dat zie je ook terug in de benzine prijzen.

    Wij hebben bij :arrow: http://www.daysinn.com/DaysInn/contr..._city=Key+West

    overnacht. Goede accomodatie en goedkoper dan de prijs die jullie noemde, check site voor prijzen,

    Suc6,

    René 8)

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard Key West

    Le Patio is heeel leuk!!!
    En Blue Lagoon is ook erug leuk!!!!

    Veel geluk!!! r mee :lol:

  7. Top | #17
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    13

    Standaard

    Wij hadden onze couponnen-boekjes al in de aanslag.. totdat we langs een info/vvv-huisje reden, vlak voor Key West. Daar hadden ze allerlei foto-boeken van Bed&breakfasts liggen waar je uit kon kiezen. Je kon daar zelfs al gelijk boeken (ok, ze zullen wel op provisiebasis werken, but who cares!).
    We kwamen terecht in een romantisch, typisch Key-west B&B (pastel-kleurig huis, sfeervol ingerichte kamers, prachtig begroeide binnenplaatsje met zwembad). Ben alleen de naam kwijt.... ops:
    Maar goed, dit alles kostte zo'n 70 á 80 dollar per nacht en is echt de moeite waard! Dus opletten als je zo'n info-punt tegenkomt! (geldt trouwens ook voor andere plaatsen, zo hebben we bv op aanraden van mensen van het info-punt op Sanibel Island voor 15(!) dollar een super-boottocht gemaakt met talloze dolfijnen die achter en langs de boot aanzwommen!!).
    Zucht.. ik ga er maar snel weer eens heen..

  8. Top | #18

    Standaard Hotel gezocht: Keys (kindvriendelijk)

    Hallo,

    We zijn van plan om in October een paar dagen naar de Keys te gaan. Nu zoeken we eigenlijk een hotel dat kindvriendelijk is en het liefst met kinder programma & babysit service. Zeker gezien we eigenlijk zelf ook nog wel een keertje willen gaan duiken en dan oppas voor onze dochter nodig hebben.

    Ik hoop dat jullie goede tips hebben!

    Groeten,
    Martine

  9. Top | #19
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Hotel gezocht: Key West

    Wij willen 30 april voor 2 nachten naar Key West.
    Voor ons is het 10 jaar geleden dat we voor het laatst daar zijn geweest.

    Ben mij nu aan het orienteren wat betreft de prijzen vd hotels/motels/inns.

    Wij sliepen destijds in een hotel nabij Duval street voor zo'n 70 Dollar per nacht.


    Ik ga er dan ook vanuit dat deze prijzen niet meer van deze tijd zijn.
    Is het dan ook nog mogelijk om een hotel te boeken onder de 100 dollar


    Wie heeft er enkele goede tips voor ons.
    We gaan met zijn drieen (2 volw +1 kind).


    Wat is beter, boeken op voorhand of ter plekke bij een tourist office.

    groetjes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #20
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Key West is, waarschijnlijk met New York samen, de enige locatie waar ik op voorhand mijn hotel zou boeken.
    Het beste is om even op het internet te snuffelen, Ik heb bv. een aantal malen geslapen in het Best Western Key Ambassador, maar dat ligt niet bij Duval Street, maar aan de zuid-oost kant bij het vliegveld. Het is wel een heel ruim opgezet hotel met groot zwembad.
    Er ligt ook een cluster voordelige hotels bij de opgang naar het eiland, maar die zijn niet mijn keuze.
    Verder is het Southernmost met zijn zusterhotels, aan het eind van Duval een goede keuze, maar ik heb geen idee van de prijzen.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •